Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että mun täytyy etätyössäni tehdä TÖITÄ

Vierailija
01.02.2025 |

Kyllä, tämä on niin kummallinen ongelma, etten voisi itsekään uskoa todeksi ihan fiksun ihmisen kohdalla 😄

Mutta siis, mä teen asiantuntijatyötä etänä. Työaika on liukuva mutta en halua tehdä töitä enää virka-ajan jälkeen joten todellakin haluan keskittyä työhön työaikana. Ja mitä tekee mies vapaapäivinään? Kyselee koko ajan jotain, höpöttää, odottaa kommenttia ja ärtyy jos en kuuntele. Pyytää mua auttamaan jossain hommassa. Alkaa kuunnella musiikkia tai katsoa actionleffoja äänet kovalla.

Keskeytysten takia tein itselleni uuden työpisteen makkarin nurkkaan. Mitä tekee mies? Tulee viereen sängylle lukemaan kirjaa ja sitten alkaa jutella. Tai alkaa katsoa ig-videoita, äänillä. Jos huomautan asiasta, että mulla on siis töitä, niin lähtee olkkariin ja katsoo leffaa äänet isolla. Sitten ihmettelee kun suljen oven ja istun vastamelukuulokkeet korvilla, ja tulee kysymään että häiritsikö? Sori sori, en tajunnut 😄

Ja mä olen sanonut tästä monta kertaa. Että mun on pakko tehdä töitä, enkä pysty keskittymään jos hän häiritsee koko ajan. Hän aina pahoittelee ja sanoo ettei vaan hoksannut ja anteeksi. Kunnes taas seuraava kerta.

Tää on ihan käsittämätön ongelma, kun en vois uskoa että hän on tuollainen, en tajua 😄 Onko kellään voinut olla samanlaista ongelmaa ja tajusiko mies vihdoin?

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö  on kyllä jarru ja hidaste. Siinä ei ajatella esim jatkuvuutta, uusien työntekijöiden perehdyttämistä.  

22/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on kotona päivät leffoja katsomassa?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsi, kerjää huomiota. Jätä se. Ei ikinä muuta tapojaan.

Onko vastaavalla tavalla käyttäytyvä nainen sitten naislapsi. Vai onko niin, että mies on edelleen mieslapsi, koska ei ymmärrä, että hänen pitää aina keskittyä naiseen. 

Miten niin keskittyä naiseen? Tässähän ap nimenomaan haluaa, että se mies häipyy huis helvettiin häiritsemästä työntekoa. Itse nostaisin melkoisen metelin, jos äijä ei tajua olla hiljaa työnteon aikana. Itsekin teen kotona töitä, ja mies kyllä ymmärtää olla häiriköimättä, kun on kotona samaan aikaan.

Vierailija
24/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mies toiseen asiantuntijatyötä tekevään. Taitaa mies olla jokin amisjuntti.

Vierailija
25/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet työpaikalle jos työ ei onnistu kotona. Miksi sinä rajoitat miehesi vapaa-aikaa?

Jos toimisto on lähellä tätä ja näitä miehen vapaapäiviä on rajallinen määrä, niin näin tekisin. Oma ex puoiso oli opettaja. Teki opetusvideoita, korjasi kokeita jne. aina koko ajan kotona. Oli raskasta kun koko ajan piti lasten kanssa ryönätä pitkin puistoja, että exä sai rauhan tehdä töitä. Työpaikalle kuulemma opetustuntien jälkeen ei voinut mitenkään jäädä. Kotona oli rauahallisempaa, minulla ja lapsilla vain ei oikein sitten ollut tilaa olla missään. 

Vierailija
26/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en tajua. Miksi teet etätöitä jos on tuommoista? Ite menisin varmasti toimistolle.

Mulla sinne on matkaa 200 km. Mutta onneksi ei ole häiriköivää miestä. Kerran on sanonut, että minähän voin tehdä kotityöt, kun olen kerran kotona. Kerrasta oppi, kun sanoin etten työajalla tee mitään muuta. 

Vierailija
27/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mies myös etätöissä? Kuinka pystyy häiriköimään ap:a jatkuvasti?

Vierailija
28/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äitini ei edelleenkään tajua, että etätöissä tehdään töitä. Kyselee jatkuvasti, milloin me lapset palaamme taas töihin ja ilmestyy yllättäen oven taakse kesken kokouksen.

Älä avaa ovea. Laita viesti että ei saa häiritä kun teet töitä.

Vierailija
29/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miksi mies on kotona päivät leffoja katsomassa?

Onko sulla joku ongelma vapaapäivä käsitteen kanssa? 

Vierailija
30/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan se on lapsi. Nainen vaatii ettei mies saa olla kotonaan vapaasti koska hän tekee töitä jotka voisi tehdä työpaikallaankin.

Saahan mies olla vapaasti kotona. Ei hän naisen huomiota saisi yhtään sen enempää jos nainen olisi toimistolla. Leffoja voi katsoa hiljaisella tai kuulokkeilla eikä rajoita yhtään mitään, muuta kuin kiusanteon iloa. 

Vierailija
31/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en tajua. Miksi teet etätöitä jos on tuommoista? Ite menisin varmasti toimistolle.

Mulla sinne on matkaa 200 km. Mutta onneksi ei ole häiriköivää miestä. Kerran on sanonut, että minähän voin tehdä kotityöt, kun olen kerran kotona. Kerrasta oppi, kun sanoin etten työajalla tee mitään muuta. 

Älä sitten valita jos olet valinnut työsi noin. Miehellä on oikeus olla kotonaan normaalisti koska se on hänen kotinsa eikä sinun työpaikkasi.

Vierailija
32/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit sä duunariin?

Vierailija
33/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vastaavalla tavalla käyttäytyvä nainen sitten naislapsi. Vai onko niin, että mies on edelleen mieslapsi, koska ei ymmärrä, että hänen pitää aina keskittyä naiseen. 

On tietysti. Miksi kysyt?

Vierailija
34/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla tehdään työt, kotona rentoudutaan. Hurjaa olisi koko ajan hiippailla ja olla hiljaa kotona, että toinen voi tehdä töitään.

Vierailija
35/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten valita jos olet valinnut työsi noin. Miehellä on oikeus olla kotonaan normaalisti koska se on hänen kotinsa eikä sinun työpaikkasi.

Enhän minä valitakaan, päinvastoin.

Vierailija
36/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin keskittyä naiseen? Tässähän ap nimenomaan haluaa, että se mies häipyy huis helvettiin häiritsemästä työntekoa. Itse nostaisin melkoisen metelin, jos äijä ei tajua olla hiljaa työnteon aikana. Itsekin teen kotona töitä, ja mies kyllä ymmärtää olla häiriköimättä, kun on kotona samaan aikaan.

Ööö? Onko sulla nyt vähän hankaluuksia ymmärtää lukemaasi. Voin vastata, että on. "Onko vastaavalla tavalla käyttäytuvä" alkaa tuo jolle vastasit. Kyseessä on huomio tästä "mieslapsi" temistä eli vastaatko tähän? Jos nainen häiritsee kotona miehen etätyötä, onko hän sinun mielestä "naislapsi".

Ei tarvii vastata. Ymmärrän, että tilanteen vaihtaminen toisinpäin on sinulle liian monimutkainen harjoitus. 

Vierailija
37/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei yhtään osaa ottaa toista huomioon, on parempi muuttaa omaan kämppään riehumaan ja mölisemään. Teilläkö telkkari pauhaa ja karaoke soi, kun toinen haluaa mennä nukkumaan?

Vierailija
38/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mies myös etätöissä? Kuinka pystyy häiriköimään ap:a jatkuvasti?

Tässä ketjussa ilmoittautuu lukutaidottomat av mammat. Vapaapäivä on hankala käsite, sitä ei ymmärretä. Heiltä ei voi myöksään kysyä, säilyykö tulkinta, jos tilanne olisi päinvastoin. 

Vierailija
39/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan se on lapsi. Nainen vaatii ettei mies saa olla kotonaan vapaasti koska hän tekee töitä jotka voisi tehdä työpaikallaankin.

Saahan mies olla vapaasti kotona. Ei hän naisen huomiota saisi yhtään sen enempää jos nainen olisi toimistolla. Leffoja voi katsoa hiljaisella tai kuulokkeilla eikä rajoita yhtään mitään, muuta kuin kiusanteon iloa. 

Onko siellä jälleen yksi nainen joka on unohtanut että asunto ei ole pelkästään naisen vaan siellä asuu muitakin? Kaikki saa olla kotonaan miten haluaa työpaikat on työntekoa varten ja ette edes te naiset voi rajoittaa miehen elämään vain sen takia että te teette teidän yhteisestä kodissa vain naisen työpaikan

Vierailija
40/154 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina keskittyä naiseen? Miehen pitää pysyä poissa häiritsemästä kun nainen tekee töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan