Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkoi puhumaan, että yritettäisiin kolmatta lasta! Puhukaa järkeä :)

Vierailija
04.03.2007 |

Pikkuisen tuo vauvakuumetta alkoi pukkaamaan, mutta eihän siinä ole mitään järkeä, vai onko? Onko kolmen lapsen kanssa vaikeampaa kuin kahden? Entäs talous? Mies tienaa ihan hyvin. Itse olen ollut kotona aika kauan, ammatti kuitenkin löytyy.

Apua! En yhtään tiedä mitä miettiä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmas nyt muutaman kuukauden ikäinen eikä se elämä vaikeammaksi juuri ole mennyt :). Tosin isompi auto piti ostaa, koska asutaan maalla eikä päästä muulla liikkumaan ja entiseen ei olisi mahtunut enää kolmea istuinta takapenkille. Huoneita talossa oli entisestään riittävästi kolmellekin lapselle.

Meillä on tosin muutenkin eletty hyvin vahvasti perhekeskeitä elämää ja siksi tämä lapsimääräkään ei hirveästi rajoita niitä tekemisiä, joita muutenkin tehtäisiin.

Vierailija
2/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se nyt ole niin paljon hankalampaakin kuin kahden lapsen kanssa. Neljäs vaatisi jo tila-auton yms..

Tee vaan kolmas lapsi, ole rohkea. Jos kerran mieskin tahtoo niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toisinpäin lähinnä tuo kuumeilu... mutta olen itse ajatellut asian niin, ettei elämä tarvitsisi niin suuresti muuttua välttämättä siitä jos kolmas lapsi tulisi. meillä farmari auto, ja mies " pelkääkin" että pitäisi vaihtaa johonkin vielä isompaan sitten mutta esikoiselta joutaisi jo korokeistuin kokonaan pois silloin (täyttää kohta 7v) eli takana ei tarvisi olla kun kaksi istuinta (kuopus nyt 2v4kk)... suuria investointeja ei vaatisi koska kaikki suurimmat jutut meillä olisi jo valmiina. ja vaatteita saa huutiksesta halvalla! =D

t. kuumeilija

Vierailija
4/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää kolmatta vaan, hyvin se menee. Kolme menee vielä samalla autolla ja asunnolla. Jos teillä on tyttö ja poika jo, voivat sitten jakaa huoneen ainakin teini-ikään saakka....

Vaatteita ja tarvikkeita ei tarvitse kaikkia hankkia, kun on jo. Aina sitä aikaa ja rahaa löytyy, jos vain haluaa. Eikä lasten tarvitse oppia siihen, että saavat kaiken tahtomansa heti.

Vierailija
5/5 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin alkuun. Meillä kolmas on vasta 3kk, isommat 2,5 ja 5 v. Tosi hyvin mennyt, helpommin kuin aikoinaan toisen syntyessä. Pitkään pähkäiltiin jätetäänkö kahteen, mutta onneks ei! Tää on ihanaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi