Jos mies oikeasti rakastaa naista niin hän ei asetu
poikkiteloin kun tämä haluaa lapsen vaan suo hänelle tämän onnen. Muutoin hän on vain seksin takia naisen kanssa.
Kommentit (27)
jotka käyvät hedelmöityshoidoissa
Minusta lapsen saaminen/tekeminen on niin iso, vakava ja perinpohjaisesti elämää muuttava juttu, että sitä täytyy ihan itse haluta ja olla ihan itse valmis antautumaan muutokseen ja vastuunkantoon. Haluan haluta itse lasta ja olla valmis.
Mutta kiva, kun kerroit totuuden ja oikaisit harhaluuloni. Tuuttaako totuudentorvesi aina noin puhdasäänisiä ja suoraviivaisia ainoita oikeita vastauksia sävelkorkeudesta erehtymättä ja koskaan väsymättä?
Miehet ei rakasta samassa merkityksessä kuin naiset. No lapsiaan jossain määrin ehkä joo, mutta naisilta ne haluaa ensi sijassa seksiä. Naiset tulkitsee rakkaudeksi sen, miten paljon mies on valmis tekemään sen eteen, että saa seksiä.
Nimittäin avioliiton perimmäinen tarkoitus on suvunjatkaminen ja perheen perustaminen, joten on aikamoista typeryyttä, jos ei tuollaista asiaa selvitä jo etukäteen...
perustuuko suhde silloinkin vain seksiin?
ihminen voi tosissaan tuollaista väittää, eiköhän tämä vitsi ole. Tai sitten jollakin on todella häiriintynyt kuva sekä miehistä että lasten saamisesta. Miehet ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla on ihan samanalaisia tunteita ja tarpeita kuin naisillakin. Ja lapset eivät ole äidin onnelliseksi tekemiseen tarkoitettuja leluja, vaan yksilöitä, joilla on oikeus rakastavaan isään.