Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvin rajaton puhelinliittymä?

Vierailija
09.12.2023 |

Perheen vanhat rajattomat puhelinliittymät DNA:lta hintaan 14,90 euroa/kk ovat loppumassa. Uusi tarjous DNA Rajaton 200M olisi 12 kk ajan 18,99 euroa/kk ja määräajan jälkeen 31,90 euroa/kk. 

Jouduin jo yhden liittymän vaihtamaan tähän tarjoukseen, mutta minulla olisi 2 viikkoa aikaa hankkia muualta parempi tarjous ja vaihtaa liittymä sinne. Ennen sai näitä hyviä vastatarjouksia omalta operaattorilta, kun muutti liittymän muualle, silloin aktivoituivat paremmalla tarjouksella.

Mistä olette saaneet parhaan tarjouksen? Onko liittymän vaihto aktivoinut vanhan operaattorin parempaan tarjoukseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan hyvä tarjous

Vierailija
2/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,99 on jo halpa liittymä nykyään. Ei taida saada halvemmalla muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 15€/kk. En ihan periaatteesta maksa puhelimen netistä yli kahtakymppiä

Vierailija
4/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, en ole ikinä maksanut puhelimista, liittymistä ja netistä kun työpaikka ne hoitaa.

Vierailija
5/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi 15€/kk. En ihan periaatteesta maksa puhelimen netistä yli kahtakymppiä

Se 15€ ei ole rajaton, siinä taisi olla 8gigaa dataa.

Vierailija
6/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi:

https://globetel.fi/liittymat/

Tuo on täysin outo firma, mutta näkyy olleen toiminnassa jo 1997. Onko halpa siksi, ettei mainosta? Miten lie kentän kattavuuden kanssa?

Vierailija
8/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18,99 on jo halpa liittymä nykyään. Ei taida saada halvemmalla muualta.

Sitä minäkin vähän arvelin, että hinnat ovat nousseet kautta linjan. AP

Vierailija
9/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit tuon Dna rajaton tarjouksen hintaan 18.90?

Vierailija
10/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit tuon Dna rajaton tarjouksen hintaan 18.90?

Minulle soitettiin DNA:lta kun määräaikaisuus on nyt loppumassa. Joku Roope soitti Fuengirolasta DNA:n asiakaspalvelusta. Yritti kyllä kaupata samalla kaikkea muutakin. AP

Vierailija
11/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi:

https://globetel.fi/liittymat/

Kiitos vinkistä. Lueskelin netistä kokemuksia tuosta firmasta. Osa oli tyytyväisiä, osa ei. Itseä ihmetyttää tuolla hinnoittelussa, mitä tarkoittaa tuo "matkapuhelinmaksu (mpm)", 0,109 €/min, jonka väitetään olevan KAIKISSA liittymissä. Kuitenkin toisissa liittymissä perusmaksuun kuuluvien puheluiden yli menevä osuus on hinnoiteltu 0,069 €/min/kpl ja toisissa liittymissä pitäisi saada puhua rajattomasti (ilman lisämaksua?). AP

Vierailija
12/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, en ole ikinä maksanut puhelimista, liittymistä ja netistä kun työpaikka ne hoitaa.

Kyllä muuten maksat, puhelinedun muodossa. ja se on suhteellisen kallis etu.

Vierailija
13/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin Telia yrittää jatkuvasti nostaa hintoja. Vähän väliä tätä tapahtuu. Teen niin että otan sitten yhteyttä Teliaan ja uhkaan vaihtaa operaattoria ja hinta pysyy samana. Ainakin suurinpiirtein. Nyt kylläkin olen huomannut laskussa että sentit heittelee jatkuvasti. Ovatko niin kieroja että ottavat ns.takaisin pelleilemällä senttien kanssa. Pitänee taas ottaa yhteyttä.

Vierailija
14/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni pääsee tuntipalkoille näitä selvittäessään ja kilpailuttaessaan?

Oon itse joskus todennut, et mitä puhelinliittymiin ja ei-sähkölämmitetyn asunnon sähkösoppareihin tulee, ei kannata. Tienaan helposti enemmän kun käytän sen ajan työntekoon.

Minulle nämä kilpailuttajat tietysti tekevät palveluksen.

Vierailija
15/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse joskus todennut, et mitä puhelinliittymiin ja ei-sähkölämmitetyn asunnon sähkösoppareihin tulee, ei kannata. Tienaan helposti enemmän kun käytän sen ajan työntekoon.

Mulla taas kuukausipalkka ja työajalla "ilmaiseksi" kilpailutan silloin kun ylimääräistä aikaa on.

Vierailija
16/18 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain tyhmää maksaa liikaa. Kilpailutan ja tingin jokaikisen asian. Reilusti yli sadassa tonnissa mennään, eli ihan katsoisin päässeeni "tuntipalkoille."

-€ri

Vierailija
17/18 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun perusteella ei taida enää halpoja liittymiä löytyä kuin tuo epämääräinen Globetel. AP

Vierailija
18/18 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut Moi -liittymään? Ainakin vaikuttaa rajattomalta ja Ok hintaiselta: https://www.alennustutka.fi/alennuskoodi/moi-alennuskoodit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä