Ilmoitin puolisolle että on munakastiketta ja keitetyt perunat. Poikkesi pizzalle ilmoittamatta minulle:(
Kommentit (69)
Olet paska ruoanlaittaja.
Ei millään pahalla.
Kala, keitetyt perunat ja munakastike olisivat herkkua.
Jos minulle tekisi noin, niin saisi käydä koko ensi viikon pizzalla. Turha olisi tulla kotiin kattilan kansia koluuttamaan. Se on varma.
Itselle tekisin ruuat ja liharuuat. Nautaa ja possua ja kanaa.
Mäkin olisin mennyt. Söin kerran kaverin luona, jonka äiti ei osannut kokata. Tarjolla perunoita ja valkokastiketta jossa lilli munanpuolikkaita🤮
Voi hyvänen aika. Opetelkaa sietämään elämään pikku pettymyksiä :D
Eli sinä haluat hallita myös sitä mitä mies syö? Taidat olla aikamoinen kotidiktaattori joka määrittää ja hallitsee kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ilmoittanut että menee pizzalle, niin en olisi tehnyt koko ruokaa.
Huomiseksi ajattelin lohta ja sunnuntaiksi uunibroileria. En taida tehdä nyt niitäkään. kun ei kerran tarjottu ruoka kelpaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ilmoittanut että menee pizzalle, niin en olisi tehnyt koko ruokaa.
Huomiseksi ajattelin lohta ja sunnuntaiksi uunibroileria. En taida tehdä nyt niitäkään. kun ei kerran tarjottu ruoka kelpaa.
ap
Tee vain itsellesi.
Olet ilmeisesti aika huono kokki kun sinun tekemä ruoka ei mene etusijalle
BF on löysä, lihakseton ja kunnianhimoton elämässään päämäärätön ajelehtija. Ei mitään suurempia tavoitteita. Kulkee makunautinto edellä, eli suolaa ja rasvaa sekä sepelvaltimotautia suositaan.
Joo, en kokkailis enää moiselle. Söisin tyytyväisenä kastikkeen ja potut pois tänään ja huomenna.
Voimia! Kerro kuitenkin miehelle, että käytöksensä loukkas sua.
Vierailija kirjoitti:
Ei vika ole loukatussa vaan loukkaajassa. Asian olisi voinut käsitellä normaalisti. Jokainen varmaan toivoo ystävällisyyttä ja kunnioitusta kahdenkeskisessä suhteessa.
Tekisin itselleni jatkossa ja jos en ole tyytyväinen siihen ettei minulla ole puolisoa joka jakaa saman toiveen arkielämästä, niin silloin pitäisi miettiä jatko uudestaan.
mutta kukin tavallaan ja oman tarkoituksensa kanssa
Mene sinä vuorostasi huomenna pitsalle. Kato mitä puoliso laittaa itselleen. Lämmittääkö eilistä vai kokkaako.
Mut ei teillä parisuhteen vuorovaikutus toimi. Jos tollein teette.
Mun ukot ottaa satsi annoksen ja yhdessä mennään pitsalle jos siltä tuntuu. Raha asioissa ei myöskään tapella. Mut kun riidellään, riidellään kaikesta muusta.
En mäkään olisi syönyt mitään noin ankeaa. Keitetyt perunat valkokastikkeella, hrrr.
Vierailija kirjoitti:
Kala, keitetyt perunat ja munakastike olisivat herkkua.
Kalapuikot siis
Mä inhoan munakastiketta enkä syö sitä kuin poikkeuksellisesti, mutta jos puoliso sitä ehdottais niin ehdottaisin, että haettas molemmille pitsat. Ja se ois varmaan riittänyt ap:llekin.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän paras ratkaisu olisi, että mies tekee aina ruuat. Toiseksi paras on se, että kumpikin huolehtii itse syömisistään.
Onhan tuo mieheltä töykeää, mutta tavallaan ymmärrän. Itse syön muut arkipäivät peruskotiruokaa esim. keittoja, mutta usein perjantaina palkitsen itseni työviikon jälkeen vaikka juurikin pitsalla. Ei perunat ja munakastike houkuttelisi
Otan osaa. Melkoinen munapää on osaksesi langennut. Koita kestää. Ei tässä muuta voi sanoa.