Ilmoitin puolisolle että on munakastiketta ja keitetyt perunat. Poikkesi pizzalle ilmoittamatta minulle:(
Kommentit (69)
Ruoanlaitto on sekä palvelua että vallankäyttöä.
Kotiruoka on parempaa ja edullisempaa kuin ravintolaruoka.
Teillä ei kommunikaatio pelaa. Meillä mies käy silloin tällöin kaverinsa kanssa puolikkaalla lounaspizzalla (molemmilla sepelvaltimot tukossa, hoidettu kylläkin) ja yleensä ilmoittaa. Loukkaa kyllä hiukan, jos ei ole kertonut ja olen turhaan laittanut ruokaa.
No, pakastin on keksitty ja osaan syödä yksinkin. Eläkkeellä ollaan, mutta molemmilla omia menoja.
Ei ihme, että kävi. Se on miehen asia mitä suuhunsa pistää ja lisäksi mistä tiesit, että kävi pizzalla, jos ei edes ilmoittanut sinulle 0/5.
Ketju on tarkoitettu alunperinkin miesvihaketjuksi ja vihaiset feminat sit valtasi sen hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Opetelkaa sietämään elämään pikku pettymyksiä :D
Olisi ilmoittanut että menee pizzalle, niin en olisi tehnyt koko ruokaa.
Huomiseksi ajattelin lohta ja sunnuntaiksi uunibroileria. En taida tehdä nyt niitäkään. kun ei kerran tarjottu ruoka kelpaa.
ap
Koskas mies kokkaa? Ja mitä laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Opetelkaa sietämään elämään pikku pettymyksiä :D
Olisi ilmoittanut että menee pizzalle, niin en olisi tehnyt koko ruokaa.
Huomiseksi ajattelin lohta ja sunnuntaiksi uunibroileria. En taida tehdä nyt niitäkään. kun ei kerran tarjottu ruoka kelpaa.
ap
Voi tätä uhriutumisen määrää. Jos teillä ei ole lapsia, miksi väännät ruokia aikuiselle miehelle? Tee itsellesi jos haluat, mies ruokkikoon itsensä haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitto on sekä palvelua että vallankäyttöä.
Kotiruoka on parempaa ja edullisempaa kuin ravintolaruoka.
Teillä ei kommunikaatio pelaa. Meillä mies käy silloin tällöin kaverinsa kanssa puolikkaalla lounaspizzalla (molemmilla sepelvaltimot tukossa, hoidettu kylläkin) ja yleensä ilmoittaa. Loukkaa kyllä hiukan, jos ei ole kertonut ja olen turhaan laittanut ruokaa.
No, pakastin on keksitty ja osaan syödä yksinkin. Eläkkeellä ollaan, mutta molemmilla omia menoja.
Keitetyt perunat ja kananmunakastike ei ole parempaa kuin pizza. Ei sitten millään.
Ällö ruokaa osaat tehdä. Hakisin kebabbia itse
Valitettavasti ei ainoatakaan aihetta ilman heikkolahjaisten pissa-kakka-kikkeli -kommentteja.