Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisten tilanteiden pelko, auttaako joku luontaistuote?

Vierailija
31.01.2025 |

En haluaisi joutua olemaan päivittäisellä lääkityksellä tämän ongelman takia. Propral ei auta juurikaan, vaikka ottaisin isollakin annoksella. Rauhoittava lääkitys auttaa, mutta sitä otan vain äärimmäisen harvoissa tilanteissa. Voisiko joku luontaistuote auttaa? Mulla ongelma ilmenee jännittämisenä ja punasteluna ihan typerissä arkisissakin tilanteissa joissa ei ole mitään syytä reagoida sillä tavalla. Todella lannistavaa ja vaikuttaa elämään paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteiden kanssa kannattaa olla huolellinen. Jotkut luontaistuotteet voivat vaikuttaa lääkkeisiin. Vältän kofeiinipitoisia juomia sekä alkoholia. Vältän myös mausteista ruokaa joissa on liikaa suolaa ja chiliä. Ahdistukseen minulla auttaa mieltä rauhoittava jooga, lenkkeily sekä maadoittaminen. Maadoitusta voi tehdä huomaamatta lähes missä vain. Punastelua voi aiheuttaa myös fyysiset sairaudet. 

Vierailija
2/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotteiden kanssa kannattaa olla huolellinen. Jotkut luontaistuotteet voivat vaikuttaa lääkkeisiin. Vältän kofeiinipitoisia juomia sekä alkoholia. Vältän myös mausteista ruokaa joissa on liikaa suolaa ja chiliä. Ahdistukseen minulla auttaa mieltä rauhoittava jooga, lenkkeily sekä maadoittaminen. Maadoitusta voi tehdä huomaamatta lähes missä vain. Punastelua voi aiheuttaa myös fyysiset sairaudet. 

Mulla ei valitettavasti auta mikään noista, tämä taipumus on ollut jo ihan teini-iästä saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei sopivaa keinoa ole löytynyt. Oletko kokeillut psykoterapiaa? 

Vierailija
4/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet naapurin mummon kanssa, se auttaa

Vierailija
5/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiympäristö on pahin noissa tai kiire, eli pitäisi keksiä kivaa muutosta ettei kärsi. Luontoa lähemmäs ehkä, vaikka on tarvittava muu lähellä. Ruusujuuri? Joskus kamomillatee ja hunaja? Toisaalta hedelmämehu voi virkistää aivoja tai marjamehu. Suihku ja vaatteiden vaihto voi raikastaa. Lämmin villa. Kylmä lisää epämieluisaa tunnetta, on kuin energiavuoto. Verensokeri pitäisi saada pysymään tasaisena ja unta tarpeeksi. Suolan puute ja nesteen, voi saada osalle kumman olon.

Vierailija
6/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei sopivaa keinoa ole löytynyt. Oletko kokeillut psykoterapiaa? 

Olen kyllä, ei ole auttanut. Ap

Vierailija
7/7 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan