Ilmoitin puolisolle että on munakastiketta ja keitetyt perunat. Poikkesi pizzalle ilmoittamatta minulle:(
Kommentit (69)
Onnex mulla on mies, joka saa suunsa auki, jos ei tykkää jostain ruuasta. Silloin sitä ruokaa ei yhteiseksi ruuaksi tehdä. Mutta herneet vetäisin nenään, jos olisi sovittu, että teen ruuan ja mies käykin pizzalla ilmoittamatta ja ruoka jää syömättä. En muutenkaan tajua parisuhteita, joissa ei asioista puhuta, vaan kuvitellaan, että toinen ottaa jostain persilystä opikseen tai osaa lukea kristallipallosta.
Täh? Itse söisin mielummin perunaa ja munakastiketta, kuin jotain hikistä ja pskn makuista pitsaa.
Juntit vetää jotain pizzaa ja puuskuttaa läskiensä alla verisuonet tukossa.
Onko teillä rahat loppu? Silti voisi joku proteiini ruoassa olla, vaikka linssejä. Mä kokkaan tosi vähällä rahalla, mutten mitään munakastiketta ja perunaa laita nuorilleni.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä rahat loppu? Silti voisi joku proteiini ruoassa olla, vaikka linssejä. Mä kokkaan tosi vähällä rahalla, mutten mitään munakastiketta ja perunaa laita nuorilleni.
Aika moni siis proteiinitankkaa kananmunilla. Ihmeellistä ellei munakastikkeessa ole proteiininlähdettä. Onko se sellaista näkymättömistä munista tehtyä munakastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Opetelkaa sietämään elämään pikku pettymyksiä :D
Olisi ilmoittanut että menee pizzalle, niin en olisi tehnyt koko ruokaa.
Huomiseksi ajattelin lohta ja sunnuntaiksi uunibroileria. En taida tehdä nyt niitäkään. kun ei kerran tarjottu ruoka kelpaa.
ap
Tiesikö hän, että kotona on ruoka valmiina? Jos edes sitä epäili, olisi kyllä syytä varmistaa. Itse opin tämän, kun erehdyin käymään kotimatkalla snagarilla, mutta muija olikin tullut aiemmin kotiin ja keitellyt potut valmiiksi.
ottaisin lämmöt jos vaimo tollaista paskaa tarjoaisi, munakastike on kaikkien ruokien ykkösinhokki tai pinaattikeitto on samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tekisi noin, niin saisi käydä koko ensi viikon pizzalla. Turha olisi tulla kotiin kattilan kansia koluuttamaan. Se on varma.
Itselle tekisin ruuat ja liharuuat. Nautaa ja possua ja kanaa.
Lapsellinen olet.
AP:llä on kanamunakastiketta niin pitkään kuin sitä riittää, kokatkoon miehensä mitä haluaa, syököön vaikka kynsiä nälkäänsä, jos ei osaa kokata. Eipähän tarvitse stressata huomisen ruuasta, kun on jo tehtynä.
Kyllä meillä tykätään kanamunakastikkeesta ja sitä ei jää koskaan hukkaan, välillä syödään muusinkin kanssa, hyvää vaihtelua liha ja kasvis ruuille.
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. tiedoksi, että se muna on yksi parhaista proteiineista.
Vierailija kirjoitti:
Kala, keitetyt perunat ja munakastike olisivat herkkua.
Ap jätti sen olennaisen osan pois eli kalan. Nyt tuli ruoka, joka täyttää vain hetkeksi ja kohta olisi ollut taas karmiva nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Olet paska ruoanlaittaja.
Ei millään pahalla.
Tiesitkö että jos sanot ei millään pahalla, kaikki tietävät että sanot nimenomaan pahalla.
Jos ei ruoka kelpaa, sen voi jättää syömättä. Se ei ole velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
ottaisin lämmöt jos vaimo tollaista paskaa tarjoaisi, munakastike on kaikkien ruokien ykkösinhokki tai pinaattikeitto on samalla viivalla.
Pinaattikeitto kananmuna lohkolla on herkkua!
Puoliso kokkaa seuraavaksi ja sinä käytä pizzalla ennen kuin toinen teistä muuttaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen munakastike, spermaako?
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Oho, linsseillä yrität ruokkia lapsia. Keksi joku parempi proteiininlähde, esim. liha. Tälläkin hetkellä K-Supermarketeissa possun etuselkää ja lapaa alle vitosen kilo.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso kokkaa seuraavaksi ja sinä käytä pizzalla ennen kuin toinen teistä muuttaa muualle.
Ja silläkö se maailma ja parisuhde paranee?
Kannattaa kokeilla vaikka klimppisoppaa tai pettuleipää seuraavaksi