Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matias Marttinen: Sanna Marininhallitus käytti luottokorttia niin, että kaikki ongelmat ratkaistiin sillä, että otettiin lisää velkaa

Vierailija
31.01.2025 |

Mitä ajatuksia herättää tuollainen lausahdus

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään mieltä ei haluttu pahoittaa niin kaikki ikävät päätökset jätettiin tekemättä.

Äärioikeisto olisi ollut innoissaan, jos rokotteet olisi jätetty ostamatta, rajoitteet tekemättä, Ukrainaa auttamatta ja puolustusaseita ostamatta.

Olisivat olleet mielissään kuolemista ja Venäjän puolelle siirtymisestä.

NIINKÖ?!

OIKEISTO OLISI KYLLÄ TYKÄNNYT, JOS SUOMALAISTEN RAHOILLA OSTETUT ROKOTTEET OLISI JAETTU SUOMALAISILLE

eikä thl:n kommunisti (Nohynek, tausta muinaisessa  skp:ssa) kollegoineen  olisi lähettänyt niitä hinnalla millä hyvänsä pois Suomesta.

Ps. Ennustan, että ketju katoaa tämän jälkeen nopeasti. 

Suomi on antanut pois jo liki kolme miljoonaa koronarokotetta Kaikki rokotteet eivät kohdemaille kelpaa

EI helvetto, joku onnistu triggeröimään perskokkareen korona-trauman, nyt se haukkuu täälä köyhiä ja sairaita ainamin viikon putkeen kun piripäissään.

Vierailija
42/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Marttinenkin on yhteiskunnanelätettävä kehdosta hautaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia Martiaksia kasavaa kokoomuksen broilerikasvattamosssa. 34-vuotiaalla Matiaksella ei mitäämn kokemusta oikeista töistä.  Kuten ei Purrallakaan.

Eikä Sannalla!

Tyttö sai luottokortin ja lähti vähän OSTELEEEEEN onnettoman Suomen laskuun!

Me ollaan kaikki eletty saman ajanjakson läpi, miksi sinä valehtelet ihmisille jotka tietää paremmin? : D

Vierailija
44/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa koronarokotusten vauhdittamista ja vapauttamista vaati oikeisto. Oppositio. Vasemmisto jarrutti keinolla millä hyvänsä. Myös thl:ssä vasemmistolaisia. Kiuru oli poikkeus vasemmiston riveissä. 

Ai nyt ne ois pitäny saada vielä nopeammin ja vielä vähemmällä testaamisella sivullisten hengellä testattavaks?

Sinä oley ihan naurettava tuuliviiri.

Vierailija
45/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen Matias Marttinen, lähes satos-arton tasoa :D :D

Vierailija
46/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttinen on irvokas ihmishirviö, joka pyrkii systeemitason muutoksiin läpi yhteiskunnan - kaikki yksityiseksi ja kalliimmaksi huonotuneella palvelutasolla.

Vierailija
47/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä tottahan tuo on!

Sannuli lainasi kansainvälisiltä konkkanokilta kaiken, mitä sai ja sopi korkomenot ja takaisinmaksun romahtamaan karhunloukun lailla seuraavan hallituksen niskaan!

Sitten Sannuli jakeli anteliaana tyttönä EU:n "elvytysvälineeseen" sen seitsemän miljardia ja Uniper-kauppoihin kuusi miljardia, kun ei ehtinyt sieltä musiikkifestareilta edes soittamaan Saksaan!

Eikä siinä vielä kaikki: 

Verkkosukka-Jutta lupasi juuri EU:lle Suomelta VIISI MILJARDIA elvytysvälineenä EU-maiden tuloerojen tasaamiseksi! Tämä on hyvä diili, sanoo Jutta!

Ilmeisesti Suomellamme menee siis vieläkin liian hyvin, joten olojamme täytyy kurjistaa lisää!

Italialaiset siis saivat ilmaiset ikkunaremonttinsa Sannan ja kumppanien SEITSEMÄN MILJARDIN lahjoituksesta tänä vuonna, mutta:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/60b36fdd-4604-4a06-a79d-bc689d327…

Suomi maksaa EU:hun, jotta me pystymme EU:n sisäisiä tuloeroja ja elintasoeroja kaventamaan, SDP:n presidenttiehdokas ja komissaari Jutta Urpilainen perustelee Suomelle noin 5 miljardia euroa tappiollista EU:n elpymispakettia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/urpilainen-tyrmaa-viiden-miljardin-l…

SDP ei hyväksy viiden miljardin euron leikkauksia valtiontaloudessa. Puheenjohtaja, valtiovarainministeri Jutta Urpilainen teki tämän selväksi

Vierailija
48/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä tottahan tuo on!

Sannuli lainasi kansainvälisiltä konkkanokilta kaiken, mitä sai ja sopi korkomenot ja takaisinmaksun romahtamaan karhunloukun lailla seuraavan hallituksen niskaan!

Sitten Sannuli jakeli anteliaana tyttönä EU:n "elvytysvälineeseen" sen seitsemän miljardia ja Uniper-kauppoihin kuusi miljardia, kun ei ehtinyt sieltä musiikkifestareilta edes soittamaan Saksaan!

Eikä siinä vielä kaikki: 

Verkkosukka-Jutta lupasi juuri EU:lle Suomelta VIISI MILJARDIA elvytysvälineenä EU-maiden tuloerojen tasaamiseksi! Tämä on hyvä diili, sanoo Jutta!

Ilmeisesti Suomellamme menee siis vieläkin liian hyvin, joten olojamme täytyy kurjistaa lisää!

Italialaiset siis saivat ilmaiset ikkunaremonttinsa Sannan ja kumppanien SEITSEMÄN MILJARDIN lahjoituksesta tänä vuonna, mutta:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/60b36fdd-4604-4a06-a79d-bc689d327…

Suomi maksaa EU:hun, jotta m

Sä näet mikä tässä on ongelmana.

Miksi sinä hyväksyt pahempaa nykyiseltä hallitukselta?

Luuletko sinä juttelevasi marinin kanssa täälä?

Vierailija
49/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta kovin uskottavalta, eikä kannattaisi muita arvostella. 

Tyyppi on 35v eikä päivääkään ole tehnyt oikeaa työtä, vaan CV mukaan eteenpäin on menty suhteilla ja poliittisella taustalla, hyväveli verkoston kautta. 

"valtiovarainministerin talouspoliittinen erityisavustaja 2017-2019

opetus- ja kulttuuriministerin erityisavustaja 2015-2017

tiedotussihteeri, Kokoomuksen eduskuntaryhmä 2013-2015

korkeakouluharjoittelija, Opetushallitus 2013-2013. "

Vierailija
50/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuletko sinä juttelevasi marinin kanssa täälä?"

Hei, perskokkare luulee ihan tosissaan että me ollaan kaikki samaa massaa.

Minä olen kertonut kuinka vastustan dei käytäntöjä, hallitsematonta maahanmuuttoa ja sensuuria ja kuinka silti olen vasemmistoa jota kukaan ei canceloi, ei se halua uskoa.

Vierailija
51/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kertonut kuinka vastustan dei käytäntöjä, hallitsematonta maahanmuuttoa ja sensuuria ja kuinka silti olen vasemmistoa jota kukaan ei canceloi, ei se halua uskoa.

Oon ihan samaa mieltä noista kaikista, eihän noi jutut ole hädintuskin edes politiikkaa.

Kuinka tyhmä tuo "perskokkare" on?

Vierailija
52/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias Marttinen on vihon viimeinen arvostelija, sillä hän ei ole päivääkään tehnyt oikeaa työtä. 

Käyttänyt perheensä suhteita ja hyväveli-verkostoja ja ollut veronmaksajien elätettävänä koko ikänsä. 

Miten edes ilkeää laittaa CV julkiseksi?

Vierailija
53/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä noista kaikista, eihän noi jutut ole hädintuskin edes politiikkaa.

Se on _TYHMÄ_

Se ois muinaisessa roomassa ollut idi00tti.

Vierailija
54/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku Riikka ottaa 20 000 000 000 uuttavelkaa.

Vierailija
55/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on _TYHMÄ_

Hei cmon se on kirjaimellisesti mt-tapaus joka on surkein kaikista, älkää viitsikö kiusata hullua.

Se on doxannu ittensä jo moneen kertaan ja kaikki vaan antaa sen olla koska ne säälii sitä.

Vierailija
56/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias Marttisen pakka leviää. Velkalaiva ei suostukaan kääntymään, vaan puksuttelee syvään päätyyn?

Näköjään helpompaa syyttää muita ja kiinnittää huomio vanhoihin asioihin, kuin keksiä itse ratkaisuja. Eli syytetään edellistä hallitusta, ja pyöritään voimattomina tuolilla.

Vierailija
57/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on _TYHMÄ_

Hei cmon se on kirjaimellisesti mt-tapaus joka on surkein kaikista, älkää viitsikö kiusata hullua.

Se on doxannu ittensä jo moneen kertaan ja kaikki vaan antaa sen olla koska ne säälii sitä.

Sori mä en tiennyt.

Jotenkin ei yllätä että hän on "erityinen"

Vika vitsi, mä lupaan!

Vierailija
58/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään mieltä ei haluttu pahoittaa niin kaikki ikävät päätökset jätettiin tekemättä.

Äärioikeisto olisi ollut innoissaan, jos rokotteet olisi jätetty ostamatta, rajoitteet tekemättä, Ukrainaa auttamatta ja puolustusaseita ostamatta.

Ja sinä aivopesty reppana uskot vieläkin koronakusetukseen.

Maat jotka jättivät rajoitteet tekemättä ja rokotteet vähemmälle, selvisivät parhaiten.

Vierailija
59/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Matias kulkee aidinluona pyykinpesua?

Ja vaipanvaihdossa ja pyllyn pesussa! Miesvauvat pitää äitien hoitaa kun vaimoja eivät saa.

Vierailija
60/115 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä aivopesty reppana uskot vieläkin koronakusetukseen.

Maat jotka jättivät rajoitteet tekemättä ja rokotteet vähemmälle, selvisivät parhaiten.

Sinä aivpesty reppana et näe metsää puilta.

Minä olen pahoillani kuinka rankkaa pandemi oli sinulle, mutta jos sinä ihan tosissaan kostat täälä viattomille sen takia, se tekee sinusta pahemman kuin marin, hän yritti tehdä hyvää parhaansa mukaan, siinä joillain tasoilla epäonnistuen, sinä yrität tehdä pahaa ja onnistut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän