Mitkä kotikutsut voi olla kyseessä, kun ei kerrota, mitä myydään.
Riippuu vaan siitä mitä osiota emäntä on halunnut että esitellään:
Ihonhoitotuotteet
Värikosmetiikka
I Cook kattilat
e-spring
tai sitten
yleistuotekutsut (jossa esitellään esim. kodinhoiotuotteet, joitakin hiustenhoito- ja suun hoitotuotteista)
Valikoimaa on laajalti eikä kaikkia voi esitellä yhdellä kertaa. Tuotteissa ja niiden esittelyssä ei ole mitään hämärää. Tässä saa tehdystä työstä palkan =)
Kommentit (77)
Esim Tupperwaren tuotteet on takuulla omassa sarjassaa laadukkaimpia, eikä niitä myydä kaupoissa. Mutsi on niitä aina käyttänyt ja minä käytän, eikä ole moitteen sanaa sanottavana.
SAmoin Oriflamen meikeistä mulla ei ole ollut valittamista, en tosin niitä ole samassa mittakaavassa käyttänyt kun noita Tupperin tuotteita.
En tiedä Amwaysta mitään, eikä kiinnostakaan, mutta ainakin noilla kahdella aiemmin mainitsemallani valmistajalla on myös tuotetakuu.
Eli ei kaikki tuollaiset jutut ole mitään hillitöntä huijausta.
niin onhan sitä aikaa vaikka kuinka.
itse en olisi valmis olemaan joka toista iltaa poissa lasten luota tuollaisen takia. Onneksi on tarpeeksi hyvä päivätyö.
eivät olekkaan verkostomarkkunoitia samalla tavalla.
Eli myyjä myy tuotteita kotikutsuilla jne, mutta ei koita hankkia aktiivisesti UUSIA MYYYJIÄ.
Verkostomarkkinoinnissa homma menee niin, että kun myyjä X värvää myyjikseen A B ja C myyjät, hän saa rahaa omista myynneistään, mutta MYÖS osuutensa niistä myynneistä joita A B ja C myyvät.
Ja tämä myyjä X:n myynnistä taas menee rahaa hänet mukaan värvänneelle myyjä Y:lle.
Pyramidi huijaus tarkoittaa juuri sitä, että "verkosto" kasvaa alaspäin vert. pyramidi. Eli jokainen mukaan tullut värvää "alaisia" itselleen, ja nämä taas lisää myyjiä jne. jne. ja pyramidin huipulla oeville kertyy joka tason myynneistä osuudet.
Alaportaat tekee työn ja yläportaat kerää rahat. Mikä tuossa on edes moraalisesti oikein?
Siellä on kuulemma myynnissä kaikenlaista, mutta ei kerrota sen tarkemmin. Onko kukaan ollut tällaisilla kutsuilla?
vastaavan kertjun. veikkaan amwyta, lue liää aiheesta..
Siis ollaan niiiin salaperäisiä että! Tuttuni kans myy näitä, ja hänkään ei aluksi halunut kertoa mitään, kuuluu kait sen puljun politiikkaan. Mutta kun tivasin että en ainakaan tule minkään asian takia josta en edes tiedä mitä se on, niin hän suostui kertomaan. Eli amway myy kaikenlaisia tuotteita, ihan kosmetiikasta taloustuotteisiin. Ja kuulemma jotain muita tuotteita on tulossa jatkuvasti lisää, näin kaverini ainaskin hehkutti, hinnat aika keskikastia, laadusta en osaa sanoa.
Sanoin sitten suoraan että en osallistu tuollaiseen huijaukseen. Ei siinä kukaan oikeasti tienaa, paitsi se joka on pyramiidin yläosassa.
Tarkoitus ei olekaan myydä niitä tuotteita, vaan lähinnä värvätä uusia myyjiä.
Eli sanoisin että älä mene, ei kannata!
itse olen ollut noin kymmenillä Amway kutsuilla ja ei niissä ole ollut mitään hämärää ?!!!
Kutsussakin on sanottu selvällä suomen kielellä että Tervetuloa Amway kutsuille ja kerrottu mitä tuotteita esitellään.
Taitaapa olla että jotkut haluavat huonontaa Amwayn mainetta...
Haha, ton oon kuullu ennenkin. Olen itse mukana Amwayn toiminnassa ja ollut koko ajan enemmän kuin tyytyväinen. Hiustuotteet, naaman ja kropan hoitotuotteet, pyykinpesuaineet - kaikki todella loistavia, en oo ollu pettyny yhteenkään tuotteeseen. Eikä kovin moni muukaan, ketä tiedän. ;)
Helppohan se on vedota esim. aivopesuun ym. paskaan, kun ei itse lähde hommaan mukaan ja ota siitä selvää. Tai vaikke lähtiskään, kannattaa vaikka vaan ihan piruuttaan koittaa ikäänkuin seurata sivusta sen tutun tai tutun tutun elämää, joka on Amwayssa mukana ja ansaitsee ihan kivasti.
Tuttavani tosiaan on ollut Amwayssa 5 vuotta mukana ja osti kartanon. Siellä on mm. 30 neliön kokoinen keittiö, 40 neliön makuuhuone..kaksi kerrosta..ihan mielettömän upea, ainoastaan pientä pintaremonttia vailla, jota ollaan parhaillaankin tekemässä. Olen tosiaankin iste nähnyt moisen komeuden, joten tuttavani ei todellakaan valehtele. Ja miksi ihmeessä valehtelisi? :D
En todellakaan usko, että niin hemmetin moni olisi Amwayn touhuissa mukana tavalla tai toisella, jos se olis jotain kusetusta, aivopesua tms. Jokainen, siis IHAN JOKAINEN, joka siihen lähtee mukaan hyötyy siitä aivan varmasti. Sanokaa vaikka mun sanoneen!
..golden products harrasti tuota samaa..
koulutus on usein vähäistä ja ammattikoulupohjaista, joten houkutus lähteä mukaan " helpon rahan" huijauksiin on suuri (materiaalinen hyvä, autot, talot jne. koetaan tavoiteltaviksi asioiksi ja ne nähdään hyvinkin tavoitettavissa oleviksi myös itselle, " kun kaverikin" ).
Suosittelen, että otatte selvää ennen ryhtymistä mihinkään tekemisiin tällaisten yritysten kanssa.
Juu olen ottanut perinpohjin selvää ja tää tuttavani on reilu ja rehellinen kaveri, ei hänellä olis mitään syytä valehdella mulle liiketoiminnastaan, jossa tosiaan itsekin olen mukana.
Onhan noita epäkohtia yritetty kaivaa Amwayn toiminnassa, mutta yrittämiseksi jääkin. Ai miksikö? Koska niitä epäkohtia EI OLE! Vaikea uskoa? Lähde ite mukaan, yllätyt takuulla ja pelkästään positiivisesti!
Täytyy myöntää -oikeasti siis- että kuulostaa houkuttelevalle!! Mutta myös liian helpolle ollakseen totta.
Kuinka paljon pitää olla myymässä, että käteen jää rahaa?
Miten tää toimii toisen työn ohella??
Kertoi tuosta kartanon ostajasta :)
Itse olin vauvan kanssa kotona.
Ymmärrän. Moni on ikävä kyllä jättäny lähtemättä mukaan Amwayn toimintaan juuri sen takia, kun ei usko että kaikki tämä on yllättävän helppoa. Iltaisinhan tätä työtä tehdään, ainakin alkuun jos satut olemaan vielä varsinaisessa työssä. Mutta kun teet tarpeeksi töitä voit hyvinkin pian päästä sanomaan pomollesi " tack och adjö!" ;D
Voitko kertoa vähän enemmän?
- Kuinka usein olisi hyvä pitää niitä kutsuja?
- Miksi juuri iltaisin niitä tehdään?
- Onko ainoastaan myyntiä kutsuilla käydessä??
Kiitti jo etukäteen!
" - Kuinka usein olisi hyvä pitää niitä kutsuja?
- Miksi juuri iltaisin niitä tehdään?
- Onko ainoastaan myyntiä kutsuilla käydessä??"
Yllättävän hyviin tuloksiin pääset, kun pidät kutsut 15 kertaa kuukaudessa (ainakin aluksi).
Iltaisin kannattaa pitää, koska suurin osa ihmisistä on päiväsaikaan töissä (8-16.00)
Riippuu kutsujasta, mitä siellä kutsuilla on.
T. Amwayn toiminnassa mukanaoleva.
mm. Johnson & Johnsonille pesuaineisiin.
Kaikki sen tulot eivät siis tule ILH:den kautta.