Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko nelipäiväinen työviikko alentaisi nettopalkkaasi?

Vierailija
31.01.2025 |

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurin mukaan -357. Valitettavasti se on 2 viikon ruuat perheelle, joten ei tule tapahtumaan 

Vierailija
2/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos nelipäiväiseen voisi olla liian iso, mutta muutamaa ylimääräistä lomaviikkoa voisi harkita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos nelipäiväiseen voisi olla liian iso, mutta muutamaa ylimääräistä lomaviikkoa voisi harkita. 

-362e unohtui kirjoittaa tähän

Vierailija
4/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aina kesäkuulle yhden palkattoman viikon ja heinäkuulle myös. Kesäloma siinä välissä samassa putkessa. Pidän siis 6 viikkoa putkeen, mutta ei se palkassa ihan älyttömän pahasti näy.

Vierailija
5/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskurin mukaan -357. Valitettavasti se on 2 viikon ruuat perheelle, joten ei tule tapahtumaan 

Mutta silti haluaisit tehdä nelipäiväistä viikkoa samalla liksalla? Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
6/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan aina kesäkuulle yhden palkattoman viikon ja heinäkuulle myös. Kesäloma siinä välissä samassa putkessa. Pidän siis 6 viikkoa putkeen, mutta ei se palkassa ihan älyttömän pahasti näy.

Minulla oli aina kuuden viikon kesäloma eikä edes tarvinnut ottaa palkatonta siihen lisäksi.

Vierailija
7/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehty nelipäiväistä viikkoa jo 3 vuotta ja palkka noussut 13%.

Vierailija
8/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti haluaisit tehdä nelipäiväistä viikkoa samalla liksalla? Ei tule tapahtumaan.

Missä vaiheessa näin väitin?

Fakta on että omalla alalla kukaan ei tee viimeiseen työtuntiin mitään oikeita töitä. Työaikaa lyhentämällä tulisi lopulta täysin sama lopputulos 

-raksa

Vierailija
9/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas 300e. Ei olisi mahdollista. Ennemmin pitäisi saada lisää tuo 300, että eläisi palkallaan..

Voisin kyllä tehdä 10 h päiviä neljänä päivänä ja pitää sitten 3 päivää vapaata.

Vierailija
10/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 20 %.

Vierailija
11/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään sillä olen mies ja pystyn tekemään työt tarvittaessa nopeammin. 

Vierailija
12/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pennin hyrrää, koska tuottavuus pysyy samalla tasolla.

Turha notkuminen vähenee, tarpeettomia palavereita jätetään pitämättä.

Ei kaikkialla tarvi palkasta tinkiä.

Vierailija
13/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aina kuuden viikon kesäloma eikä edes tarvinnut ottaa palkatonta siihen lisäksi.

T. Kunnan täti vuodesta 1998

Vierailija
14/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 20 %.

Eli et maksa tällä hetkellä lainkaan veroja? Vai miten pääsit tuohon tulokseen?

Vierailija
15/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen keskimäärin kaksi päivää viikossa töitä ja bruttopalkka päivältä on 1320 euroa. Jos viitsisin tehdä tuon otsikon neljä päivää viikossa, niin kuukausipalkka tuplaantuisi. Turha kuitenkaan rehkiä liikaa, koska tulen pienellä toimeen.

Sellaista se on erittäin kapean alan erikoisosaaminen, kun kilpailijoita ei Suomesta löydy ja maailmaltakin vain kourallinen.

Vierailija
16/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas 300e. Ei olisi mahdollista. Ennemmin pitäisi saada lisää tuo 300, että eläisi palkallaan..

Voisin kyllä tehdä 10 h päiviä neljänä päivänä ja pitää sitten 3 päivää vapaata.

Olisiko teillä mahdollisuutta järjestää tällainen työaika?

Vierailija
17/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-471 euroa. Pärjäisin ihan mukavasti tuolla pienemmälläkin palkalla, jos olisi mahdollisuus vaihtaa nelipäiväiseen työviikkoon niin voisin kyllä harkita.

Vierailija
18/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen keskimäärin kaksi päivää viikossa töitä ja bruttopalkka päivältä on 1320 euroa. Jos viitsisin tehdä tuon otsikon neljä päivää viikossa, niin kuukausipalkka tuplaantuisi. Turha kuitenkaan rehkiä liikaa, koska tulen pienellä toimeen.

Sellaista se on erittäin kapean alan erikoisosaaminen, kun kilpailijoita ei Suomesta löydy ja maailmaltakin vain kourallinen.

Ensi vuonna tavoite tehdä vain yksi päivä viikossa ja sitten "eläkkeelle" pari vuotta etuajassa. Muutama vuosi sitten tein täyttä tai lähes täyttä viikkoa, joten eläkkeellä sen verran rahaa, ettei koirat kuse kintuille.

Vierailija
19/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva tehdä vähemmän töitä, niin jää enemmän vapaa-aikaa. Toisaalta, kun palkkakin alenee vastaavasti, ei ole rahaa tehdä mitään vapaa-aikana. Joten tilanne on erityisen kiusallinen, ja niinpä kusessa ollaan.

Vierailija
20/127 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin tehnyt täyttä työaikaa, ilmeisesti netto olisi sillä vain kolmisensataa parempi? Unen näkivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi