Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset jaksaa valittaa parvekkella tai sisällä tupakoinnista?

Vierailija
31.01.2025 |

Minähän teen omassa asunnosani ihan mitä halua, ei se ole naapureilta pois.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus tupakoida jos haluaa, ei ole minulta pois.

Vierailija
62/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta saa tehdä kotonaan kuten kiduttaa lastaan, hakata puolisoaan, kännätä jne. muttei tupakoida, siihen taloyhtiön on puututtava!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaisivat nyt jostain muusta asiasta, mutta ei aina tuosta tupakan savusta. Oma tupakansavu ei häiritse minua yhtään. Olen polttanut jo kaksikymmentä vuotta, joten luulen tietäväni tämän asian. Joten turha tulla yhtään valittamaan.

Vierailija
64/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakanhaju ei lähde pois asunnosta ilman otsonointia. Tupakoijat eivät itse haista miten paskalta kaikki heissä haisee: hengitys, iho, hiukset, vaatteet, kaikki.

Tupakoinnissa ei ole ongelmana haju vaan se, että se aiheuttaa viattomille sivulliselle syöpää. 

Se, että jos haluat itsellesi aiheuttaa syövän niin se on ihan okei, mutta viattomille sivullisille syövän aiheuttaminen on m u r ha.

Vierailija
65/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on 5/5!

Vierailija
66/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
67/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töissä on mukava palkita itseään tupakalla säännöllisesti. Maistuu paremmalta kun on ansainnut sauhunsa.

Vierailija
68/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siirryttiin savuttomuuteen tänä keväänä ja nyt haisee sisällä tupakka koko ajan ja paljon, koska istuvat tupakkapaikalla ringissä juoruamassa ja polttamassa aamusta iltaan ja merituuli puhaltaa savut suoraan ikkunoihin tupakkapaikalta.

Aiemmin haistoin ehkä kerran viikossa jos silloinkaan, mutta nyt huomaan joka päivä. Mun puolesta voitaisiin palata vanhaan. Aivan järjestön uudistus kokonaisuudessaan.

Ei mene läpi tämä röökaajan yritys. Tupakkapaikka on väärin sijoitettu jos noin käy. Se pitäisi sijoittaa tontille siten, että on usemmiten tuulen alapuolella taloon nähden.

Tupakkapaikan käyttöönkin voi laittaa puolestani rajoituksen, että maks. 10 minuuttia ja sitten pois. Kummasti huonolla säällä tai kovilla pakkasilla se röökin imaisu onnistuu kahdessa minuutissa.

Tai oikeastaan koko tupakoinnin voisi kieltää kokonaan.

Vierailija
69/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu miten TYHMÄ MIES?!! PAKKO OLLA SAVOLAINEN. LVI röörit, tollo! Ne hajut tuloo tod vikkelään kämpän hormeja pitkin, etkö ymmärrä? Saman talon kämpät on kaikki tavallaan "yhdessä". Haju on aivan järkyttävä ja savun hengittäminen aiheuttaa syöpää myös sivulliselle passiivitupakoijalle. Se on myös hlvetin itsekästä ja epäkunnioittavaa sun naapureita kohtaan. Uskomattoman typerää edes kysyä.(Oot ikuinen poikamies billi veikkaus...)

Vierailija
70/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin loinen

Vierailija
71/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin tyhmä ettei tajua miten paljon piintynyt tupakanhaju laskee asunnon arvoa.

Minä kuolen seuraavan 10 vuoden aikana joten ei kiinnosta asunnon arvo ollenkaan

Ap

Vierailija
72/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin loinen

Olen eläkkeellä

Ap

Vierailija
73/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä mitään syöpää tule jos ikkunasta tulee sisälle tupakan hajua, kun joku naapuri omalla parvekkeellaan tupakoi. Miten te valittajat pärjäätte kaupungissa, pakokaasujen yms keskellä? 

Vierailija
74/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROTTA

Vierailija
75/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on parasta

Vierailija
77/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PupPiss

Vierailija
78/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 😎

Vierailija
79/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge persiisees ne tupakat...

Vierailija
80/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin tyhmä ettei tajua miten paljon piintynyt tupakanhaju laskee asunnon arvoa.

Minä kuolen seuraavan 10 vuoden aikana joten ei kiinnosta asunnon arvo ollenkaan

Ap

Toivottavasti mitä pikimmiten 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän