Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset jaksaa valittaa parvekkella tai sisällä tupakoinnista?

Vierailija
31.01.2025 |

Minähän teen omassa asunnosani ihan mitä halua, ei se ole naapureilta pois.

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 70-luvulla jokainen poltti sisällä eikä kellään ollut mitään valituksen aihetta, mikä on muuttunut?

Tiedon määrä.

Vierailija
42/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissasi? Sehän on ihan järkyttävä käry mikä seinien läpi tulee. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla että polttaa sisällä?

En jaksa joka kerta pukea vaatteita päälle kun tekee tupakkaa mieli

Ap

Olet sellainen ihrakasa ettet jaksa?

Poltan noin 30 tupakkaa päivässä, en jaksa 30 kertaa kävellä portaita ylös ja alas päivässä + ulkovaatteiden päälle pukeminen

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei osaa edes kirjoittaa...

Vierailija
44/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys haisee tässä aloituksessa

Vierailija
45/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan polttamista omassa kerrostalo asunnossa ei ole laissa kielletty.

Vierailija
46/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajat ja kyttääjät voisi sijoittaa omaan  kortteliin.

Tupakoitsijat voivat muuttaa taloihin, joissa on sallittua tupakoida sisällä ja parvekkeella.

Vuokrasopimuksessa kyllä lukee onko sallittua tupakoida vai ei. Vuokratessasi huoneiston allekirjoitat vuokrasopimuksen, jossa selkeästi sanotaan, että onko sallittua tupakoida vai ei. Ei voi sanoa, että ei tiennyt ettei saa tupakoida.

Kuinka ty h mä pitää tupakoitsijan olla, että muuttaa tahalleen taloon, jossa EI ole salittua tupakointi?

Siitähän aiheutuu taloudellisia menetyksiä tupakoitsijalle itselleen  kun jatkuvasti joutuu muuttamaan häätöjen takia. Eikö olisi viisaampaa tupakoitsijan muuttaa suoraan taloon, jossa saa tupakoida kuin että muuttaa taloon, missä ei saa tupakoida?

Vierailija
47/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanhaju ei lähde pois asunnosta ilman otsonointia. Tupakoijat eivät itse haista miten paskalta kaikki heissä haisee: hengitys, iho, hiukset, vaatteet, kaikki.

Vierailija
48/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on elämän eliksiiri.

Vierailija
49/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissasi? Sehän on ihan järkyttävä käry mikä seinien läpi tulee. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla että polttaa sisällä?

En jaksa joka kerta pukea vaatteita päälle kun tekee tupakkaa mieli

Ap

Olet sellainen ihrakasa ettet jaksa?

Poltan noin 30 tupakkaa päivässä, en jaksa 30 kertaa kävellä portaita ylös ja alas päivässä + ulkovaatteiden päälle pukeminen

Ap

YÄK!

Vierailija
50/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan ja ymmärrän hyvin miksi se voi ärsyttää joitain. Sitä en ymmärrä miksi joku joka ei siedä tupakan hajua asuu talossa jossa saa polttaa? Sitten kiukutellaan ja paiskotaan ikkunoita kun joku tekee jotain täysin sallittua.

Vierailija
51/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ja hajuvesien hölvääjät on niin itsekästä sakkia, ettei mitään rajaa.

Vierailija
52/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kerrostalo missä asun EI ole savuton, eli parvekkeella saa tupakoida. 

Vierailija
53/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin savuttomuuteen tänä keväänä ja nyt haisee sisällä tupakka koko ajan ja paljon, koska istuvat tupakkapaikalla ringissä juoruamassa ja polttamassa aamusta iltaan ja merituuli puhaltaa savut suoraan ikkunoihin tupakkapaikalta.

Aiemmin haistoin ehkä kerran viikossa jos silloinkaan, mutta nyt huomaan joka päivä. Mun puolesta voitaisiin palata vanhaan. Aivan järjestön uudistus kokonaisuudessaan.

Vierailija
54/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 70-luvulla jokainen poltti sisällä eikä kellään ollut mitään valituksen aihetta, mikä on muuttunut?

Tupakan vaaroista ollaan paljon tietoisempia ja tupakointi on kiistatta yhdistetty syöpään ja keuhkoahtaumaan. Vielä 1960 -luvullahan tupakkaa mainostettiin mm. ruoansulatukseen liittyvillä terveysväitteillä.

Vierailija
55/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla valittajilla ei ole mitään omaa elämää. Jostainhan sitä sisältöä pitää elämäänsä saada. 

Itse en polta, mutta ei minua häiritse toisten tupakointi. 

Vierailija
56/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poltan ja ymmärrän hyvin miksi se voi ärsyttää joitain. Sitä en ymmärrä miksi joku joka ei siedä tupakan hajua asuu talossa jossa saa polttaa? Sitten kiukutellaan ja paiskotaan ikkunoita kun joku tekee jotain täysin sallittua.

Joo ja paiskotaan parvekkeiden ovia. Muuttaisivat helvetti muualle.

Vierailija
57/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tupakka haisi vielä tupakalle.

Nythän niissä on samaa sammutusainetta  mikä kiellettiin ja mikä aiheuttaa mm.  hormonimuutoksia.

Vierailija
58/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 8v viime kämpässäni sisällä eikä sitä edes huomannut. Vuokranantaja siis. Mutta mulla oli suunnilleen 24/7 parvekkeen ovi auki, johtuiko sit siitä. Ei kaveritkaan tajunnut että oon sisällä polttanut

Vierailija
59/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuokralla asuvat, joiden asuntoon tulee tupakansavunhajua:

Olet terveydensuojelulain perusteella oikeutettu VUOKRANALENNUKSEEN, koska asunto ei ole lain vaatimassa kunnossa.

Neuvoja asian hoitoon:

Vierailija
60/150 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistin kanssa on turha yrittää keskustella.

Loputon monologi vain omasta näkökulmasta 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan