Meduusalla ei ole sydäntä -oletko nähnyt?
Olipa kaikessa rankkuudessaan hiljaiseksi vetävä elokuva. Olin jotenkin aivan puulla päähän lyöty pitkään ja mielessä riittää jäsenneltävää. Paljon oli omaan elämään samaistuttavia tunnetiloja, vaikkei samanlaisia kokemuksia olekaan. Hienot näyttelijät ja jotenkin vangitsevalla otteella ohjattu. Hyvä Temoset
Kommentit (70)
Olen nähnyt kaikki muut Jason Bourne leffat. Medusan verkko, Medusan isku, Medusan sinetti ja Medusan perintö, mutta en tuota. Minun mielestäni se elokuvasarja saatiin hyvin pakettiin jo tuossa Medusan perinnössä.
En ole nähnyt minkäänlaista meduusaa.
Meduusalla ja Petteri Orpolla on yhteistä että kummallakaan ei ole sydäntä.
Katson parhaillaan.
Äänitys on todella surkeaa. Saisi olla tekstitys!
Vierailija kirjoitti:
Katson parhaillaan.
Äänitys on todella surkeaa. Saisi olla tekstitys!
Kyllä vaan, puheesta ei saa selvää.
Loistavat näyttelijäsuoritukset Temosilta.
Katsoin eilen. Nyt tulee uusintana.
Alku oli pitkäveteinen. Onneksi katsoin kuitenkin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kaikki muut Jason Bourne leffat. Medusan verkko, Medusan isku, Medusan sinetti ja Medusan perintö, mutta en tuota. Minun mielestäni se elokuvasarja saatiin hyvin pakettiin jo tuossa Medusan perinnössä.
Tää nyt on Tuukka Temosen :)
Katsoin toisella silmällä. Ihan ok elokuva. Paljon kiinnostavampi kuin monet hömppäelokuvat. Jos tulee uudestaan,niin voin katsoa uudestaan ja syventyä paremmin.
Katsoin, tai yritin, eilen telkusta. Oli niin höttöinen ja pitkäveteinen, että kesken jäi. Mielestäni Olga ei näytellyt luontevasti, puhetapa jotenkin epäuskottavan kuuloinen. Samaa mieltä, että äänityksen taso oli surkea, mutta niin se yleensä on kauttaaltaan Suomileffoissa.
En meinaa millään saada selvää äidin ja tyttären puheesta.