Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meduusalla ei ole sydäntä -oletko nähnyt?

Vierailija
31.01.2025 |

Olipa kaikessa rankkuudessaan hiljaiseksi vetävä elokuva. Olin jotenkin aivan puulla päähän lyöty pitkään ja mielessä riittää jäsenneltävää. Paljon oli omaan elämään samaistuttavia tunnetiloja, vaikkei samanlaisia kokemuksia olekaan. Hienot näyttelijät ja jotenkin vangitsevalla otteella ohjattu. Hyvä Temoset

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivälissä piti jättää kesken, kohdassa jossa tyttö kaulailee raiskaajaisäänsä. Jos elokuvan sanoma on anteeksianto raiskaajalle niin vikaan menee! 

Yllättäen suomalainen ukko kirjoittaa tekstiä naisten r aiskaiksista ja insestistä. 

Sama juttu se joku suomalainen rikossarja. Jööööö seksiväkivaltaa h uoruleita kohtaan ja murhataan ne! How original!! Ja sitten ihmetellään, kun suomi on tällainen paska filmimaa ja mikään ei menesty. Voitteko keksiä oikeasti vielä jotain juntimpaa, misogynistisempää ja nähdympää. Vielä kun olisi ollut joku isämmaa-juttu mukana tuossa niin olisi ollut koko värisuora kasassa.

Hyi suomalainen filmiteollisuus, hyi suomalaiset ukot.

Vierailija
22/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vähän naurettavaa, että elokuvassa on koko ohjaajan perhe näyttelemässä.

Tämän ketjun avauksenkin on tehnyt joku ohjaajan perheestä.

Oliko myös salmisten suku mukana? Vai olivatko kokemusasiantuntijoina konsulttenia vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että itse Tuukka on tehnyt aloituksen. Yrittää saada katsojia just suoratoistoon siirtyneelle leffalle.

Vierailija
24/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ruudusta parissa osassa. Oli pakko katsoa kuinka käy. Surullisesti kävi.  Minusta Olga Temonen näytteli ihan hyvin. Oli synkän ja vihaisen näköinen niin että itseänikin alkoi ahdistaa.

Vierailija
25/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut kummoinen. Temosen tyttärien roolisuoritukset hyvät. Äidin rooli meni, noh suorittamiseksi.