Meduusalla ei ole sydäntä -oletko nähnyt?
Olipa kaikessa rankkuudessaan hiljaiseksi vetävä elokuva. Olin jotenkin aivan puulla päähän lyöty pitkään ja mielessä riittää jäsenneltävää. Paljon oli omaan elämään samaistuttavia tunnetiloja, vaikkei samanlaisia kokemuksia olekaan. Hienot näyttelijät ja jotenkin vangitsevalla otteella ohjattu. Hyvä Temoset
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vähän naurettavaa, että elokuvassa on koko ohjaajan perhe näyttelemässä.
Tämän ketjun avauksenkin on tehnyt joku ohjaajan perheestä.
Oliko myös salmisten suku mukana? Vai olivatko kokemusasiantuntijoina konsulttenia vaan?
Luulen että itse Tuukka on tehnyt aloituksen. Yrittää saada katsojia just suoratoistoon siirtyneelle leffalle.
Katsoin ruudusta parissa osassa. Oli pakko katsoa kuinka käy. Surullisesti kävi. Minusta Olga Temonen näytteli ihan hyvin. Oli synkän ja vihaisen näköinen niin että itseänikin alkoi ahdistaa.
Eipä ollut kummoinen. Temosen tyttärien roolisuoritukset hyvät. Äidin rooli meni, noh suorittamiseksi.
Yllättäen suomalainen ukko kirjoittaa tekstiä naisten r aiskaiksista ja insestistä.
Sama juttu se joku suomalainen rikossarja. Jööööö seksiväkivaltaa h uoruleita kohtaan ja murhataan ne! How original!! Ja sitten ihmetellään, kun suomi on tällainen paska filmimaa ja mikään ei menesty. Voitteko keksiä oikeasti vielä jotain juntimpaa, misogynistisempää ja nähdympää. Vielä kun olisi ollut joku isämmaa-juttu mukana tuossa niin olisi ollut koko värisuora kasassa.
Hyi suomalainen filmiteollisuus, hyi suomalaiset ukot.