Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aleksi Valavuori sai kenkää!

Vierailija
31.01.2025 |

Valavuori syöksyi puolustamaan Kalle Palanderia ja heti sai kenkää!

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f0c56e89-c332-47e8-b8fb-0fe401205e…

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kasvoin veljin pikkusiskona. Roustaus oli niin kovaa koko elämäni, ettei voisi vähempää haitata jonkun sanomiset. Annan takaisin, jos on aihetta, otan opiksi, jos on aihetta. Kiitos, rakkaat veljet, hauskaa oli ja on edelleen.

Tämä mielensä pahoittajien uhriutuminen on masentavaa luettavaa. Tuollainen rypeminen sairastuttaa ihmisen varmasti. Onneksi omista lapsistani ei ole kasvanut tuollaisia.

Toki jokainen pahoittaa mielensä jostain ja jonkun mielen. Jos kyseessä on läheinen, tärkeä ihminen asiat keskustellaan ja pyydetään tarvittaessa anteeksi. Jos kyseessä on joku no body, ihan sama. Onneksi on tärkeämpääkin ajateltavaa, kuin jonkun työkaverin, pomon, naapurin länkytykset. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Olet itse vastuussa asenteistasi.

Jos sun mielestä onkin sama vaikka pomo länkyttää alapäätyylisiä juttuja alaisilleen niin kaikkien mielestä ei onneksi ole. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla kuulemattta tuollaisia juttuja esim  töissä ollessaan. Minäkin kasvoin isoveljen ja 2 pikkuveljen kanssa, mutta koskaan en joutunut kuulemaan mitään törkyjuttuja tai vähätteleviä kommentteja itsestäni sen takia, että olin tyttö.Pojissa ja miehissäkin on monenlaisia ja kaikki pojat/miehetkään ei viljele halveksivaa ja alentavaa juttua tytöistä/naisista. 

Ihmiset elää niin erilaisissa kuplissa ja joillekin se, että toista sukupuolta "roustataan" ja kiusataan/vähätellään huumorin varjolla on ihan ok.  Huumorin varjolla voi tehdä niin paljon pahaa, ettei tottakaan. Aina voi toista loukattuaan sanoa, että "ootko tosikko, leikilläänhän minä sinua huo*raksi kutsuin" jne. 

Vierailija
82/83 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina kavin yla-asteen ja lukion Valavuoren ja kumppanien kanssa. Olen nainen ja mulla oli kavereita jotka tosiaan oli sangyssa noitten sankareitten kanssa. Voin kertoa etta ei ole haappoista sakkia silla saralla. Seka miehuuden koon tai kykyjen perusteella! Kuulin kuitenkin talta Kivenlahden mies-porukalta todella torkeita juttuja ja kehuskeluja naisista joita tama remmi oli paneskellut, ja keskustelun taso oli vielakin karkeampaa kuin nama jutut mita kuulee nyt.

Eli ei olla opittu mitaan 30 vuodessa. Ehka ilmaisemaan jutut hieman hiljempaa ja omissa porukoissa. "Pikku-Allu" ei ollut edes "pahin" viela nuorena, mutta siina porukassa loytyy vaimonhakkaajaa ja sellaisia sikoja etta ihmetyttaa etta kukaan viela nykyaikana jaksaa kuunnella noita lorinoita.

Sama meininkin mita kuultiin Cheekin ja Elastisen ym kumppanien "sisapiiri" chatissa. Kaydaan huorissa ja pannaan mita liikkuu. Palander on vaan niin tyhma etta puhuu liikaa aaneen eika tajua etta niin ei voi puhua, koska porukka ja ymparisto missa liikkuu puhuu tuolla lailla yleisesti. Niin unohtaa etta ei kaikki ole tuon tason juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen väkisin keksitty kohu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan