Aleksi Valavuori sai kenkää!
Valavuori syöksyi puolustamaan Kalle Palanderia ja heti sai kenkää!
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f0c56e89-c332-47e8-b8fb-0fe401205e…
Kommentit (83)
Meepä muuten sanomaan näille äijille että eivät ole kummoisen näköisiä ja niillä on luultavasti kuitenkin pieni m*** niin arvaa tykkäisivätkö, vaikka luultavasti tämä on tottakin. Yleensä härskit puheet korreloivat sen kanssa ettei ole taitoa eikä kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kasvoin veljin pikkusiskona. Roustaus oli niin kovaa koko elämäni, ettei voisi vähempää haitata jonkun sanomiset. Annan takaisin, jos on aihetta, otan opiksi, jos on aihetta. Kiitos, rakkaat veljet, hauskaa oli ja on edelleen.
Tämä mielensä pahoittajien uhriutuminen on masentavaa luettavaa. Tuollainen rypeminen sairastuttaa ihmisen varmasti. Onneksi omista lapsistani ei ole kasvanut tuollaisia.
Toki jokainen pahoittaa mielensä jostain ja jonkun mielen. Jos kyseessä on läheinen, tärkeä ihminen asiat keskustellaan ja pyydetään tarvittaessa anteeksi. Jos kyseessä on joku no body, ihan sama. Onneksi on tärkeämpääkin ajateltavaa, kuin jonkun työkaverin, pomon, naapurin länkytykset. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Olet itse vastuussa asenteistasi.
Mahtavasti sanoitettu, ajattelen itsekin juuri näin.
Akateeminen koulutus ei takaa sitä, etteikö henkilö voisi olla sosiaalisesti ja käytökseltään täysi tomppeli. Sillä on tässä tapauksessa ihan turha päteä.
Minäkin olen kasvanut poikien keskellä. Kaikki samanikäiset naapurit olivat poikia. Ainoa naispuolinen serkkuni on 15 vuotta vanhempi. Minulla on kaksi veljeä. Meillä on täysin puuttunut härskit puheet tai kovat tappelut. Numero 61 on kasvanut junttiperheessä.
64 lisää, olen koulutukseltani insinööri. Koulussakaan meillä ei ollut mitään häirintää koskaan. Luokkakaverini olivat kivoja. Se härskein tuntemani tyyppi oli nainen rinnakkaisryhmästä ja tästä pojat kyllä puhuivat joskus ilkeästi. Nää "mä olen kuten mies" -naiset saavat aika vähän arvostusta silloin kun eivät ole itse paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi! Saako mitään enää vitsailla? 😅
SUN mielestä siis äitisi, tyttäresi, mummosi ja tätisi saisivat työpaikoillaan tai kotona, koulussa kuunnella moista alapään törkypuhetta!
JA Avaaja, lueppa juttu uudelleen, ei toi törkyturpa ole saanut potkuja.
Vaikka sietäisi!
Oi voi, lumihiutaleet ovat pahoittaneet mielensä.
"Paljon surullisempaa on se, että somekommenteista päätellen näille jutuille löytyy kanssanaureskelijoita, jotka kehtaavat omalla nimellään puolustella Gämblers Castin jakson sisältöä."
Tämä oli jotenkin ahdistava kommentti. Ihan kuin nykyaikana ei saisi päättää itse mille nauraa ja olla siitä rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on strapon?
Kokemusasiantuntijat Puolustusministeri Häkkänen ja laskettelija Palander kertomaan Valavuoren podiin.
Ovatko Häkkänen ja Palle homoja vai tykkäävätkö vain kun rööriä rassataan?
Pitääkin mennä tubeen katsomaan tuota podcastia vaikken ole noista tyypeistä pitänyt. Ehkä olin heidän suhteen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
"Paljon surullisempaa on se, että somekommenteista päätellen näille jutuille löytyy kanssanaureskelijoita, jotka kehtaavat omalla nimellään puolustella Gämblers Castin jakson sisältöä."
Tämä oli jotenkin ahdistava kommentti. Ihan kuin nykyaikana ei saisi päättää itse mille nauraa ja olla siitä rehellinen.
Niinpä, minäkin olen nyt sitten kasvanut juntti perheessä ja veljeni olivat ihan luusereita :). Kuulisipa vanhempani tämän :) ja ne rakkaat veljeni, jotka ovat muuten hyviä tyyppejä ja loistavasti pärjänneet elämässä ja ihmissuhteissaan.
No, junat kulkee ja koirat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kasvoin veljin pikkusiskona. Roustaus oli niin kovaa koko elämäni, ettei voisi vähempää haitata jonkun sanomiset. Annan takaisin, jos on aihetta, otan opiksi, jos on aihetta. Kiitos, rakkaat veljet, hauskaa oli ja on edelleen.
Tämä mielensä pahoittajien uhriutuminen on masentavaa luettavaa. Tuollainen rypeminen sairastuttaa ihmisen varmasti. Onneksi omista lapsistani ei ole kasvanut tuollaisia.
Toki jokainen pahoittaa mielensä jostain ja jonkun mielen. Jos kyseessä on läheinen, tärkeä ihminen asiat keskustellaan ja pyydetään tarvittaessa anteeksi. Jos kyseessä on joku no body, ihan sama. Onneksi on tärkeämpääkin ajateltavaa, kuin jonkun työkaverin, pomon, naapurin länkytykset. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Olet itse vastuussa asenteistasi.
Ja ihan akateemisesti koulutettu kohdullinen 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on strapon?
Kokemusasiantuntijat Puolustusministeri Häkkänen ja laskettelija Palander kertomaan Valavuoren podiin.
Ovatko Häkkänen ja Palle homoja vai tykkäävätkö vain kun rööriä rassataan?
Toimittajien tulee ottaa asiasta selvää ja uutisoida.
En minäkään homoa palkkasi firmaani. Enkä lihavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen on kumminkin solakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppoaa kuin vanhaan mummoon.
Naiset ei kestä jos vähän vitsailee 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, minäkin olen nyt sitten kasvanut juntti perheessä ja veljeni olivat ihan luusereita :). Kuulisipa vanhempani tämän :) ja ne rakkaat veljeni, jotka ovat muuten hyviä tyyppejä ja loistavasti pärjänneet elämässä ja ihmissuhteissaan.
No, junat kulkee ja koirat haukkuu.
Niin olet.
Meillä on ollut ihan sivistyneet jutut naapurustossa ja veljien kanssa. Ei mun ole koskaan tarvinnut mitää pöljäilyä kuunnella.
Nämä kolme pienimunaista pelleä voisi suksia helvettiin minun internetistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen kokoomusnuorten entinen puheenjohtaja🤪🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakaan ei enää tissitelineiden ongelmat jaksa kiinnostaa, olen niin lopen kyllästynyt teidän ainaiseen itkuunne.
Onneksi sinunkaan ulinasi ei kiinnosta yhtään ketään.
Nuuri noin. Ketään ei jaksa munatelineen ulinat kiinnostaa.
No nyt kyllä pahoitin mieleni :), olen naisellinen nainen, kahden lapsen äiti, Akateemisesti koulutettu.