Ravintola haki työntekijää: "Hyvä perse ja muhkeat huulet eduksi"
Kommentit (192)
Asiakkailla myös mielellään muhkea p erse, muhkea etupullotus jne.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.
Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.
Viestin sisältö kun oli "tiukkapipot älkää vaivautuko".
Rento ehkä noille seksistisille m u lkuille, ei sille työntekijälle jota esineellistetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!
Eivätkä ne setämiehetkään halua että kukaan puhuu noin esimerkiksi heidän omille tyttärilleen.
Mutta totta kai muilla naisilla pitää olla kato huumorintajua.
Älä sinä puhu muiden puolesta. Miehet puhukoot omasta puolestaan ja sinä omastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.
Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.
Rento ehkä noille seksistisille m u lkuille, ei sille työntekijälle jota esineellistetään
Siksi on koeaika, töihin ei voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minun kynästä kun laadin ilmoon oleellisimmat vaatimukset deittisaitilla 😉
"Kiirettä" vissiin pidellyt makuuhuoneen puolella..?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tuolla saadaan juurikin ne oikeasti huumorintajuiset ihmiset pois, hyvän huumorintajun avain kun on jonkinlainen älykkyys. Tuollainen "öhö öhö hyvä perse" huumori kun puhuttelee lähinnä alemman älykkyysosamäärän porukkaa.
Yäk. Piti mennä testaamaan tuo paikka kesällä, mutta jää nyt menemättä. Joku työtön rahantarpeessa oleva joutuu tuonnekin hakemaan ja menemään töihin. Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä arvasin, et mammat on täällä aivan pöyristyneitä ja tuohtuneita!😅
Niin, typerät ja ällöttävät jutut provosoivat. Olet varsinainen Einstein kun olet ymmärtänyt asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!
Eivätkä ne setämiehetkään halua että kukaan puhuu noin esimerkiksi heidän omille tyttärilleen.
Mutta totta kai muilla naisilla pitää olla kato huumorintajua.
Älä sinä puhu muiden puolesta. Miehet puhukoot omasta puolestaan ja sinä omastasi.
Olen keskustellut monen setämiehen kanssa ja tämä on heillä ihan yleinen asenne. Samoin jos sinne omalle työpaikalle tulee vaikka kesätöihin setämiehen sukulaistyttö, siitä sanotaan etukäteen että nyt sitten jätkät käyttäydytte kunnolla meidän Viivin ollessa paikalla.
"Hyvä tyyppi" sanottu vain eri sanoin.Parempi tuo on, kuin "Hyvä tyyppi". On ainakin kerrottu, mitä sillä oikeasti tarkoitetaan.
Huumori on vaikea laji. Mutta maailmahan on menossa takaisin 80-luvuille lamoineen ja käytöksineen, näitä tullaan näkemään lisää. Sodan jälkeen varmaan osataan ajatella muutakin kun omaa persettä, yhteisöllisyys kun on Suomessa kadonnut ja naapuria ei edes uskalleta moikata.
Vierailija kirjoitti:
Eikö iso tissinen kelpaa?
Ei, sillä se on kirjoitettu väärin. Isotissinen on yhdyssana.
kimkardashianeja ei saa hakea töihin?
Vierailija kirjoitti:
Huumori on vaikea laji. Mutta maailmahan on menossa takaisin 80-luvuille lamoineen ja käytöksineen, näitä tullaan näkemään lisää. Sodan jälkeen varmaan osataan ajatella muutakin kun omaa persettä, yhteisöllisyys kun on Suomessa kadonnut ja naapuria ei edes uskalleta moikata.
80-luvulla tosiaan sai sanoa mitä halusi, kunhan ei arvostellut Paasikiven-Kekkosen -linjaa tai Brezhnevin kulmakarvoja...
Mitä uutta tässä on? Aina otetaan kahviloihin vaa tällaisia tyttöjä.. Jossain paikoissa oikein näkee minkalaisista omistaja tykkää kun kaikki tytöt on samanäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
Ei naisten idiotismia saa kommentoida negatiivisesti. Siis sitä että joku facen ammattimielensäpahoittaja-naistenhuone tästäkin "pöyristyi" kuten lehtijuttu kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin sinä tässä sekä ennakkoluuloisin että muita halveksivin onnistut olemaan vaikka yritätkin poseerata parempana ihmisenä. Jännä miten nää menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tuolla saadaan juurikin ne oikeasti huumorintajuiset ihmiset pois, hyvän huumorintajun avain kun on jonkinlainen älykkyys. Tuollainen "öhö öhö hyvä perse" huumori kun puhuttelee lähinnä alemman älykkyysosamäärän porukkaa.
Ilmankos facen naisryhmä koki itseään puhutellun ja rupesi öyhöttämään. Normijärkinen sentään tajusi ettei tuollaisesta kannata raivota ja tehdä itsestään hölmöä.
Joku nainen voi siitäkin tykätä ja saisi palkkaa? Ei ole sinulta pois.