Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola haki työntekijää: "Hyvä perse ja muhkeat huulet eduksi"

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisin tuollapäin, voisin hyvinkin hakea. Tosin nelikymppisenä olisin varmaan liian vanha haille. Mutta mua ärsyttää tämä nykyaikainen kaikesta loukkaantuminen, ja minusta tuo hyvä perse ja huulet on myös sitä "huonoa huumoria" jota peräänkuulutettiin, ja josta tykkään vaan, enkä ota mitenkään vakavasti. Ennen wanhaan ainakin usein ravintolakeittiöissä oli aika ronskit jutut, ja minusta elämä oli silloin vaan kivampaa kuin nykyään, kun pitää olla keppi perseessä varoen sanojaan ettei vaan taas joku herkkä mimosa loukkaannu.

Minua taas ärsyttää että moni ei ymmärrä huumorin ja seksismin eroa. 

Vierailija
82/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein osaa nähdä mikä tässä olisi niin kovin pöyristyttävää? Ehdottomasti mautonta, mutta ketä tässä nyt varsinaisesti loukataan? 

Kukaan muu ole puhunut loukkaamisesta kuin sinä. 

Jos loukkaantumisen näkee teosta niin miksi se pitäisi erikseen vielä sinulle mainita sanana ääneen ennen kuin sen suostut myöntämään? Ihme aivotonta väittelyä taas. 

Sä lähdit liioittelun/suurentelun tielle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein osaa nähdä mikä tässä olisi niin kovin pöyristyttävää? Ehdottomasti mautonta, mutta ketä tässä nyt varsinaisesti loukataan? 

Kukaan muu ole puhunut loukkaamisesta kuin sinä. 

Jos loukkaantumisen näkee teosta niin miksi se pitäisi erikseen vielä sinulle mainita sanana ääneen ennen kuin sen suostut myöntämään? Ihme aivotonta väittelyä taas. 

Aivotonta on antaa ymmärtää, että ihmettely tai pöyristely ja loukkaantuminen olisi samoja asioita.

Nyt vähän sana-analyysiä lisää.

Vierailija
84/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä arvasin, et mammat on täällä aivan pöyristyneitä ja tuohtuneita!😅

Niin, typerät ja ällöttävät jutut provosoivat. Olet varsinainen Einstein kun olet ymmärtänyt asian.

Elämä on varmaan raskasta, kun joka asiasta täytyy pahoittaa mieli.😅En mä vaan jaksaisi. Paljon kivempaa kun ei vedä kaikesta hernettä nenään.

Vierailija
85/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.

Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.

Viestin sisältö kun oli "tiukkapipot älkää vaivautuko".

Viestin sisältö oli: ole nainen, jonka ulkonäköä saa kommentoida seksistisesti, ja mahdollisesti myös kouria ja käpälöidä niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin toimesta

Jaa, voihan miehelläkin olla hyvä perse ja muhkeat huulet 

Vierailija
86/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perssilmälläkö kattelit?

Vierailija
87/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä joko-tai ajattelua. Jos et lämpee pyllyvitseistä niin olet huumorintajuton tiukkis. Siihen väliin ei mahdu muunlaista huumoria? En minäkään tajua miksi siellä töissä pitää irstailla. Kotona ja omissa kaveripiireissä voi jokainen vapaasti temmeltään haluamalla tavalla mutta työelämässä aikuiset varmasti jaksaisi käyttäytyä asiallisesti ja ottaa muut ihmiset huomioon. 

Vierailija
88/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaiset mielensä pahoittajat, huumorintajuttomia känkkäränkkätapauksia.

Vierailija
89/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat hakea jotain kuntakinte kumihuulta.

Vierailija
90/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisin tuollapäin, voisin hyvinkin hakea. Tosin nelikymppisenä olisin varmaan liian vanha haille. Mutta mua ärsyttää tämä nykyaikainen kaikesta loukkaantuminen, ja minusta tuo hyvä perse ja huulet on myös sitä "huonoa huumoria" jota peräänkuulutettiin, ja josta tykkään vaan, enkä ota mitenkään vakavasti. Ennen wanhaan ainakin usein ravintolakeittiöissä oli aika ronskit jutut, ja minusta elämä oli silloin vaan kivampaa kuin nykyään, kun pitää olla keppi perseessä varoen sanojaan ettei vaan taas joku herkkä mimosa loukkaannu.

Minua taas ärsyttää että moni ei ymmärrä huumorin ja seksismin eroa. 

Näinpä.

Itse en saa tuosta väänneltyä mitenkään päin huumoria. En ymmärrä missä tuossa oli se hauska kohta jolle olisi pitänyt nauraa?

Vierailija
91/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa kelpaisi

Vierailija
92/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo nyt niin typerä hakemus, että miehenäkään en ihan hevillä hakisi tuommoiseen paikkaan. Jos ei osata työnhakuilmoituksessa olla edes lähellä asiallista linjaa, niin eiköhän tuollainen ääliömäisyys näy muutenkin.

Vierailija
93/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat suunniteltuja mainoskikkoja, ensin"työpaikkailmoitus" someen ja sitten vinkki iltapäivälehtiin ja ilma7nen näkyvyys on tattu.

Viime vuonna tehtiin näitä samoja "vahigossa" tuli ilmoitukseen sananmuunos.

Vierailija
94/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!

Niin, ennen setämiehet puhuivat pienellä porukalla noita rasvaisia juttujaan. Nykyään on hyvää huumoria laittaa ne työpaikkailmoitukseen.

Ajat ei tosiaan ole muuttuneet paremmiksi, vaan asenteet ovat erkaantuneet toisistaan. Ennen sentään ei kukaan julkisesti olisi puolustellut tuota huumorina, nykyään se muka sitä on ja juttujen hyväksyjä ei ainakaan ole tiukkapipo.

Tuskin olisin tuonne muutenkaan mennyt asiakkaaksi, mutta nyt pidän huolen ettei meidän firmakaan mene :-)

Vierailija
95/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitäthän munastasi kuvan hakemukseesi läpällä. Ollaan huumorintajuinen työyhteisö.

Vierailija
96/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo sama on kriteerinä myös miehille? 

Ja nykypäivän trendit huomioonottaen hakevat siis tarjoilijaa jolla möykkyiset tekohuulet ja kova tekoperse. Yök. 

Vierailija
97/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä DEI toimintaa, kun ei valita meriitin perusteella?

Vierailija
98/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa olis mieshoitaja tänne meidän naisvaltaiseen tiimiin! Meitä yhdistää hyvä huumorintaju ja yhteishenki.

Pituus ja lihaksikkuus katsotaan eduksi ja pienimunaiset, älkää vaivautuko.

Vierailija
99/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että asia tuodaan suoraan esille. Suomalaisilla työpaikoilla on miesjohtajien kokoamia haaremeita, Jollain saattaa olla pelkästään tai lähes pelkästään kauniita nuoria naisia alaisina.

Vierailija
100/192 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakusessa olis mieshoitaja tänne meidän naisvaltaiseen tiimiin! Meitä yhdistää hyvä huumorintaju ja yhteishenki.

Pituus ja lihaksikkuus katsotaan eduksi ja pienimunaiset, älkää vaivautuko.

Totta kai tällaiset ominaisuudet pitää mieshoitajalta löytyä! Lihakset ja pituus auttavat nostamaan niitä 100-kiloisia pappoja ja mummoja ja iso muna tyydyttämään muiden tarpeet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi