Ravintola haki työntekijää: "Hyvä perse ja muhkeat huulet eduksi"
Kommentit (192)
Ei näitä nyt ääneen tule sanoa. Haastattelussa katsotaan hakijaa päästä varpaisiin ja jos ei miellytä niin "valintamme ei kohdistunut sinuun jne". Kyllä sen joissain paikoissa näkee kaavan minkänäköistä porukkaa ne sinne palkkaa.
Ilmoituksen laatijat ovat siis jääneet pippelivaiheeseen.
Miten mä arvasin, et mammat on täällä aivan pöyristyneitä ja tuohtuneita!😅
Tullaankohan näkemään vielä se päivä kun miehellä ei saa olla partnerillensakaan kriteereitä koska se olisi seksististä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.
Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.
Viestin sisältö kun oli "tiukkapipot älkää vaivautuko".
Viestin sisältö oli: ole nainen, jonka ulkonäköä saa kommentoida seksistisesti, ja mahdollisesti myös kouria ja käpälöidä niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin toimesta
Missään ei sanottu, että hyvä peräisen työntekijän tulisi olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä nyt ääneen tule sanoa. Haastattelussa katsotaan hakijaa päästä varpaisiin ja jos ei miellytä niin "valintamme ei kohdistunut sinuun jne". Kyllä sen joissain paikoissa näkee kaavan minkänäköistä porukkaa ne sinne palkkaa.
Lidlissä ainakin vaatomukset: naisoletettu, ikä 25 vuotta, hyvä farkkuperä.
Yhden ih ratynnyrin olen nähnyt siellä töissä, mutta pakko kai se woken takia oli palkata...
Minä niin järkytyin tästä! Kamalaa! Eivätkä ministerit voi tehdä jotakin?
Itse ajattelisin että tuo on sellainen paikka jossa tehdään rankkaa työtä. Ja että tuo on sellainen silmien pyörittämisheitto.Et joo kyl täälä pärjää ku vaan on iso perse ja turpohuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat siis sanoa että heillä on lapsellisia möläyttelijöitä porukassa ja jos et kestä asiatonta käytöstä, seksistisiä teinipoikia, älä hae töihin. En hakisi koska tykkään tehdä töitä aikuisten kanssa.
Enkä kävisi siellä asiakkaanakaan.
Ei sulla ole siihen varaakaan.
Mutta miksi on niin paha, että duckface-someprinsessoille tarjotaan oikeita töitä?
Vierailija kirjoitti:
Tullaankohan näkemään vielä se päivä kun miehellä ei saa olla partnerillensakaan kriteereitä koska se olisi seksististä 😂
Hieno olkiukko sulla jo rakenteilla. Kohta pääset hak kaamaan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rento työpaikka. Itse en hakisi, mutta varmaan sopii niille, jotka hakevat. Tuolla ilmoituksella saadaan niuhot ja kireät tyypit karsittua pois.
Virhe pahoitella ja pyytää anteeksi. Tuosta olisi voinut saada hyvän työyhteisön huumorintajuisille ja rennoille tyypeille.
Viestin sisältö kun oli "tiukkapipot älkää vaivautuko".
Viestin sisältö oli: ole nainen, jonka ulkonäköä saa kommentoida seksistisesti, ja mahdollisesti myös kouria ja käpälöidä niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin toimesta
Missään ei sanottu, että hyvä peräisen työntekijän tulisi olla nainen.
Olisikin hauska olla kärpäsenä katossa työhaastattelussa, jossa muhkeahuulinen, hyväperseinen mies olisi hakemassa sitä työpaikkaa. Jos sinne haastatteluun asti pääsisi.
Ja jotkut vielä puolustelee. Koettakaa jo tajuta, että kyse ei ole huumorista, se on pelkästään seksististä, ällöttävää ja täysin epäammattimaista.
Kuinka ihmeessä mikään firma haluaa profiloitua sellaiseksi???
Pomona on ilmeisesti kahdeksasluokkalainen.
Nykyään tulee niin paljon hakemuksia, että jotenkin pitää karsia.
Pitää olla muodollisesti pätevä kjeh kjeh
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli yleistä, että setämiehet työpaikalla puhuivat seksistisesti nuorista naistyöntekijöistä. Ajat ovat onneksi muuttuneet. En todella haluaisi, että tytär joutuisi kuuntelemaan työssä "läpällä" heitettyja rasvaisia kommentteja. Tervetuloa miehet 2025 vuoteen!
Eivätkä ne setämiehetkään halua että kukaan puhuu noin esimerkiksi heidän omille tyttärilleen.
Mutta totta kai muilla naisilla pitää olla kato huumorintajua.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
Jaa, halpatyövoimastako puhutaan...??