Syökö ihmiset useinkin jälkiruokaa?
Tuleeko sinun syötyä? Tai tekeekö mieli?
Tuli vaan mieleen, kun olin ulkona syömässä pienen porukan kanssa, ja kaikki muut halusivat jälkiruokaa todella innostuneen oloisena. Minulla ei tehnyt mieli, mutta otin kuitenkin koska tarkoitus oli siinä vielä istuskella ja rupatella. Koska muut olivat aivan tohkeissaan nimenomaan jälkkäristä, niin tajusin etten ikinä kaipaa jälkiruokaa itse. Kahvia korkeintaan. Tykkään kyllä makeasta, mutten ruoan päälle. Mites te?
Kommentit (45)
Kyllä. Mutta muuten ei sitten mitään herkkuja mässytetäkään tai osteta esim. karkkia. Eli jälkkäri kerran päivässä riittää. Hoikkia ollaan.
Kotona en koskaan. Jouluna tai pääsiäisenä saatan tehdä jotain. Työpaikan lounaspaikassa kahvin lisäksi on aina joku jälkiruoka. Syön, jos on mieleistä.
Nykyään kyllä, ainakin jäätelö, jos muuta ei ole.
Olen kotoisin Italiasta maaseudulta, Suomeen muuttanut miehen perässä kuusi vuotta sitten. Minä rakastan jälkiruoka! Se kruunaa aterian!
Niinpä. Yleensä painonvartijoita ovat he, ketkä välttelevät jälkiruuan syömistä. Ei ole terve ruokasuhde jos ei pysty koskaan syömään jälkiruokaa. Toki heitäkin on, keille ei yksinkertaisesti maistu.