Syökö ihmiset useinkin jälkiruokaa?
Tuleeko sinun syötyä? Tai tekeekö mieli?
Tuli vaan mieleen, kun olin ulkona syömässä pienen porukan kanssa, ja kaikki muut halusivat jälkiruokaa todella innostuneen oloisena. Minulla ei tehnyt mieli, mutta otin kuitenkin koska tarkoitus oli siinä vielä istuskella ja rupatella. Koska muut olivat aivan tohkeissaan nimenomaan jälkkäristä, niin tajusin etten ikinä kaipaa jälkiruokaa itse. Kahvia korkeintaan. Tykkään kyllä makeasta, mutten ruoan päälle. Mites te?
Kommentit (45)
Ja en kotona oikeastaan koskaan syö jälkkäriä. Vaikka esim. leivon välillä. Ap
Todella harvoin, en tykkää makeasta enkä syö turhia hiilihydraatteja.
En kotona koskaan. Otan kyllä esim. lounasbuffetissa jossa sellaista tarjolla.
Riippuu jälkiruoasta. Usein mulle riittää konvehti tai joku muu pieni hyvin hillitty herkku.
Syön joka aterian jälkeen jälkiruuan.
-Mari38
Syön jälkkäriä jos se sisältyy hintaan. Kahvi kuppi on vakio ruuan päälle.
En syö kotona koskaan jälkiruokaa, mutta kyllä se on hirveän yleistä. Olen kyllä huomannut, että aina kun käy jossain kyläpaikassa niin siellä on aina jälkiruokaa. Ihmettelen miten ihmiset jaksavatkin lappaa kaikkea epäterveellistä naamariin. Toki syön jälkiruokaa - ja jopa ihan mielellänikin - kylässä, mutta en itse jaksaisi ryhtyä sitä tekemään.
Jäkiruoka on yksi ihmiselämän tärkeimmistä asioista. Koskaan en syö, ettei olisi jälkiruokaa. Jäätelö ja suklaa tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
En syö kotona koskaan jälkiruokaa, mutta kyllä se on hirveän yleistä. Olen kyllä huomannut, että aina kun käy jossain kyläpaikassa niin siellä on aina jälkiruokaa. Ihmettelen miten ihmiset jaksavatkin lappaa kaikkea epäterveellistä naamariin. Toki syön jälkiruokaa - ja jopa ihan mielellänikin - kylässä, mutta en itse jaksaisi ryhtyä sitä tekemään.
Eihän jälkiruokaa tarvitse tehdä. Ostaa kaupasta jotain valmista.
En lähes koskaan kotona tai jos syön, on "jälkiruoka" esim. hedelmä tai maitorahka hunajalla tmv.
Ravintolassa tilaan monesti jälkiruoan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan jos on lapsia, vaikkei se lapsellekaan ole hyvä jos sokerikoukutetaan nuoresta pitäen, mutta tavallaan jotenkin lapsellista jos aikuisen PITÄÄ SAADA JÄLKKÄRI aina ruoan päälle. Lauantaipussi aamupiirrettyjen kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan jos on lapsia, vaikkei se lapsellekaan ole hyvä jos sokerikoukutetaan nuoresta pitäen, mutta tavallaan jotenkin lapsellista jos aikuisen PITÄÄ SAADA JÄLKKÄRI aina ruoan päälle. Lauantaipussi aamupiirrettyjen kanssa jne.
Minä olen ollut "lapsellinen" koko aikuisikäni. Aina on pitänyt olla jälkiruokaa. Jos ei muuta, niin pullakahvit. M65
Vierailija kirjoitti:
-Mari38
Onko isokin etureppu?
Lounaan jälkeen 1,5 - 2 tunnin kuluttua vasta maistuu ip-kahvi nisulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mari38
Onko isokin etureppu?
syön sen alkupaloiksi
Ravintolassa jos tarjolla PANNACOTTA,nam 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mari38
Onko isokin etureppu?
Miksi aina luullaan, että jälkiruoan syöjä on läski? Meitä on normaalipainoisiakin sellaisia!
Kyllä. Jälkiruoka on naisten juttu.