Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu kahdeksalta lenkkeilevät ihmiset

Vierailija
18.08.2025 |

Ovatko kiirehtimässä aamupullon ostoon vai mistä on kyse? Tuskin ovat työssäkäyviä joten ihmettelen aikaista aktikvisuutta ja kiirettä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työssäkäyvä kyllä olen, mutta kyseessä vuorotyö. Herään aikaisin niin miksen kävisi lenkillä. 

Vierailija
2/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin mennä torstaina ennen seitsemää lenkille tai salille, joten palailen joskus kahdeksan pintaan kotiin. Mulla kun on vielä palaveri klo 16-17, niin aamulla ehtii hyvin päivän kuntoilut ennen työpäivää, kun kuitenkin herään aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta lenkille niin ehtii hyvin ennen töihin lähtöä. Illalla ei tarvitse enää mennä vaan voi tehdä jotain muuta. Kunnon happiannos aivoille niin töissä on paljon toimivampi pää.

Vierailija
4/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite meen salille kuuden jälkeen että kerkeen töihin klo8

Vierailija
5/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen aamulla reipasta vauhtia töihin. Onko se ap:lta pois?

Vierailija
6/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen aamulla viiden ja seitsemän välissä. Aloitan työpäivän kahdeksalta, mutta jos olisin jo eläkkeellä, lenkkeilisin silloinkin heti aamusta. Olen näet aamuvirkku ja herään aikaisin aina.

Vierailija
7/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että yhdyssanoja osaamaton alkoholisti arvostelee täällä varhaisia lenkkeilijöitä?

Vierailija
8/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt salilla ennen 9 alkavia töitä. Huomenna uinti samaan aikaan, keskiviikolle sali, torstaille juoksu ja perjantaille sali. 

Kohta jään työttömäksi ja sitten sitä vasta juoksenkin aamuisin. Aamulla sujuu parhaiten mahan toiminnan kannalta.

Vierailija
9/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt alkaa ysiltä. 

Vierailija
10/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempaa tekemistä kuin kytätä?

Vierailija
11/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija Aamulla sujuu parhaiten mahan toiminnan kannalta.

Olen kateellinen.

T. Aamuripuli ja kestokusihätä

Vierailija
12/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että yhdyssanoja osaamaton alkoholisti arvostelee täällä varhaisia lenkkeilijöitä?

Projisointia tai ihan vain provoilua. Aamukahdeksalta ei muuten kannata lähteä pullon perässä liikkeelle, koska alkoholia saa myydä vasta klo 9. 

Vierailija
13/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miellä itseäni ns aamuihmiseksi. Mutta joskus kun oon tehnyt salitreenin ennen töihin menoa noin klo 06-0730 välillä niin ei se huono treeni ole ollut. Ja tulee sellainen rento olo päivään myös. Kun on kroppa saatu käyntiin ennen duuneja. 

Ja oon konttorirotta jonka duunit alkaa kasilta. 

Sama juttu jos oon vienyt muksun päikkyyn pyörällä, noin 3km suuntaansa. Mutta siinä tulee enenmmän hiki yleensä. 

14/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään raittiista ilmasta, tosin kahdeksalta on vähän myöhään mun makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän