Ekaa kertaa raskaana, kysymyksiä!!
Moikka!
Sain tuossa viikko sitten torstaina raskaustestistä positiivisen tuloksen. Oon ihan onnenni kukkuloilla! Mulla ois kuitenki pari kyssäriä jos joku vois vastata!
Backstory:
Mulla on yleensä ollu toosi runsaat menkat. Mulla oli vikat menkat 29.12-3.1 ja ne oli niukemmat ku ennen. En kuitenkaan ajatellu asiaa sen enempää, koska oon aika usein testailia, ja kaikki raskaustestit oli ollu negaa. Tämän kierron ovulaatio olisi ehkä ollut 12.1, en kuitenkaan tiedä milloin se on kun ei ole oireita.
Maanantaina 20.1 tein negatiivisen raskaustestin ja torstaina 24.1 sain todella heikon positiivisen tuloksen. Olen tarkkailut nyt viikon viivan etenemistä, ja nyt viikko positiivisen tuloksen jälkeen, sain dye stealer testin, eli se raskaana oleva viiva on todella paljon tummempi kuin se toinen. Mitähän tää meinaa?
Mulla on eka neuvola vasta 25.2 ja varasin yksityiselle varhaisultran 15.2. Oon tässä miettiny että oonkohan pidemmällä kun luulllaan, jos tästä kierrosta oisin raskautunut niin olisin viikolla 4+5, mutta äitini kertoi että kun minua odotti, niin kesti 2vko ennen kun testi näytti mitään vaikka oli pidemmällä jo.
Elikkäs, Onkohan kellään jakaa omia kokemuksia, Olenkohan pidemmällä kun luulen, odotanko kaksosia, vai onko ihan normaalia?
Kiitoksia kaikille vastanneille!