Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä on ankean värisiä vaatteita vaatekaupoissa. Eikö värikkäämmät todella mene kaupaksi?

Vierailija
30.01.2025 |

Pitkästä aikaa kiertelin nämä peruskaupat eli kappahl lindex hm sokkari. Mustaa, harmaata, tummansinistä, beessiä, vähän vaaleanpunaista oli valikoimat pääosin. Ihan tosi ankeaa 

Kommentit (250)

Vierailija
1/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme rumuuden aikaa...

Vierailija
2/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta löytää onneksi värikkäitäkin vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, säästyy rahat...

Vierailija
4/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta löytää onneksi värikkäitäkin vaatteita.

Joo, mutta joskus olisi kiva päästä sovittelemaan. Netistä melkein tulee tilattuakin. Ap

Vierailija
5/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan noissa kaupoissa sitten ole. En ole aikoihin käynyt

Vierailija
6/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät nyt kuki täällä Suomessa. Vain harva käyttää laajemmin värejä. 

Vierailija
7/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ostan netin kautta, löytyy jopa värikkäisiin kenkiin erikoistuneita kauppoja. Huiveja talveksi tilasin Temusta, paksuja ja värikkäitä. Värianalyysin jälkeen aloin ostaa värikkäämpiä vaatteita ja niissä tunnen oloni tosi hyväksi. Mustaa en osta enää paitsi hautajaisiin.

Vierailija
8/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme rumuuden aikaa...

Varsinkin vaatteiden leikkaukset ei ainakaan mun vartalonmallille sovi yhtään. Kokeilin niitä leveä- tai mitä suoralahkeisia farkkuja nyt onkaan mitkä on nyt muodissa niin ei kyllä hyvältä näyttänyt :/ ja yläosat vielä väljiä ja lyhyitä. Ap

Vierailija
9/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt kivijalkakaupoissa, netistä löytyy juuri sellaista kuin haluaa.

Vierailija
10/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ostan netin kautta, löytyy jopa värikkäisiin kenkiin erikoistuneita kauppoja. Huiveja talveksi tilasin Temusta, paksuja ja värikkäitä. Värianalyysin jälkeen aloin ostaa värikkäämpiä vaatteita ja niissä tunnen oloni tosi hyväksi. Mustaa en osta enää paitsi hautajaisiin.

Olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt eroon mustasta. Huomasin joku vuosi sitten yhtäkkiä että suurin osa mun vaatteista oli mustia. Sellainen mustanpuhuva uniformu aina päällä, musta trikoopaita ja farkut. Kaikki takitkin mustia. Nyt on onneksi jo värikkäämpää. Mekot on myös ilmestyneet mun kaappiin, ja hameet. Ap

Vierailija
11/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö sinä muutakin kuin vain ostat, ostat ja ostat? Säälittävää elämää.

Vierailija
12/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menee harmaa ja musta talvella paremmin kaupaksi, toista se on ulkomailla🙄. Halutaan olla hiiri-kansa.

Vierailija
13/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt eroon mustasta. Huomasin joku vuosi sitten yhtäkkiä että suurin osa mun vaatteista oli mustia. Sellainen mustanpuhuva uniformu aina päällä, musta trikoopaita ja farkut. Kaikki takitkin mustia. Nyt on onneksi jo värikkäämpää. Mekot on myös ilmestyneet mun kaappiin, ja hameet. Ap

Minä taas käytän tietoisesti vain mustia vaatteita ja kenkiä. Mutta olisiko se minun oma asiani?

Vierailija
14/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella muullakin, itsekin tilaan kaiken netistä, koska suomalaisissa vaatekaupoissa on värit ja tyylit sellaisia jotka ei itseäni oikein nappaa. Liian pliisua. 

Vierailija
15/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan osta värikästä. Toisten päällä värit on hauskoja, mutta minä olen synkkä ihminen. Käytän mustaa ja harmaata ja valkoista. Ei kuvia, ei tekstejä, ei kuoseja.

Vierailija
16/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaiden laatu on huonontunut ja ohentunut melkeen kaikki on keinokuitua.

Vierailija
17/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkumista. Mene Stockmannille. Siellä on kaikenvärisiä vaatteita.

Vierailija
18/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas käytän tietoisesti vain mustia vaatteita ja kenkiä. Mutta olisiko se minun oma asiani?

Joo on varmaan. Miksi haluat siitä kumminkin tässä kertoa? Koetko kuitenkin tarvetta keskustella asiasta? Ap

Vierailija
19/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan osta värikästä. Toisten päällä värit on hauskoja, mutta minä olen synkkä ihminen. Käytän mustaa ja harmaata ja valkoista. Ei kuvia, ei tekstejä, ei kuoseja.

Sama täällä. Elän suruaikaa ja pukeudun aina mustaan.

Vierailija
20/250 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on varmaan. Miksi haluat siitä kumminki

Provosoiduin sinun idioottimaisesta aloituksestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi