En ymmärrä kaurapuuroa syöviä ihmisiä
Siis ööööh, mitäh ihmettä? Jotkut syö vielä nykypäivänä kaurapuuroa?
Kaurapuuro on epäterveellistä ja siinä on hiilaria?
Kommentit (61)
Näin käy tutkimuksen mukaan, kun syö kaurapuuroa
https://www.iltalehti.fi/ravinto/a/fca1975f-0daf-44b6-a422-2825e81748e5…;
Vaihdoin leivän kaurapuuroon, hedelmät marjoihin ja juuston raejuustoon. Olen laihtunut kahdessa viikossa 3 kg.
Minä olen syönyt jo yli 10 vuotta kaurapuuroa joka aamu.
Mitä ap itse syöt aamuisin? Vai syötkö mitään?
Syö sinä ap vaikka pieniä kiviä ja langanpätkiä, minä syön kaurapuuroa (ja monia muitakin ruokia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa on hiilareita, myös proteiinijauheissa.
Jäikö peruskoulu kesken?
Syön alle 5 grammaa hiilaria päivässä, se on normaalia, ylipainoiset syö hiilaria enemmään
Ap
Mitähän se sinun ruokavaliosi onkaan? Kerrohan, niin saadaan nauraa porukalla.
Kannattaa kokeilla täysjyväkaurasta tehtyä puuroa. Erilaisia steel cut -kauravaihtoehtoja on tarjolla. Kannattaa valita myös höyryttämätön hiutale, jotta saa kaurasta kaikki luonnonmukaiset hyödyt irti. Kaurahiutaleista voi tehdä myös omaa "mysliä" esim vaikka kuivattujen hedelmien tai pähkinöiden kera, niin ei tule liikaa piilosokeria.
Vierailija kirjoitti:
Pidä TURPAS kiinni $aatana!!!
Hänen toimintansa maailmassa on näinä aikoina ollut aktiivista. Tarvitsee vain katsoa uutisia panttivankien vapauttamisesta. Valtava, pelottava joukko aseistettuja miehiä ja ympärillä huutavia miehiä käyttäytyy uhkaavasti turvattomien naisten ympärillä. Verrataan sitä palestiinalaisvankeihin, joiden vapauttaminen sujuu malliikkaasti ja ilman huutavaa väkijoukkoa. Yksi häirikkö oli eksynyt paikalle ensimmäisen vapautuksen aikana, mutta hänet raahattiin vauhdilla pois paikalta.
Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta joskus pitäisi ymmärtää jotakin.
Kaurapuuro on itse asiassa monelle terveellinen valinta, sillä se sisältää runsaasti kuituja, vitamiineja ja mineraaleja, jotka voivat tukea ruoansulatusta ja yleistä terveyttä. Vaikka kaurapuuro sisältää hiilihydraatteja, on se täysjyväruoka, joka vapauttaa energiaa hitaasti, mikä voi auttaa pitämään verensokerin tasaisena ja antaa pitkäkestoista energiaa.
On myös tärkeää muistaa, että hiilihydraatit eivät ole automaattisesti epäterveellisiä ne voivat olla osa tasapainoista ruokavaliota. Kaurapuuro on erityisen hyvä aamupalaksi, koska se on ravitseva ja täyttävä, eikä se aiheuta verensokerin nopeita heilahteluja niin kuin monet prosessoidut sokeripitoiset aamiaismurot voivat tehdä.
Tietenkin kaikki ruokavalinnat riippuvat henkilökohtaisista mieltymyksistä ja terveyden tarpeista. Jos ei pidä kaurapuurosta, on täysin okei valita jotain muuta tärkeintä on syödä monipuolisesti ja kuunnella omaa kehoa.
Mitä itse tykkäät syödä aamupalaksi?
Vanhan kansan juttu, joka perustuu tottumukseen. Oikeasti pelkkä puuro ei pidä sen paremmin nälkää kuin muutkaan aamupalasyötävät. Kylkeen joutuu mättämään kananmunaa, makkaraa, juustoa ja palan painikkeeksi hedelmää marjoja ja yogurttia, että jaksaa lounaaseen asti. Sama tunkea kyseiset hörtteet leivänväliin ja jättää puuronkeittämiseen menevä aika nukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan kansan juttu, joka perustuu tottumukseen. Oikeasti pelkkä puuro ei pidä sen paremmin nälkää kuin muutkaan aamupalasyötävät. Kylkeen joutuu mättämään kananmunaa, makkaraa, juustoa ja palan painikkeeksi hedelmää marjoja ja yogurttia, että jaksaa lounaaseen asti. Sama tunkea kyseiset hörtteet leivänväliin ja jättää puuronkeittämiseen menevä aika nukkumiseen.
Mutta kun satun tykkäämään kaurapuurosta marjojen ja saksanpähkinöiden kera! Eikä minulle ole mikään ongelma keittää kananmuna. Ja nautin rauhassa aamiaiseni kahvin kera päivän lehtiä lueskellen.
Nukkua ehtii sitten vanhainkodissa.
Uusi hullu ruokahullu se jaksaa eikä edes tiedä ravinnosta mitään kuten tämä nyt todistaa.
Ou jee 😎👴🏻🥳🧺