Nuorten on nyt tosi vaikeaa saada kesätöitä!
Pojalle tulee koko ajan vastauksia että on toistasataa hakijaa eikä valinta osunut sinuun, miks?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vähän tuurista kiinni ketä saa kesätöitä, sukulaisen tyttö on lukion käynyt ja sai hyväpalkkaisen työn DNA:lta, nyt häntä ei jatko-opiskelut kiinnosta kun asuu kotona eikä ole mitään kuluja ja tahkoaa muhkeaa tiliä töissä niin rahaa kertyy valtavat määrät, on kuulemma nyt kovatuloisin heidän perheessä..
Tuskin hän nyt niin hyvin tienaa.
Pitää olla oikeanlaiset suhteet. Kyllä niitä töitä on mutta harvoille ja valituille.
Keski-ikäisenä työttömänä olen hakenut 4 kuukauden kesätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä työttömänä olen hakenut 4 kuukauden kesätöitä.
Työttömillä on tutkinnot.
Ansiosidonnaisesta puuttuu vain vähän.
Haemme kesätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sillä tavalla, että kouluissa ollaan aika tiukkoja siitä, että puhelin ei ole esillä koulupäivän aikana eikä tuntemattomiin numeroihin juosta kesken tunnin vastaamassa. Kovasti on puhuttu siitä, miten kännykät häiritsevät opiskelua. Pitäisikö nyt sitten salliakin niiden käyttö aina koko kevätlukukauden ajan kun rekrytoijat eivät osaa kirjoittaa tekstiviestejä tai käyttää sähköpostia.
Vanhanaikaisesti soitetaan takaisin jos huomataan puhelun tulleen. Näin sitä on ennenkin tehty.
Sähköposti on epävarmempi tapa saada hakija kiinni kuin puhelu.
Nykyään on video cv.
Keski-ikäisenä työttömänä hain kesätöitä.
Ja pääsin.
Yes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vähän tuurista kiinni ketä saa kesätöitä, sukulaisen tyttö on lukion käynyt ja sai hyväpalkkaisen työn DNA:lta, nyt häntä ei jatko-opiskelut kiinnosta kun asuu kotona eikä ole mitään kuluja ja tahkoaa muhkeaa tiliä töissä niin rahaa kertyy valtavat määrät, on kuulemma nyt kovatuloisin heidän perheessä..
Tuskin hän nyt niin hyvin tienaa.
Siis siihen nähden tienaa hyvin että hänellä ei ole mitään koulutusta ja asuu kotona niin ei ole mitään menoja vaan kaikki palkkarahat menee säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla oikeanlaiset suhteet. Kyllä niitä töitä on mutta harvoille ja valituille.
Totta, firmaan missä olen töissä niin taas otettiin yksi ketä pääsi suhteilla töihin.
Oli ryhmähaastattelu mansikanmyyjäksi. Yksi tuli paikalle.
Moniin työpaikkoihin pääsee suhteilla, niin se vaan menee.