Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko, että vasta seksi on oikeaa pettämistä?

Vierailija
30.01.2025 |

Itse jostain syystä ajattelen, että ihastuminen, viestittely, halailu pikkujouluissa tms. ei vielä ole varsinaisesti pettämistä (ei kivaa tai reilua tietenkään kumppania kohtaan), mutta vasta sänkyyn päätyminen on sitä oikeaa pettämistä.

Että pettäminen vaatii jo sen aktin ja silloin on asiat pilalla. Noista muista asioista voi toipua ihan hyvin. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mutta on myös sellaista fyysistä joka ei ole vielä pettämistä mutta joka on niin väärin ettei siitä päästäisi meillä yli.

Vierailija
2/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm., en ehkä noin yksi oikoisesti. Kyllä minä näen romanttisen koskettelun jo pettämisenä, mutta toisaalta halaaminen yksinään voi olla ihan neutraalikosketus. 

Ihastuminen taas ei ole pettämistä, tunteitaan ei voi valita. Käyttäytymisen voi. 

Viestittelyssä taas on kysymys täysin siitä, mistä viestitellään. Pettämiseksi sen tekee, jos tavoitteena on päästä sänkyyn tai toiselle tunnustetaan romanttisia tunteita. Mutta kyllä kavereihin saa pitää yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
4/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku. Eipä tarvitse tuollaisiakaan pohtia tai murehtia.

Vierailija
5/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mutta on myös sellaista fyysistä joka ei ole vielä pettämistä mutta joka on niin väärin ettei siitä päästäisi meillä yli.

MItäkähän tuo on? Halaus? Vai mitä? 

Vierailija
6/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ja muut "henkiset pettämiset" on vaan pettäjien keksintö jolla yritetään hämärtää oman oikean uskottomuuden tuomittavuutta. Näin minä ajattelen. Ovat muka jotenkin sama asia kuin vieraan paneminen. No, eivät todellakaan ole.

Vierailija
7/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm., en ehkä noin yksi oikoisesti. Kyllä minä näen romanttisen koskettelun jo pettämisenä, mutta toisaalta halaaminen yksinään voi olla ihan neutraalikosketus. 

Ihastuminen taas ei ole pettämistä, tunteitaan ei voi valita. Käyttäytymisen voi. 

Viestittelyssä taas on kysymys täysin siitä, mistä viestitellään. Pettämiseksi sen tekee, jos tavoitteena on päästä sänkyyn tai toiselle tunnustetaan romanttisia tunteita. Mutta kyllä kavereihin saa pitää yhteyttä. 

Miten määrittelet romanttisen koskettelun. Pidetään kädestä? 

Vierailija
8/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen mukaan jo se, että katsot ajatuksissasi toista ihmistä himoiten, on pettämistä. Kristityillä standardi on siten asetettu aika korkealle.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. (Matt. 5:28) 

Vierailija
9/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni halailu, pussailu ja viestittely on jo pettämistä. Jos kokee toista kohtaan romanttisia tunteita ja etenee niiden mukaan, niin se on pettämistä. Se tuntuisi jopa hirveämmältä kuin seksi, sillä seksi voi olla vain seksiä ilman tunteita. Ikävimmältä siis tuntuisi se, että puolisoni olisi romanttisella tavalla tykästynyt johonkin ja sen takia viettäisi aikaa sen ihmisen kanssa. Rakkaushan meitä toisiimme yhdistää. 

Vierailija
10/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItäkähän tuo on? Halaus? Vai mitä? 

Halaus? No ei tod. XD

Vierailija
11/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suusek...ä. Ei kai muunlaista olekkasn kuin perinteinen penet...ja käsi tai suu....eksi

Vierailija
12/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen mukaan jo se, että katsot ajatuksissasi toista ihmistä himoiten, on pettämistä. Kristityillä standardi on siten asetettu aika korkealle.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. (Matt. 5:28) 

Suksi sinne koraa....niis.

Vierailija
13/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Aika helposti tuo voi olla epäkunnioittavaa ja törkyistä käytöstä, jos joku harrastaa tuota koko ajan eikä lopeta. Jos oma mies olisi tunnettu halailija niin se tuntuisi minusta aika nololta, laittaisin sellaisen tyypin kävelemään. Muutenkaan kenenkään ei ole pakko seurustella, jos kumppani tuntuu väärältä. Ja voi tuntua muutenkin kuin vain siksi että on joku varsinainen seksitapahtuma vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
14/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä ei voisi tehdä nenäni edessä ilman, että se olisi törkeää yms. olisi minulle ongelma ja tulkitsisin sen pettämiseksi ja suhteen päätökseksi.

Vierailija
15/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni halailu, pussailu ja viestittely on jo pettämistä. Jos kokee toista kohtaan romanttisia tunteita ja etenee niiden mukaan, niin se on pettämistä. Se tuntuisi jopa hirveämmältä kuin seksi, sillä seksi voi olla vain seksiä ilman tunteita. Ikävimmältä siis tuntuisi se, että puolisoni olisi romanttisella tavalla tykästynyt johonkin ja sen takia viettäisi aikaa sen ihmisen kanssa. Rakkaushan meitä toisiimme yhdistää. 

Rakkaus juurikin...

Vierailija
16/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suusek...ä. Ei kai muunlaista olekkasn kuin perinteinen penet...ja käsi tai suu....eksi

Näin se on. Jotkut yrittää väittää että suuteleminenkin olisi seksiä tai jopa intiimimpää mutta ei se ole. Väärin se tietysti useimpien mielestä on mutta ei pettämistä kuten seksi.

Vierailija
17/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Joku pano ei merkitse enää tässä iässä.

Vierailija
18/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mutta maksullisissa käyntiä en laskisi myöskään pettämiseksi. Siinähän ei ole kyse muusta kuin hyvinvointipalvelun ostamisesta, vähän sama kuin kävisi jossain hierojalla tai laittamassa kynsiä.

Vierailija
19/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin minäkin asian näen.

Vierailija
20/55 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen juuri niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan