Oletko huomannut kaupassa käydessäsi halvempien tuotteiden kysynnän kasvaneen?
Itse olisin ostanut Coopin vadelmakääretorttua, sitä tulee aina välillä ostettua kun on halpaa ja hyvää. No enpäs sitten ostanutkaan, kun hylly oli siitä kohtaa tyhjä. Yleensä ei ole ollut.
Ja kuukautishyllyllä huomasin että samat X-tra-merkin kuukautissuojat oli tehneet kauppansa, mitä itsekin yleensä ostan. Onneksi oli vielä pari pakettia jäljellä.
Nyt ainakin mä oon alkanut huomaamaan, että ihmisillä on rahat vähissä, kun nuo kaikkein halvimmatkin tuotteet alkaa loppumaan kaupan hyllyiltä.
Kommentit (9)
Mä kiinnitin vasta nyt erityisempää huomiota asiaan. Ostin sitten pullapitkon, joka oli -30% alennuksessa. Ap
En oo huomannut. Useita mun ostamia tuotteita on lopetettu tuomasta kauppaan.
Olen huomannut, kahvi, eikä eilen ollut Pirkka pullaa joka oli K- sovelluksessa tarjouksessa.
Olen huomannut. Kauppiaat on ahneita ja haluaa kaikki voitot itselleen. Tuottajille ei makseta juuri mitään ja kuluttajat maksaa kalliin hinnan. Isoiman siivun välistä vetää kauppa.
Tarjoustuotteita laitetaan joskus esille vain pieni erä ja viereen vastaavaa kallimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Kauppiaat on ahneita ja haluaa kaikki voitot itselleen. Tuottajille ei makseta juuri mitään ja kuluttajat maksaa kalliin hinnan. Isoiman siivun välistä vetää kauppa.
Tarjoustuotteita laitetaan joskus esille vain pieni erä ja viereen vastaavaa kallimpaa.
tai vahingossa kallis tuote tarjouslapun alle , kaikki ei katso hintoja kassan jälkeen
x-tra pikakahvi on s-kaupoissa joka kerta loppuun myyty.
Prismassa aina loppu halpis kookosmaito, kikherneet purkissa, edullisempi juusto jne. Nyt hävikkiheviäkään ei tuoda joka päivä jakoon. Mädännyttävätkö nekin tahallaan jossain takahuoneessa jo valmiiksi? Alepan 1 e/kg vihanneshävikki pelasti tilanteen. Prletto! Kävin nimittäin ns. isoilla ostoksilla eli kaikissa kaupoissa noutamassa tarjoukset ja alennetut pois. Nyt on ruokaa viikoksi. Täydellä hinnalla ostin purkillisen villikalasäilykettä tuliaisiksi kaverille.
Joo. Halvin riisi oli 2 eri S-marketista loppu yhtäaikaa. Jos joku tuote hyllyssä on loppu, se on se halvin siitä ryhmästä. Onneksi -30% laputetut kalliimmat ovat alennuksen kanssa about samanhintaisia.
Huomasin jo viime vuonna. Ainakin niissä kaupoissa, missä käyn on aika ajoin monetkin hyllyt tyhjät. Sitten mietin mitä nyt ostaa kun budjetti ei riitä siihen kalliimpaan tuotteeseen. Tämä ongelma tulee kun monet tuotteet ovat loppu kerralla. Usein jätän vaan kokonaan ostamatta.