Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ihmisen parisuhteeseen, joka ei ole sosiaalinen?

Vierailija
29.01.2025 |

Olen tovin ollut sinkkuna, nyt alkanut miettimään uuden parisuhteen kokeilun mahdollisuutta.

En oikein töiden jälkeen tee mitään sosiaalista toimintaa. Tai jos teen, olen todella vaikeasti lähestyttävä jumittaja. Ihmiset jotka lopulta ovat oppineet tuntemaan minut, kehuvat kyllä ja välittävät.

Ongelma on, että tiedän haluavani saman tyyppisen ihmisen rinnalleni. Mistä ihmeestä sen löydän, kun en halua mihinkään tinderiin? Tai ainakin kovat on ennakkoluuloni, löytyisikö edes sieltä. Ja asun niin pienellä paikalla, että ei mistään baarista tai salilta. Missä en kyllä edes halua käydä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis koti-ihmisen vai autistimaisen hiljaisuuden?

Minä olen varsin puhelias kun on joku jonka kanssa synkkaa. Muuten en viitsi tuhlata energiaa puhumiseen muodon vuoksi. Jokainen autisti on yksilö. Tuo yleistäminen on niin nähty.

Vierailija
22/42 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden aamuisin liian aikaisin töihin, jotta ehdin juoda aamukahvin rauhassa työpaikan lähellä kahvilassa. Päivän ainoa oma hetki, vaikka yöunet kärsii.

Miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen suhteessa, jossa tunsin olevani lähes aina yksin konkreettisesti ja henkisesti. Syytin miestä etäiseksi ja tunnekylmäksi. Tuntui, että omat tunneilmaisuni olivat liikaa.

Nyt olen päinvastaisessa suhteessa. Mies roikkuu minussa ja nyt minä olen se kylmä ihminen.

Vierailija
24/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden aamuisin liian aikaisin töihin, jotta ehdin juoda aamukahvin rauhassa työpaikan lähellä kahvilassa. Päivän ainoa oma hetki, vaikka yöunet kärsii.

Miksi??

Koska tarvitsen hetken rauhaa.

Vierailija
25/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäsosiaalinen ja parisuhteessa johon päädyin Tinderin kautta. En siis ole sosiaalinen, mutta tykkään viettää aika kaksistaan jonkun kanssa kenet tunnen hyvin. Mieluummin juuri kaksistaan kuin porukassa.

n24

Upea nainen!

-eri

Vierailija
26/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voisi löytää tänä iltana baarista. Viihdyn hyvin yksin, muuta kuukausi itsekseen on jo vähän liikaa, joten käyn baarissa tapaamassa kaltaisiani ja tutustumassa uusiin. Löytämisen vaikeus on totta. Varsinkin, kun en ole somessa enää.

Vierailija
27/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhde on niin tärkeä naisille?

Vierailija
28/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi??

Aika kamalaa jos kotona on niin rauhatonta, että ainoa mahdollisuus olla rauhassa on herätä kesken unien ja mennä istumaan kahvilaan. Olen pahoillani puolestasi, kuulostaa hirveältä :(. 

Vierailija
29/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhde on niin tärkeä naisille?

Taitaa olla pääosin toisinpäin, useimmiten miehet sitä enemmän kaipaa. Toki naisistakin aika suuri osa haluaa parisuhteen, mutta jos sitä ei syystä tai toisesta saa, niin se ei ole useimmille niin suuri tragedia. Paljolti siksi, että useimmat naiset pystyy elämään tyytyväisinä ilman seksiä helpommin kuin miehet. Itse en ole koskaan edes halunnut parisuhdetta. Nyt jo keski-iässä, ja yksi kokeilu nuoruudessa riitti. Totesin, että ei mun juttu. Olen aseksuaali ja aromantikko, en kaipaa mitään parisuhteista.

Vierailija
30/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää parisuhteeseen ihmisen, joka ei ole sosiaalinen?

Kas noin, oikea sanajärjestys. 

Vierailija
31/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on täynnä vaatimattomia, hiljaisia, kunnollisia ja hyviä yksinäisiä miehiä. Heitä voi löytää esim videopeleistä.

Vierailija
32/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä löytää ihmisen parisuhteeseen, joka ei ole sosiaalinen?"

Tarkoititko: Mistä löytäisin parisuhteeseen ihmisen, joka ei ole seurallinen?

Vierailija
33/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ejkä jostakin persoonallisuushöiriöisten tukiryhmästä. Siellä on varmasti muitakin antososiaalisesta pers.häiriöstä kärsiviä.

Epäsosiaalisuus ja antisosiaalisuus eri asioita.

Vierailija
34/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ennen suhteessa, jossa tunsin olevani lähes aina yksin konkreettisesti ja henkisesti. Syytin miestä etäiseksi ja tunnekylmäksi. Tuntui, että omat tunneilmaisuni olivat liikaa.

Nyt olen päinvastaisessa suhteessa. Mies roikkuu minussa ja nyt minä olen se kylmä ihminen.

Sama itsellä. Jotenkin läheisyys on äkkiä liikaa ja ahdistaa vaikka vuosikymmenen sitä kaipasin.

Vierailija
35/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla vaikea yhtälö. En itsekään ole luonteeltani sosiaalinen, mutta en halua töiden jälkeen jumittaa joka päivä vaan kotona. 

Vierailija
36/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluat ylipäätään suhteen? Onko halu omasi, vai jokin ulkoapäin tuleva paine että "pitää olla parisuhde"?

Vierailija
37/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tääki ketju on hengissä

Vierailija
38/42 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sosiaalinen kuin töissä, koska pakko. Omassa elämässä sohvalla oleva erakko. Löytyi sellainen kumppani - kumpaakaan ei kiinnosta harrastaminen tai meneminen koko ajan. Toimii oikein hyvin. Eli kyllä se on mahdollista. siksi esim. Tinderissä vedin vasempaan kaikki todella täyttä elämää viettävät, jotka olivat koko ajan reissussa tai menossa ja harrastavat sitä sun tätä. Emme ole toisillemme sopivat.

Vierailija
39/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi??

Aika kamalaa jos kotona on niin rauhatonta, että ainoa mahdollisuus olla rauhassa on herätä kesken unien ja mennä istumaan kahvilaan. Olen pahoillani puolestasi, kuulostaa hirveältä :(. 

Mies on koko päivän sanonut, miten saan tänään omaa aikaa kun hän menee pitkälle kävelylle. No, tekee vieläkin lähtöä eli korkeintaan pari tuntia saan olla tänä viikonloppuna yksin.

Vierailija
40/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä odotan kotona että tulet hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi