Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit poikkeuksellisesti yksin pari päivää, mitä söisit?

Vierailija
29.01.2025 |

Vinkkejä otetaan vastaan! Olen monipuolinen ruuanlaittaja, huomenna olis tarkoitus käydä kaupassa. Teen siis ruokaa vain itselleni ja syön melkein mitä vaan... Tarkoitus siis kokata jotain vähän parempaa ruokaa, joten ei mitään einesehdotuksia kuitenkaan..

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyselyt on kyllä ääliömäisiä. Miten tyhmä pitää olla, että kyselee muilta mitä söisi? 

Vierailija
22/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin joka päivä. Syön ns. puhdasta ruokaa. Salaattia, kananmunaa, avokadoa, paprikaa. Esimerkkinä. Googleta clean food. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkarakeittoa ja verihyytelöä jälkkäriksi.

Vierailija
24/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön sitä, mikä on halpaa tai ilmaista 🙄

Mutta tekisin lohta ja sipuliperunamuusia salaatin kera

tai katkarapukeittoa ja kylkeen hyvää täysjyväruisleipää oikealla voilla.

Mä söin tänään loput viikko sitten saadusta soijabolognesesta riisin kanssa 😑 huomiselle ois riisin jämät, kananmunia ja vihanneksia pakastimesta.

Vierailija
25/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannua, itse tehtyä, en jaksa tehdä usein, kun pitää tehdä niin paljon, kun kaikki on syömässä. Mutta se itsetehty on vaan niin hyvää.

Lettuja voisin paistaa ja täyttää osan jollain.

Kaalikääryleitä kaupasta ja niihin sellainen hyvä smetana-hunaja-rakuunakastike.

Vierailija
26/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles oma pari päivää SYÖMÄTTÄ ja mieti millainen olet muiden silmissä.  Palauttele lainattuja tavaroita aikasi kuluksi. 

Vierailija
27/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin grillatun broilerin ja söisin siivet ja kintut sellasenaan. Rintapalat salaattiin.

Vierailija
28/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut melkein koko elämänsä yksinasuva niin "poikkeuksellisesti yksin pari päivää" kuulostaa aika jännältä lauseelta..

Vierailija
29/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on poikkeuksellisesti yksin pari päivää, niin mitä järkeä on tuhlata aikaansa ruoanlaittoon?

Vierailija
30/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen usein jonkun Bowlin, kun olen yksin. Pohjaksi riisiä, päälle avokadoa, edamamia, retiisiä, kurkkua, paprikaa, porkkanaa, lohta jne., Tai pohjalle hummusta, lehtikaalia, avokadoa, mangoa, paahdettuja kikherneitä, mitä ikinä nyt kaapista löytyykään. Ohjeita löytyy netistä pilvin pimein.

Vierailija
31/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin pizzaa. 

Vierailija
32/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissia suoraan purkista,tai herneitä/papuja.

Saan kokata muuten ihan tarpeeksi.

Jos olisi pakko itselle ns oikeaa ruokaa niin lampaan ulkofile, itsetehty maustevoi ja puikuloista muusi. Marinoituja kasviksia ja litra kivennäisvettä

Vierailija
33/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Ettekö saa arjessa päättää koskaan mitä syötte jos toinen on paikalla tai muut. Vai mikä tässä on. Muuten vaan ideoitako.

Vierailija
34/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain Hetki salaattia 

Vierailija
35/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kyselyt on kyllä ääliömäisiä. Miten tyhmä pitää olla, että kyselee muilta mitä söisi? 

Tiiätkö kun toiset harrastaa ruuanlaittoa ja rakastaa hyvää ruokaa. Aattelin josko tulisi hyviä vinkkejä tai uusia ehdotuksia mitä voisi kokeilla. 

Voin toki alkaa selaamaan nyt nuita ruoka& viini- lehtiä kun näyttää nyt siltä että täällä ei saa kuin **** niskaan. 

Toast skagen oli täällä paras ehdotus- joten miksikäs ei, ei ole tullut tehtyä pitkään aikaan. Kiitos vinkistä!

Vierailija
36/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämmösiä ruokia tulee arkena tehtyä ja syötyä perheen kanssa joten ei kiitos. 

Tarkoitin spesiaalimpaa. Joo tiedän kyllä mitä voisin tehdä mutta aattelin jos tulis jotain uusia vinkkejä...

Miksi parina päivänä pitää tehdä jotain muuta eikä sitä mitä teet muutenkin ajan kanssa?

Vierailija
37/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mötikkä lihaa uuniin. Sitä sitten perunoiden kanssa ja illalla leivän päällä.

Vierailija
38/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa syömässä eli änkeä jonkun luo yöksi ja aamupalalle, lounaaksi jne.

Vierailija
39/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun lapset on silloin?

Vierailija
40/60 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys. Ettekö saa arjessa päättää koskaan mitä syötte jos toinen on paikalla tai muut. Vai mikä tässä on. Muuten vaan ideoitako.

Muuten vain ideoita. Suurimmalta osalta meni pointti nyt ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi