Apua. Tietääkö kukaan hyvää sijoituskohdetta
Olen kokematon näissä asioissa. Tarkoitus sijoittaa nyt näin alussa 1000€
Kommentit (28)
Sijoita minuun. Saat tuhat kertaisena takaisin 100v kuluttua.
Matalakuluiseen laajasti hajauttavaan passiiviseen indeksirahastoon
Ase- ja patruunateollisuus, sekä räjähteet. Noususuuntainen.
1. luokan postimerkit. Arvonnousu on takuulla ikuista.
johonkin menecoiniin
esim. trump coin on nousussa
"Donald Trumps newly launched TRUMP surged over 3000% within 20 hours, challenging Pepe Coin for the third biggest memecoin rank."
kateellisia harmittaa kun eivät sijoittaneet älykkäästi
Sijoita johonkin rahastoon, joka edelleen sijoittaa sun rahat hajautetusti osakkeisiin.
Jos keskituotto on 7 %, 30 vuoden päästä pääoma on kasvanut 7600 euroon.
Seuraan. Itsellä kohta käsissä kuusinumeroinen summa sijoitettavaksi viiden vuoden ajaksi.
Mä sijoitin 2 päivääsitten DAX turbowarrantteihin 500e..nyt sijoitus 777 euroa!
Vierailija kirjoitti:
Toki kannattaa kysyä sijoitusneuvoja vauvapalstalta.
Täällähän kaikki ovat miljonäärejä tai vähintään miljonääri laatikkoleuan kotivaimoja
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uusi-yhtio-helsingin-porssiin-summa-…
Uusi yhtiö Helsingin pörssiin: Summa Defence ja Meriaura kimppaan Meriauran osake yli 30 prosentin nousussa
Vierailija kirjoitti:
Mä sijoitin 2 päivääsitten DAX turbowarrantteihin 500e..nyt sijoitus 777 euroa!
Kiva, mut johdannaiset ei taida olla se, mistä ap:n kannattaa aloittaa.
Alkon osakkeita suoraan hyllystä. Niissä on hyvät prosentitkin.
Vaikka Vauva-palstan asiantuntemusta ei kannata väheksyä, heh.
Niin suosittelen silti kysymään oman pankin sijoitusneuvojalta.
1000 euron sijoitus. No kaippa sellainen summa johonkin rahastoon kannattaa laittaa. Ei kuitenkaan sellaiseen mistä sitä ei saa helposti ja nopeasti pois. Ehkäpä joku indeksirahasto.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Vauva-palstan asiantuntemusta ei kannata väheksyä, heh.
Niin suosittelen silti kysymään oman pankin sijoitusneuvojalta.
1000 euron sijoitus. No kaippa sellainen summa johonkin rahastoon kannattaa laittaa. Ei kuitenkaan sellaiseen mistä sitä ei saa helposti ja nopeasti pois. Ehkäpä joku indeksirahasto.
Pankin sijoitusneuvoja myy pankin rahaston, jossa kulut usein verrattain korkeat. Tarkkana, kannattaa vertailla löytyykö vastaavaa rahastoa pienemmillä kuluilla.
Lailliseen kannabikseen sijoittaminen
Maksa velat pois. Parempaa ja riskitöntä tuottoa et saa mistään.
Jos tiedät ettei tuon rahan takaisinsaamisella ole kiire, niin voisi vaikka osakkeisiin sijoittaa (en anna osakevinkkejä, ne pitää itse miettiä), jos voi olla kiire saada rahat takaisin, niin itse ainakin miettisin sitten jotain korkeakorkoista tuottotiliä. pankkie sivuilta löytyy tarjouksia. Jotkut rahastot ehkä myös, mutta siinän pitää osata miettiä sitten rahastojen kuluja ja myös rahastojen sijoituskohteita ja sitä milloin tarvitsee rahat (koska sitten ärsyttää, jos kurssit on notkahtaneet juur silloin kun rahaa pitäisi saada ulos)
Toki kannattaa kysyä sijoitusneuvoja vauvapalstalta.