Mitä sarjoja vanhempanne kielsi teitä katsomasta kun olitte lapsia?
Asuin lapsena lastenkodissa ja en saanut katsoa V sarjaa. V oli se vierailijat sarja jossa ufo tuli maahan ja alkoivat siten valloittaa. Sitä en saanut katsoa 13 vuotiaana. Suutuin niin että menin ja ostin oman telkkarin omaan huoneeseeni ja sitten katsoin.
Kommentit (29)
Ysärillä Sky channelin Deadly Ernest Horror Show. Koulu lähetti koteihin reissuvihkossa nootin, jolla kiellettiin meitä poikia katsomasta amerikkalaista vapaapainia. Välitunneilla oli kuulemma liian rajut mallit ja otteet ko. matseista.
- Rovaniemellä ala-asteella
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä Sky channelin Deadly Ernest Horror Show. Koulu lähetti koteihin reissuvihkossa nootin, jolla kiellettiin meitä poikia katsomasta amerikkalaista vapaapainia. Välitunneilla oli kuulemma liian rajut mallit ja otteet ko. matseista.
- Rovaniemellä ala-asteella
Meillä sama, isä ukko tosin greco painijana nauroi opelle, paini on terves harrastus
Aikuisten ohjelmia, kun muuten menee yö unet ja näkee painajaisia.
Polttouhrit. Ihan syystä.
Tirkistelin silti salaa sen alun missä ihmisiä poltetaan elävältä synagogaan, muistan sen vieläkin. Ja toki aikuisena oon sarjan katsonutkin.
Kaikkea sai katsoa , sitten kun telkkari ostettiin, olin 9v. ja lukea sai mitä vain, kunhan meni puoli yhdeksältä nukkumaan
Ei prätkähiiriä. Ja isän vaimo valitti kun katsoin ysäri hercules sarjaa kun kuului niin paljon tappelun ääniä
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen uutisten aikaan piti painua pehkuihin. Dallas ja Dynastia tulivat vasta niiden jälkeen.
Noin myöhällä? Eikö ne olleet saippuasarjoja?!
Kauniit ja Rohkeat silloin kun se alkoi. Olin tokaluokkalainen. Kaikki muut likkakaverit seurasivat.
Tosin katsoin kyllä Kuumaa Piiriä, Yön kuumuudessa, Salaisia kansioita ym. samoihin aikoihin.