Pojalle nimeksi: Onni vai Nuutti?
Kommentit (20)
Olkoon miten " muotinimi" tahansa, niin Onni oli ainoa oikea nimi meidän pojalle.
Kakkosen poika onkin varmaan joku Risto tai Pentti. Nehän kun ei ole muotinimiä.
Onni Nuutti Olavi
Onni Nuutti Jalmari
Onni Nuutti Uolevi
Onno Nuutti Juhani
...
(viimeinen paras...)
aikanaan ihan samalla tavoin muotinimiä kuten Onni nyt on ollut, menossa siis pois muodista kyllä. Ei se silti sitä tarkoita, että nimi olisi _pakko_ antaa, vaikka se suosittu sattuisikin olemaan...
Kaiken kaikkiaan Suomessa vähän yli 1200 Nuuttia!
Se on sitten taas jokaisen oma asia jollei jostain nimestä muuten tykkää.
silloin ei vielä ollut onni nimisiä paljon. nimi ihana koska sillä on merkitys.
Nuutti on ehdottomasti kysytyin nimi tällä palstalla tällä hetkellä.
ei kuulosta minun korvaani kovin miehekkäältä nimeltä mutta vauvalle sopii kyllä.
mutta nykyään nimi Jari tuo sinulle mieleen varmaan juuri 30-40-vuotiaan miehen eikö vain? Samoin -70-luvun vauvanimi Sari on tänä päivänä aikuisen naisen nimi kuten myös -70-luvun Petrit ym. Nimet myös " vanhentuvat" kantajiensa mukana.
Vierailija:
ei kuulosta minun korvaani kovin miehekkäältä nimeltä mutta vauvalle sopii kyllä.
nimestä huolimatta. Silloin on jo ihan eri nimet miehilläkin.
Onni on liian yleinen nimi, lisäksi sen kanssa voi olla vaikea keksiä yhtä merkityksellistä nimeä mahdolliselle pikkusisarukselle.
Itte oot kamala! Ei nimi tajjuu yhtään! Jos sut kuulisin kasvoittain näin sanovan hakisin miun 16-v pojan siulle vähän juttelemaan! Hän on muuten Nuutti Onni Elmeri!
joltain paskavaippakääröltä. Kaikki mun tuntemat Onnit on järjestään täysiä kaheleita, pitelemättömiä hirviöitä, jotka vetää vanhempiaan kuus-nolla.
Tänään luin lehdestä kastetun - oletan että pojan - nimen: Jedi Juno Junior. Mitäpäs siitä pidätte?
Onni entinen muotinimi, Nuutti nykyinen. Jotain omaperäistä, pliis.