Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menee hermot näihin puhelinmyyjiin!

Vierailija
28.01.2025 |

Tänään soittanut jo kolmesti eri numeroista ja eilen kerran ja myös sitä edellisenä päivänä. Tarkistin kukasoitti -sivustolta, niin kyseessä sama puhelinmyyjä.

Eikö ole mitään häpyä, jos kolmesti soitetaan saman päivän aikana?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa estää markkinointipuheluita. Hae ohjeet Robinson-palvelusta. Ja soita sinne jo huomenna.

Vierailija
2/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten yrittää ansaita elantonsa, hanki telemarkkinointikielto jos toisten työnteko ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minullekin on joku ääliö soittanut nyt varmaan viikon  joka päivä. Tarkistin että on puhelinmyyjä. Tein sen markkinointikiellon mutta ilmeisesti siinä menee n. viikko että se päivittyy. 

Vierailija
4/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot voi puhelimessa estää.

Vierailija
5/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerot voi puhelimessa estää.

Toki voi, mutta sitten soittavat toisesta numerosta, jossa vain viimeinen numero on eri. Ei hirveästi näköjään auta.

Ap

Vierailija
6/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuka soittaa, mistä ovat numerosi saaneet jne.

Kiellä yhteydenotot ja kerro että teet rikosilmoitusken häirinnästä jso vielä ottavat yhteyttä.

Vierailija
7/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina vihreää luuria, älä sano mitään, minuutin jälkeen paina punaista luuria, jos joku vielä roikkuu langalla.

Vierailija
8/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaihtamaan numeron salatuksi. Minulle ei ole kymmeneen vuoteen soittanut yksikään puhelinmyyjä. On sen vaivan väärtti. Otin uuden numeron samalla.

Vierailija
9/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika, jos levuttää numeroaan. Ei toki salainenkaan numero robotteja estä..

Helpoin keino vähentää myyjien soittoja on ilmoittautua Puhelintarjonnan rajoituspalveluun. Se tunnettiin ennen nimellä Puhelin-Robinson. Teet rajoituksen soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 (ma-pe klo 8-18). Puhelu maksaa 0,39 € / minuutti ja hintaan lisätään paikallisverkkomaksu.

Vierailija
10/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa.

Vierailija
11/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin munan mittaa eräältä kaupistelijalta. Valahti parka ihan hiljaiseksi.

Vierailija
12/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii tuo Robinson-palvelu hyvin. Kyllä huomaa kun 3 vuotta on tullut täyteen, heti alkaa tulla monia myyntipuheluita päivittäin.

Joillakin yrityksillä on oikeus soittaa, jos olet sen asiakas, mutta niistäkin voi pyytää että lähettävät tekstiviestin. Esim puhelinoperaattori.

Vierailija
13/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin tai laitettiin  myös mummo tekemään tuo esto, kun alkoi tilailla kaikenlaisia lehtiä, mitä ei edes lukenut. Ei raaskinut sanoa että en tilaa kun niin mukavavia soittajia oli. Tietysti kertoo vähän siitäkin, että pitäisi itse viittiä useammin hänelle soitella.

Vierailija
14/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu. Vastaan aina kun soitto tulee ja kerron, että en osta mitään ja lyön luurin kiinni

Ei ole pitkiin aikoihin puheluita tullut 

Vierailija
15/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt telemarkkinointi kiellon ja ihan hyvin toimii. En vastaa tuntemattomien numeroihin ellen odota soittoa. Tuntemattomien kohdalla tarkistan aina ensin kuka on soittanut ennen kuin joskus yritän soittaa takaisin. Yritysten numeroihin takaisinsoitto ei edes onnistu. Aikoinaan joku pääsi lävitse ja alkoi mainostamaan kovasti mutta sanoin sitten että lähetä tarjous kirjallisena mitä ei koskaan tapahtunut.

Vierailija
16/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vaihtamaan numeron salatuksi. Minulle ei ole kymmeneen vuoteen soittanut yksikään puhelinmyyjä. On sen vaivan väärtti. Otin uuden numeron samalla.

Minulla soitellaan kyllä salaiseenkin, jos vain olet joskus aiemmin tilannut jotain lehteä.

Vierailija
17/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vuosiin soittanut yksikään puhelinmyyjä. Robinson on tehty aikoja sitten ja aina uusittu, sitkeimpiä kielsin soittamasta uudestaan ja käskin poistamaan tietoni heidän asiakasrekistereistään. Soitot loppuivat kuin seinään. On myös ihan omaa tyhmyyttä jos itse täyttää numeronsa kaiken maailman tyhjämpäiväisiin arvonta- ja muihin lipukkeisiin ja sitten ihmettelee kun myyjät alkavat soitella.

Vierailija
18/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita luuri perseen eteen ja pieraise pitkään ja kovaan. Tai kilju suoraa huutoa luuriin.

Vähän armoa.

Vierailija
19/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kiihko nyt täällä. Itsekin inhoan puhelinmyyjiä, mutta tällä kertaa sanon, että mua myös säälittää ne ihmiset, jotka tätä työtä joutuu painaa tässä lama- Suomessa- kun töitä ei ole tarjolla ja ihmisiä irtisanotaan. Noi tyypit yrittää tehdä töitä! Jotain ymmärrystä, hei!

Vierailija
20/61 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä! Huudetaan "menkää töihin!" "kyllä tekevälle töitä löytyy!" jne. No ei löydy jokapaikasta eikä kaikilla ole mahdollisuutta muuttaa Etelä-Suomeen eli Ruuhkasuomeen töiden perässä. Puhelinmyyntiin, puhelinmarkkinointiin, ja callcentereihin otetaan etätyöntekijöitäkin. Useassa firmassa on peruspalkka plus myyntiprovisio joista maksetaan verot. Laillista työtä siis! Laittakaa se suoramarkkinointiesto älkääkä valittako.

0600-13404, klo 8.00-18.00, maksaa vain sen puhelun verran, ja on voimassa 3 vuotta. Ei ole ylivaikeaa!