Ketä haittaa, jos sukupuolia on enemmän?
Kommentit (637)
Vierailija kirjoitti:
Tässä villityksessä on se ongelma, että siihen mukaan lähteneet olettavat muiden noudattavan heidän leikkiään.
Täysin sama asia, jos minä rupeaisin vaatimaan, että minua tulee tästä lähin kohdella kaivinkoneena.
Aion vaihtaa juridisen statukseni luonnollisesta henkilöstä osakeyhtiöksi. Vaadin, että minut poistetaan väestörekisteristä ja laitetaan kaupparekisteriin. Teen joka vuosi tilinpäätöksen. Kaikki menoni ovat liiketoiminnan kuluja, jotka vähennän verotettavasta tuloksestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa muuten sienten sukupuolista.
Vähennä ensin niiden syömistä, koska tämä asia ei liity ihmisiin.
Okei, eli autot liittyy, mutta sienet ei.
Kokemusperusteisessa maailmissa kaikkien täytyy saada tahtonsa läpi ilman sääntöjä. Sitähän tällä haetaan. Mielenterveys on spektri pysytään siinä.
Palstatätejä harmittaa kun transnaiset hurmaavat heidän miehensä kun itse näyttävät itäblokin kuulantyöntäjiltä.
Jos huomaa, niin lähes aina asiaa keskustellessa pyritään välttämään sanaa "määritteleminen". Sosiaalista sukupuolta tai sukupuoli-identiteettiä ei ole olemassa, jos näitä sukupuoli-identiteettejä ei voida määritellä oikeaoppisesti.
Ja tätä keskustelua sukupuoli-identiteetin kannattajat välttelevät. Koska siihen kaatuu heidän koko korttitalo.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää moniakin haittaavan, vaikken tajua miksi. Samoja ihmisiä haittaa myös se, että seksuaalivähemmistöt saavat mennä naimisiin.
Uskon tieteeseen, joka ei määrittele sukupuolia olevan kuin kaksi tällä hetkellä. Samaa sukupuolta olevat saa mennä naimisiin, ei liity aiheeseen mitenkään.
Mun puolesta, jos ihminen haluaa vaikka kulkea strutsisulka bercheessä ja kumpparit jalassa niin siitä vaan, ei haittaa.
Mutta todellisuuden pakkovääntäminen ideologian muottiin ei ole ok eikä onnistu.
Kyllä se haittaa silloin, kun jonkun tunteisiin tai identiteettiin aletaan pohjata lakeja sen sijaan, että lait pohjautuisivat faktoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vähennä sieniä ihan reilusti.
Sukupuolia on kaksi. Mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan vähennä sieniä ihan reilusti.
Olipa hyvä vasta-argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tieteellistä tutkimustyötä sensuroidaan ja jopa kielletään niin silloinhan tahallisesti jarrutetaan kehitystä.
Myöskään taiteen sensurointia en katso hyvällä, saatikka viihteenkään.
Ja sitten vielä se, että ihmiset ilmeisesti ovat niin tyhmiä, että sekoittavat toisiinsa ihmisen oman kokemuksen omasta sukupuolestaan ja biologisen sukupuolen.
Turha huoli. Humanisteilla ei ole mitään kompetenssia luonnontieteisiin. Eikä humanistit ole päättämässä luonnontieteen rahoituksesta tai vertaisarvioimassa luonnontieteellisiä julkaisuja. Tällä hetkellä, seniili amerikkalainen huru-ukko siellä on ristiretkellä kaikkea tiedettä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin hakutoimin olla aa.uista ketjua aiheesta: miten ultrasta näkee onko tuleva vauva muusu.
🙃
Ei löytynyt.
Ei sitä näe hautajäänteistäkään. Kummallinen käsite, aivan kuin ei olisi yhtymäkohtaa fyysiseen todelliauuteen.
Niinpä.
Siinä oli hyviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta, jos ihminen haluaa vaikka kulkea strutsisulka bercheessä ja kumpparit jalassa niin siitä vaan, ei haittaa.
Mutta todellisuuden pakkovääntäminen ideologian muottiin ei ole ok eikä onnistu.
Vasemmisto on valmis uhraamaan kymmeniä miljoonia ihmisiä todellisuuden pakkovääntämiseksi ideologian muottiin. Näin teki Stalin, näin teki Mao ja näin teki Pol Pot.
Tottahan nyt epätotuuden levittäminen haittaa rehellisiä ihmisiä.
Identiteetti ei ole sukupuoli. Identiteettisi ei kiinnosta minua, kerronko mihin saat tunkea sen?
Vierailija kirjoitti:
Palstatätejä harmittaa kun transnaiset hurmaavat heidän miehensä kun itse näyttävät itäblokin kuulantyöntäjiltä.
Tottahan se on, että puolet Pattayan leidipojista ovat seksikkäämpiä kuin Jarmila Kratochvílová.
Mitä sieltä haaroista löytyy.
Sukupuolia on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa, jos uimahallin suihkuun naisten puolelle tullaan pippeli heiluen. Muuten ei väliä.
Ok. Ei voi saada rusinoita pullasta. Tämähän tarkoittaa että jos vaadit naislääkäriä, tällä voi olla penis. Tämähän tarkoittaa myös kahden biologisen naisen poliisipartioita. Tämä tarkoittaa kaikki naisia helpottavat kiintiöt menettävät merkityksensä. Naisten urheilussa saa olla peniksen kanssa? Kunhan ei uimahallissa ole penistä, se riittää? Ei ihme jos porukka äänestää miten sattuu kun ei osata hahmottaa kokonaisuuksia.
Niin mutta mitä se teitä häiritsee? Ai niin joo. Pitää päästä kahviopöydissä ja taukohuoneissa ällistelemään ja ihmettelemään.