Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vittu! Oon sairastanu kohta 6 viikkoa..välillä enemmän sairaana

Vierailija
03.03.2007 |

välillä terveitä päiviä.

Nyt oon taas sairaana, eilen alkoi oireet. Sitä edellinen flunssa oli saman viikon maanantaina...Että sellasta!Yhden kuurin söin poskionteotulehdukseen toista viikkoa sitten...

Onko muilla tällasta? Eikö tää koskaan lopu?!?!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Half way there...

Vierailija
2/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tänä keväänä olen ollut terveempi, mutta parina aiempana keväänä oli yhtä hittoa, kun lapset toivat tarhasta kaikki mahdolliset pöpöt ja minäkin sairastin ne melkein kaikki.

Sitä se on: aikuisiällä ennen lapsia ei ollut koskaan kipeä, mutta lasten myötä saa taas kaikki virukset. Varsinkin sitten, kun lapset menevät päivähoitoon.

Ne kun mokomat tuppaavat tarttumaan yleensä sarjoissa, kun vastustuskyky on vielä edellisen taudin jäljiltä heikko. Tuohon VOI yrittää vaikuttaa hiukan esim. syömällä maitohappobakteeria, että edes suolistofloora olisi kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) mä olen tässä pelännyt että tämä on jotain vakavampaa. Meillä lapset tosiaan aloitti hoidossa viime syksynä (syksy meni ilman sairasteluja) mutta nyt!! Voi jestas, jos tää on tätä tästä eteenpäin, mä otan lapset kotihoitoon ;)!!!

Vierailija
4/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 4 =ap

Vierailija
5/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tammi-helmikuu on rota- ja noro-viruksen kulta-aikaa. Samoin on influenssan kanssa.

Tänä talvena kaiketi vielä tuo lauha syksy viivästytti tautien leviämistä. Tuttu korvalääkäri sanoi, että kun normaalisti korvatulehdusrumba alkaa syys-lokakuussa, niin tänä talvena vasta joulukuussa.

Mitä tulee sairastamiseen, niin vastustuskyky kertyy sairastamalla, ikävä tosiasia. Jos niitä ei sairasta lapsena, niin viimeistään kouluiässä. Kuten sanottua, meillä tuo ainakin näyttää pitävän kutinsa: kaksi ekaa kevättä olivat kamalia (viime maaliskuussa muksut pääsivät hoitoon huikeat 2 vrk), mutta nyt on oltu onneksi aika terveinä. *koputtaa puuta*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi