Suuteleminen muiden kanssa?
Kuinka moni teistä on suudellut/pusutellut/nuoleskellut jonkun muun kuin puolisonne/kumppanin kanssa vaikka olette naimissa tai eläneet avoliitossa?
Miksi päädyitte siihen ja seurasiko siitä mitään?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jumala rankasoo jos tekee syntiä.
Ei tämä ole syntiä
En ole. En halua tehdä semmoista.
En ole pettänyt suhteessa miestä. Pettämiseen nollatoleranssi
En ole enkä halua. Ei ole syytä loukata ja pitää pilkkanaan ihmistä jota rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Jätin vaimoni joka suuteli toista miestä. Ei ollut mikään nopea pusu vaan puolen minuutin imuttelu. Vaimoni jäi puille paljaille rahattomaksi.
No voi voi. N olisi sinun kuppais... rahoja edes ottanut. Raukka.
Vierailija kirjoitti:
Pussailin vuosi sitten yhden ennestään tuntemattoman miehen kanssa, ensimmäinen kerta kuuden vuoden avoliiton aikan kun teki mieli pussailla vierasta miestä.
Oli kivaa ja aika kiihkeää. Ilta päättyi siihen että taksijonossa toivotettin hyvät jatkot.
Tunnontuskat iski seuravana päivänä krapulassa, kerroin mitä olin tehnyt ja mies sanoi että ei ole paha juttu.
Herpes?
Vierailija kirjoitti:
Jätin vaimoni joka suuteli toista miestä. Ei ollut mikään nopea pusu vaan puolen minuutin imuttelu. Vaimoni jäi puille paljaille rahattomaksi.
Oikein teit.
En ole koskaan. Ei kyllä enää suudella miehen kanssa, joten varmaan se tuntuisi aika kivalta.
Noissa on se että ne baarimiehet on usein kokeneita ja siksi todennäköisyys taudeille on korkea...
Kokeilunhalusta joo. Ei seurannut muuta kuin hyvää mieltä ja muistoja.
Edellisessä huonossa suhteessa harrastin tätä. Baarissa flirttailu ja usein meni suuteluun. Mut ei vaihdettu numeroita tms, se mitä tapahtui siellä, jäi sinne. En kertonut kotoka. Ex petti myös mua. Tiesimme kumpikin kyllä, että molemmat pettää. En tiedä miksi ero oli niin vaikeaa toteuttaa. Kun tein sen, olin onnellinen. Nyt olen ollut uskollinen 10 vuotta nykyiselle
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta nyt pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on monelle pettämistä. Nämä rajat moni keskustelee etukäteen. Jos se sinulle ei ole, niin osalle voi olla.
Ja olen, valitettavasti. Meillä suutelu lasketaan pettämiseksi. Kerroin ja kaduin, ei ole käynyt toiste. Samoin myös mieheni on suudellut toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten?
Hauskanpidosta ja tuulettumisesta
Miehiä tuommoiset ei yleensä haittaa kun nainen tekee sen naisen kanssa.