Oletko maistanut maapähkinävoita?
Kommentit (27)
Luulin että kaikki on. Leivän tai keksien päälle, ruuanlaittoon, leivontaan, smoothieen.
Olen maistanut paahtoleivän päällä mutta se oli sitkeää ja tarttui hampaisiin enkä pitänyt mausta.
Joo, mielestäni todella pahaa ja inhottava koostumus.
Toki. Meillä lapset laittaa leivän päälle, itse käytän jogurtin seassa. Hyvää ja terveellistä!
Joo, tykkään sekä sileästä että siitä jossa on osumia.
Joskus muutama vuosikymmen sitten olen, oli äklömakeaa.
Laitan aamupuuroon teelusikallisen lettuhilloa ja saman verran maapähkinävoita. Sopivat tosi hyvin yhteen ja maapähkinävoi on terveellistä, hillo ei ehkä niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että maapähkinävoi ei ole ollenkaan makeaa 🤣
Kerran maistoin ja se riitti.
Ei pysty, tulee ylös...
Käytän sitä paahtoleivän päällä sekä kaurapuurossa sekä linssikeiton suurustamiseen. Aidossa maapähkinävoissa ei ole muuta kuin maapähkinää, ei suolaa eikä sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kaikki on. Leivän tai keksien päälle, ruuanlaittoon, leivontaan, smoothieen.
Luulet, että kaikki ovat maistaneet...
Just🤦
Oon maistanut enkä aluks tykänny yhtään. Lähinnä syön pahimpaan makeanhimoon. En ymmärrä amerikkalaisia 🤨
Laitan kasvissosekeittoihin, on hyvää ja tekee ruokaisammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että maapähkinävoi ei ole ollenkaan makeaa 🤣
Ei, jos se on tehty pelkästäpähkinästä mutta täällä USAssa myydään kyllä myös sellaisia versioita joihin on lisätty sokeria. Itse en tykkää maapähkinävoista mutta mantelivoi on ihan ok.
Eräs sanoo ettei oo makeeta ja yks syö makean himoon????
Vierailija kirjoitti:
Oon maistanut enkä aluks tykänny yhtään. Lähinnä syön pahimpaan makeanhimoon. En ymmärrä amerikkalaisia 🤨
Et taida myöskään ymmärtää mitä maapähkinä voi on oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Eräs sanoo ettei oo makeeta ja yks syö makean himoon????
No itse asiassa minäkin syön sitä makean himoon, mutta ei se ole makeaa. Se on ihan vain pelkkää pähkinää. Syön, koska en halua syödä sokeria.
Tiiän et se on suolasta, tarkoitin että se on niin tymäkkää ja rasvaista et tulee täyteen...
Laitan lusikallisen smoothieen. Terveellistä kohtuudella käytettynä.
Ällöä🤮