Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilialainen vahaus, otetaanko todellakin kaikki karvat pois?

Vierailija
03.03.2007 |

Häpyhuulten sisäpuoleltakin? Takapuolesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse säännöllisesti brassivahauksessa.

Vierailija
2/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä alan ammattilaisilla on ilo ja kunnia noita vahauksia tehdä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkoa ja lähinnä untuvaista. Ei tulisi mieleenkään koskea enään höylään!

Vierailija
4/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän gynelläkin levitellään, mutta he ovat tietoisesti hakeutuneet sille alalle. Kosmetologit varmaan hakeutuu alalle päästäkseen meikkaamaan, tekemään kasvohoitoja jne eikä tuijottelemaan toisten alapäitä...

Vierailija
5/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvaa voi ottaa pois sen verran kuin haluaa.

sattuu, jos käy harvoin mutta ei satu jos käy säännöllisesti.

ja siihen voi käyttää brassivahaa tai sitten sugaring' ia. Mielestäni sugaring on hellävaraisempi.

Vierailija
6/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toporiina fi

Vierailija
7/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnu miltään kun karva niin heikkoa. Noin vuoden päivät on brassivahausta tehty. Eka kerta oli myös arvokkaampi päälle 70¿ mutta kun käyn säännöllisesti ja karvaa nyt vähemmän (menee ajallisesti myös nopeemmin) maksan 55¿.

Kosmetologi on asiansa osaava ja asiallinen, ei tunnu oudolta. Tosin en ihan heti lähtisi paikkaa vaihtamaan kun on tottunut käymään samassa paikassa ja jo tutulla henkilöllä.

Vierailija
8/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroinnilla tehtiin ja kävi kyllä välillä aikas kipeää. Se maksaa noin 70 euroa.

Vierailija
9/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään poistamaan kun ovat tiellä.

Ensimmäisellä kerralla en suosittele sokerointia kun karva on vahvempaa (jos on), jatkossa ihan ok. Mulla on otettu kummallakin. Brassivahalla saa paremmin limakalvoalueilta kun ei tarvitse talkkia alle niin kuin sokerointi.

Vierailija
10/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku vieras, olkookin sitten nainen levittelee häpyhuulia ja häärii siellä jalkovälissä.

Mä ainakin kiihottuisin vaikka olen ihan hetero.

Olen tahtomattani kiihottunut gynelläkin ja jopa synnyttyäessäni. Kääk aika noloa myöntää.

Vierailija
11/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat sai brasilialaisen vahauksen, ja ne makas siinä pöydällä jalat koukussa ilmassa, että saivat peräaukon seudun vahattua. Mieltä ylentävää katsella, vaikka haaroväliin ei ollutkaan suoraa näkymään. Ajattelin silloin, että kiitos ei moista nöyryytystä mulle!

Vierailija
12/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut brassivahauksesta.

Vierailija
13/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuu varmasti ihan hirveästi. Mitä jos en kestäkään sitä?

Olen kolme lasta synnyttänyt ilman kipulääkkeitä (kun niitä ei ehditty laittaa), mutta silti tuo vahaus pelottaa ja paljon pelottaakin.

Vierailija
14/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää nipistystä mikä hellittää nopeaan. Ja kun tietää että on hetkellinen. Ekalla kerralla oli kyllä kämmenet märkinä kun oli niin v-mäistä.

Vierailija
15/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ottaa pois sen minkä kestät. Voit lopettaa kun haluat.

Vierailija
16/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo gyne on riittävän nöyryyttävä kokemus.

Vierailija
17/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta sellaisia hoitoja tekevät, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
18/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt brassivahauksessa, eikö sua nolota vaikka uimahallissa tai jonkun tuttusi kanssa saunassa olla ihan nude?

Voisin kuvitella, kuinka kamalan kaakatuksen äitini päästäisi jos näkisi mut karvattomana. Ja olen sentään yli kolmikymppinen..

Vierailija
19/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt mitään ja ainakin pääkaupunkiseudulla on yleistä. Jos joku jotain kommentoisi voisi henkilö itse miettiä millä vuosituhannella eletään ja eihän kenenkään jalkojenväli karvotus tai niiden puuttuminen voi kuulua kenellekään!!!

Vierailija
20/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin karvat poistettu vuosia epiloimalla/nyppimällä, eikä vahauksella, mutta sama asia. Tein tästä joskus aloituksenkin otsikolla " pelastakaa kalju majava" . Viimeisestä kokoposlarista on kolme vuotta, ja edelleen karvankasvu on heikkoa; karvat ohuita, ja määrällisesti niitä on vähemmän, eli kaikkiin kohtiin ei ilmeisesti enää ikinä kasva ne karvat. Onneton näky, turha haaveillakaan enää siitä entisestä tuuheasta pöheiköstä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä