Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilialainen vahaus, otetaanko todellakin kaikki karvat pois?

Vierailija
03.03.2007 |

Häpyhuulten sisäpuoleltakin? Takapuolesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää levittää kuin gynellä ja KAIKKI pois!

Vierailija
22/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. iloinen karvapöheikkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassissa jätetään häpykummulle kiitorata, hollywood- vahauksessa vedetään kaikki pois.

Vierailija
24/26 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun noin 5 liikettä tekee sen...

Vierailija
25/26 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin sitten minäkin ekaa kertaa brassivahaukseen, pitkään olin sitä miettinyt ja jahkaillut, mutta en vaan uskaltanut toteuttaa ennen kuin vasta nyt. Tehtiin Tapiolan Toporiinassa, ja voin lämpimästi suositella ainakin tätä paikkaa, oli oikein mukava ja ammattitaitoinen henkilö tätä tekemässä. Mulle vahaus tehtiin sokeroinnilla, ja kyllähän se sattui, mutta ei ehkä niin paljon, mitä olin etukäteen pelännyt. Oli muutama paha paikka, siellä jossain suht alhaalla, joka sattui aika paljon (huomasin jälkikäteen, että olin kynsilläni puristanut aika kovasti, koska vatsanahassa oli pari kynnen painaumaa...). Siellä tosiaan laitettiin jalkaan sellaiset viehättävät kertis-stringit, en oikeastaan tiedä miksi, ehkä se sitten helpottaa joidenkin oloa siinä alustalla, ehkei ole niin alaston olo.

Takapuolelta ottaminen ei sattunut ollenkaan, ja se ihan eka repäisy oli kaikista pahin. Sen jälkeen kaikista pahinta oli oikeestaan aina se odottaminen, siis kun tiesi, että mönjä on nyt levitetty iholle ja kohta se kirpaisee ;-) Mitään talkkia ei laitettu, sen sijaan jotakin viileän tuntuista, kuulemma puuduttavaa ainetta levitettiin ennen operaatiota.

Pari tuntia punoitti tosi pahasti se ihoalue, mutta sen jälkeen rauhoittui kyllä, ja heti pöydältä noustua pystyin täysin normaalisti kävelemään, ei tuntunut mitään arkuutta alakerrassa. Mutta siis jo illalla oli täysin edustuskelpoisen näköinen, ja kaikki karvat tosiaan poissa. Lopputulos on ihana, kyllä kannatti kärsiä.

Niin, ja aikaa mulla meni n. 20 minsaa ja kustansi 65 euroa, jatkossa ehkä vielä nopeammin ja halvemmalla. Suosittelen siis ehdottomasti, millään muulla (höyläys, pinseteillä nyppiminen) ei taatusti pääse yhtä hyvään lopputulokseen!

Vierailija
26/26 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen kiihottua siitä vahauksesta? Pelkään että kiihotun ja huomenna olen menossa ekaa kertaa. Jotenkin se ajatus että siinä maataan pimppa levällään ja joku kaivelee ja venyttelee sitä on jo hirveän kiihottava. sorry. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi