Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8kk housuvaippa, jos lapsi jo seisoo????

Vierailija
03.03.2007 |

siis minkäikäisille ne housuvaipat on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lukeeko paketin kyljessä vaatimuksia: " Täytyy osata seistä / kontata / kävellä" tms ennen kuin voi käyttää??

Meidän poika on käyttänyt jo nelikuisesta pienimpiä olemassa olevia housuvaippoja. Ne on musta vaan niin käteviä!

Vierailija
2/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siinä paketissa nimenomaan lukee, että olis parempi osata jo seisoa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun siinä paketissa nimenomaan lukee, että olis parempi osata jo seisoa :(

Vierailija
4/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kyllä minusta ainakaan ole millään tavalla parempia tai kätevämpiä kuin tavalliset vaipat. Eihän niitä saa lapselle päälle ilman, että riisuu kaikkia housuja pois - toisin kuin tavalliset vaipat. Ja ovat myös melkoisen paljon kalliimpia.

Vierailija
5/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuvaippoina jos vaipanvaihtopaikkoja oli huonosti. Lapset olivat jo ainakin yli 1 vuotaita silloinkin. Kotona käytettiin vähän aikaa housuvaippoja siinä vaiheessa kun opeteltiin potalle, oliva niin käteviä laskea alas ja nostaa kun lähdettiin potalta pois. Ovat sen verran kalliimpia kuin tavalliset vaipat että minä en ainakaan käyttäisi jatkuvasti niitä.

Vierailija
6/6 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallsia vaippoja olen molemmilla lapsilla käyttänyt kunnes ovat jättäneet vaipat kokonaan noin 1.5vuotiaina.

Muutaman kerran olen kokeillut housuvaippoja, kun on tullut postissa näytteenä mutten tykännyt.