Voisitko asua asunnossa, jossa ei ole parveketta?
Onko asialla niin paljon vaikutusta kesähelteillä, kun kuumuus tulee sisälle väistämättä?
Asunnot ilman parveketta halvempia, mutta riippuu kai siitä miten aurinko paistaa.
Kommentit (101)
Parveke on turha kun ei siellä saa polttaa edes tupakkaa nykyään
Voisin. Ja voin kertoa, että kesähelteellä siellä parvekkeella on huomattavasti kuumempaa kuin sisällä.
Eteläparvekkeen iloja
Asunkin. Aluksi oli outoa, kun on tottunut tuulettelemaan vaatteita parvekkeella ja oleilemaankin siellä mutta aika myöten tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Asunkin. Aluksi oli outoa, kun on tottunut tuulettelemaan vaatteita parvekkeella ja oleilemaankin siellä mutta aika myöten tottunut.
---silti jos ja kun vaihdan seuraavan kerran asuntoa niin ensisijassa sellainen, jossa on kunnon parveke.
Helposti. Vanhoissa helsinkiläisissä keskustan kerrostaloissa ei muutenkaan ole mitään parvekkeita. Joissain on ranskalainen parveke joka on käytännössä sama kuin ei parveketta.
Olen asunut nyt 15 vuotta ihan tyytyväisenä. Tosin kolme kuistia on.
Ihan turhasta maksan kun on parveke. Joskus jäähdytän siellä ruokaa tai tuuletan vaatetta mutta siinä se.
Olen asunutkin.
Nykyisessä asunnossani on parveke, mutta eipä sitä tule juurikaan käytettyä. Talvella kylmä ja kesällä kuuma. Jos on hyvä sää, ollaan oikeasti ulkona, ei parvekkeella.
Omistan parveekkellisen kämpän jossa olen asunut kuusi vuotta. Parvekkeella olen käynyt 2-3 kertaa. Ihan turha vaikka iso onkin.
Totta kai voisin, ja olen asunutkin. En tarvitse parveketta mihinkään.
Man har inte reflekterat över balkong, men det kan bero på att man har egen gård runt huset.
Voisin tietysti, niin kuin kaikki ihmiset jotka eivät kuole parvekkeettomuuteen...
Halusitko, uuno, kenties kysyä: "HALUAISITKO asua asunnossa, jossa ei ole parveketta?"?
Eihän sitä lasketa asuinneliöihin.
En voisi asua kerrostalossa asunnossa, jossa ei ole parveketta.
Voisin. Asun parvekkeellisessa asunnossa, mutta en ole parvekkeella juuri aikaa viettänyt. Ehkä ensi kesänä enemmän, kun oli juuri parvekeremontti => uudet pinnat, lasitukset ja verhot.
Se nyt ainakin on helvetin hyvä, että parvekkeella ei saa tupakoida.
En mielelläni. Asuin Hgin keskustan vanhassa talossa, jossa ei ollut parvekkeita. Kesällä todella kuuma ja ankea. Piti aina lähteä ulos, jos halusi vähän happea. Ikkunastakaan ei näkynyt puita, kukkia tms., pelkkää asvalttia. Muutinkin sieltä kauas ja nyt on kaksi terassia.
Asunkin, tuo hehtaarin piha riittää ihan hyvin.
Eiköhän se parvekkeen puuttuminen ole pienempi paha kuin asua exän kanssa samassa osoitteessa.
Voisin, mutta en halua, koska olen tykästynyt parvekeviljelyyn.