Mistä deittiapista löytää järkevän, aikuisen miehen?
Olen eronnut reilu vuosi sitten ja viime deittailuajoista aikaa yli 10 vuotta, nykyään alle nelikymppinen, lapset tehtyinä. Uskoisin, että Tinder ei ole minulle sopiva, missään nimessä ei kiinnosta mikään yhden illan seura eikä epämääräinen säätö, jos jotain tässä vaiheessa haluan on tavoitteena vakaa, mieluusti loppuelämän suhde. Ei ole tarve kompromisseihin, paljon paremmin viihdyn yksin kuin jonkun kanssa joka ei tunnu täysin hyvältä. Mutta mistä tällaisia löytää, Suomesta tai vaikka ulkomailta? Arjessa tapaaminen olisi paras, mutta en tapaa kuin lasten opettajia, valmentajia ja kavereiden vanhempia, välillä työkavereita, ja näistä en näe vaihtoehdoiksi deittailuun.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kuten näet ketjusta, deittiappien miehet on vihoviimeistä paskaa. Työttömiä, eläkkeellä olevia tai äitinsä elättämiä miesvauvoja.
Joo, mutta vastaavasti monilla heistä ei ole lapsia, eikä se 40v nainen mikään nuorikaan ole. Katsokaa vähän peiliin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeviä miehiähän on suomessa pilvin pimein, mutta ne ovat sulle ilmaa kun sen ulkonäönkin pitää olla top 10% luokkaa.
Ulkonäkö on minulle oikeastaan ihan sama. Ehkä nyt ainoastaan jos olisi minua 25 senttiä lyhyempi tai 300-kiloinen, voisin miettiä kahdesti, mutta oikeasti jos arvot ja sisin on kohdallaan, se tekee hänestä puoleensavetävän.
Ja ex-mieheni on klassisen ns. hyvännäköinen, pitkä, raamikas, huolehtii ulkonäöstään. Olisipa vaan samalla efortilla huolehtinut perheestäänkin, niin puoleensavetävyys olisi varmasti säilynyt.
ap
Säilytä taso, muuten takuulla petyt! Joku ulkomaalainen lääkäri, upseeri jne?
Voin ehkä harkita jos lapset on lentäneet pesästä. Mihinkään alaikäisten lasten uusperhehelve tt iin en pistä näppejäni.
Naisen asenne ja ajatukset ratkaisee paljon. Jos ees haistan ylimielistä feminismiroskaa nainen saa kenkää välittömästi.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten näet ketjusta, deittiappien miehet on vihoviimeistä paskaa. Työttömiä, eläkkeellä olevia tai äitinsä elättämiä miesvauvoja.
Joo, mutta vastaavasti monilla heistä ei ole lapsia, eikä se 40v nainen mikään nuorikaan ole. Katsokaa vähän peiliin joskus.
Mielummin tapaisin miehen, joka on eronnut ja on lapsia kuin jonkun 20-30 vuotta sinkkuelämää viettäneen. Yleensä omien lasten myötä myös arvot muokkautuu erilaisiksi ja todennäköisemmin haluaisimme elämältä samantyylisiä asioita.
Eiköhän niistä lapsettomista naisista haaveile joko ne syystäkin eronneet lapselliset miehet, jotka eivät osanneet perhe-elämää elää tai vastaavasti keskenkasvuiset ikiteinit, joista minua ei kiinnosta kummatkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeviä miehiähän on suomessa pilvin pimein, mutta ne ovat sulle ilmaa kun sen ulkonäönkin pitää olla top 10% luokkaa.
Ulkonäkö on minulle oikeastaan ihan sama. Ehkä nyt ainoastaan jos olisi minua 25 senttiä lyhyempi tai 300-kiloinen, voisin miettiä kahdesti, mutta oikeasti jos arvot ja sisin on kohdallaan, se tekee hänestä puoleensavetävän.
Ja ex-mieheni on klassisen ns. hyvännäköinen, pitkä, raamikas, huolehtii ulkonäöstään. Olisipa vaan samalla efortilla huolehtinut perheestäänkin, niin puoleensavetävyys olisi varmasti säilynyt.
ap
Säilytä taso, muuten takuulla petyt! Joku ulkomaalainen lääkäri, upseeri jne?
Amerikkalaiset upseerit ovat hyviä mutta niillä on usein rahapula.
Onko sinun profiilisi sellainen, että vetää varmasti puoleensa järkeviä, aikuisia miehiä? Enkä nyt tarkoita onko se omasta mielestäsi kiva, koska et etsi sieltä naista.
Tuleeko siitä fiilis että sinulla on jotain annettavaa miehelle, tai erotutko jotenkin muista naisista? Tiedän, naiset saavat huomiota aika helpolla, mutta jos haluat muuta kuin huomiota ja etenkin fiksuinta miehiltä, pitää olla jotain enemmän kuin kiva hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin tapaisin miehen, joka on eronnut ja on lapsia kuin jonkun 20-30 vuotta sinkkuelämää viettäneen. Yleensä omien lasten myötä myös arvot muokkautuu erilaisiksi ja todennäköisemmin haluaisimme elämältä samantyylisiä asioita.
Eiköhän niistä lapsettomista naisista haaveile joko ne syystäkin eronneet lapselliset miehet, jotka eivät osanneet perhe-elämää elää tai vastaavasti keskenkasvuiset ikiteinit, joista minua ei kiinnosta kummatkaan.
ap
Ja siis pahoittelen jyrkkiä esimerkkejäni, tarkennan että nyt puhutaan +-40-vuotiaista miehistä, toki ymmärrän, että juuri kolmekymppinen haluaa perustaa perheen ensimmäistä kertaa lapsettoman, samanikäisen kanssa, mutta nuo eivät nyt olekaan sellaisia, joita olisin etsimässä.
ap
Jos ainoat vaatimuksesi ovat että mies on aikuinen ja järkevä, niin siinä tapauksessa mistä tahansa deittiapista löytyy satoja potentiaalisia.
Mutta jos haluat että mies on noiden ominaisuuksien lisäksi komea, niin siinä tapauksessa vaikeustaso nouseekin jo ihan taivaisiin. Jos et ole itse poikkeuksellisen kaunis, mahdollisuutesi saada tuollainen mies on hyvin lähellä nollaa.
Tuo on vaikea yhtälö, +-40 v miehiä, hyviä sellaisia on markkinoilla vähän. Ja kun joku sellainen joskus vapautuu se napataan heti. Kun osa tuon ikäluokan miehistä on jo kategorisesti ulkopuolella (syrjäytyneet, addiktit, sarjaseurustelijat) niin asia senkun hankaloituu.
Mutta Tinderistä ainakin minun kaverit on löytäneet jonkun, joskus. Helppoa se ei kumminkaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taitaa olla pikkupoikameininki vaikka kaikilla on osamaparta. Viina virtaa. Järkevää voi sitten muualta etsiä tai jostain. Samoja kiinnostuksia?
Olen oikeasti alkanut miettiä ulkomaista miestä vakavastiotettavana vaihtoehtona, tuntuu että nämä suomalaiset vaihtoehdot ovat jotain, jotka 35-45 -vuotiaina tykkäävät käydä keikoilla ja baarissa ja haluavat lapsia ehkä joskus. Sellaista haihattelua, jota voisi ajatella parikymppiseltä opiskelijalta, mutta ei mitä jaksaisi näin asiantuntijatyötä tekevänä keski-ikäisenä äitinä.
Ja en edes väitä olevani mikään catch, vastaavasti en edes halua mitään sliipattua kiiltokuvapoikaa.
ap
Mutta kuitenkin valitsit sellaisen lastesi isäksi?
Harmittaako palstaulia
Ei harmita, en etsi naisseuraa sillä olen parisuhteessa miehen kanssa. Ihmettelen vain, miksi ap korosti eksänsä olevan komea ja ulkonäkökeskeinen, jos hän ei sellaisia miehiä halua.
Muuta Lappiin. Siellä on miehiä, kunnollisia ja nainen voi valkata
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vaikea yhtälö, +-40 v miehiä, hyviä sellaisia on markkinoilla vähän. Ja kun joku sellainen joskus vapautuu se napataan heti. Kun osa tuon ikäluokan miehistä on jo kategorisesti ulkopuolella (syrjäytyneet, addiktit, sarjaseurustelijat) niin asia senkun hankaloituu.
Mutta Tinderistä ainakin minun kaverit on löytäneet jonkun, joskus. Helppoa se ei kumminkaan ole
Valtaosa uusista parisuhteista mitä mun tuttavapiirissä on viime vuosina syntynyt, on saanut alkunsa Tinderissä. Yksi pari tapasi työpaikalla, kaikki muut onkin sitten löytäneet toisensa tinderin kautta.
T. 40v pääkaupunkiseudulta
Eikö apn kannattas keskittyä mummoutumiseen ja sukkien kutomiseen. Unohda miehet, vaatimustasosi on erittäin todennäköisesti liian korkea, miehet vanhetessaan tulevat vaativimmiksi koska markkinat kääntyy miesten eduksi mitä vanhemmaksi tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun profiilisi sellainen, että vetää varmasti puoleensa järkeviä, aikuisia miehiä? Enkä nyt tarkoita onko se omasta mielestäsi kiva, koska et etsi sieltä naista.
Tuleeko siitä fiilis että sinulla on jotain annettavaa miehelle, tai erotutko jotenkin muista naisista? Tiedän, naiset saavat huomiota aika helpolla, mutta jos haluat muuta kuin huomiota ja etenkin fiksuinta miehiltä, pitää olla jotain enemmän kuin kiva hymy.
Bikkarikuva?, skumppakuva?,meikitön? mitä oikein haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä järkeviä miehiä riitä 40v äideille. Olisit silloin ekalla kierroksella tehnyt sen järkevän valinnan.
No ei kyllä riitä 40v lapsettomille naisillekaan
Todennäköisesti sieltä, missä eniten on ihmisiä. Eli Tinderistä. Saat naisena 5000 tykkäystä, joten kyllä siellä täytyy olla joku järkevä mieskin joukossa. Mutta kysymys kuuluu: mitä sinä todellisuudessa haluat? Olisiko kuitenkin seksi komean kanssa parempi vaihtoehto kuin parisuhde ihan tavallisen kanssa? Luulen, että kallistut kuitenkin ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taitaa olla pikkupoikameininki vaikka kaikilla on osamaparta. Viina virtaa. Järkevää voi sitten muualta etsiä tai jostain. Samoja kiinnostuksia?
Mielenkiintoinen olettama, että kaikilla suomalaisilla miehillä viina virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä löydy mistään äpistä. Omani löysin ilman mitään tindereitä oikeasta elämästä.
Kyllä, samassa kaupungissa asuva mies.
En minäkään naisena seurustelisi miehen kanssa, jolla on alle 18-vuotiaita lapsia jotka on hyvässä lykyssä vuoroviikoin miehellä.
Lisäksi haluaisin asua erikseen. Jos miehellä on lapsia niin miehen asunto ja omaisuus menee niille perinnöksi eli jos seurustelee niin miehen ulkonäkö ja luonne on tärkeä.
Kuulostat hyvältä saaliilta, Jane! Mrrrr! Tarzanisi!