Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä deittiapista löytää järkevän, aikuisen miehen?

Vierailija
26.01.2025 |

Olen eronnut reilu vuosi sitten ja viime deittailuajoista aikaa yli 10 vuotta, nykyään alle nelikymppinen, lapset tehtyinä. Uskoisin, että Tinder ei ole minulle sopiva, missään nimessä ei kiinnosta mikään yhden illan seura eikä epämääräinen säätö, jos jotain tässä vaiheessa haluan on tavoitteena vakaa, mieluusti loppuelämän suhde. Ei ole tarve kompromisseihin, paljon paremmin viihdyn yksin kuin jonkun kanssa joka ei tunnu täysin hyvältä. Mutta mistä tällaisia löytää, Suomesta tai vaikka ulkomailta? Arjessa tapaaminen olisi paras, mutta en tapaa kuin lasten opettajia, valmentajia ja kavereiden vanhempia, välillä työkavereita, ja näistä en näe vaihtoehdoiksi deittailuun.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sellaisen voi löytää mistä tahansa deittiapista. Mutta valitettavasti yhdessäkään ei taida olla mitään järkevyysvaatimuksia, joten joutuu kahlaamaan läpi vaikka minkälaisia tapauksia.

Olisko markkinoita deittiäpille, jossa joutuu tekemään ÄÖ-testin ja rajana olisi vaikka joku kohtuullinen 120-130?

Ihminen voi olla vaikka miten älykäs olematta järkevä tai fiksu. Useimmiten noissa huippuälykkäissä on paljon ihmisiä,joilta puuttuu tunneäly ja sosiaaliset taidot.

Vierailija
62/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kokeiltu, Tinder oli huonoin kuten oletinkin. Elämänkumppania olin etsimässä, ja ikää oli 45+. Samankuuloinen tilanne kuin ap:llä.

Parhaiksi listaisin Eliittikumppani ja Match.com. Viimeisessä en ehtinyt kauaa olla kun natsasi täydellisesti.

Pitääkö miehen olla George Clooneyn näköinen astronauttikirurgi, että pääsee Eliittikumppaniksi?

Tarkennuksena, että George Clooney 25 vuotta sitten.

Näköjään tuota tasoa, joo. Mainoksessa on tumma ranskalaisen näköinen pukumies jolla taatusti löytyy rahaa. Ja sille kelpaa vähän vanhempi hieman keskitasoa paremman näköinen nainen. Keski ikäisille naisille suunnattu mainos siis.

Olen tietysti (miehenä) jäävi sanomaan olisiko minusta "eliittikumppaniksi" vai ei mutta silti aina palaa mieleeni tämän palvelimen mainoksista mieleeni myös tositv-ohjelma, jotta ao. deittipalvelin hyvin näkyvästi sponsoiroi. Katselijoille ilm pyrittiin antamaan myös mielikuva, että se oli valinnut joukostaan "eliittiin" kuuluvat kumppaniehdokkaat. - Yksi näsitä valitusta oli monen tietämä Esko Eerikäinen. - Itse en häntä tunne tarkemmin mutta kun katselin häntä syömässä lippispäässä aamupalaa hänelle valitun naisen kanssa ja kuunnellessani hänen juttujaan, niin aattelin että jos eliittimiehet ovat tuollaisia, niin minä olen kyllä valovuoden päässä sitten heistä, joten eipä kannata tuhlata aikaani Eliittikumppaniden kautta kumppanin hakemiseen, jos myös naiset ovat samaa tasoa - Tosin tuo Eerikäsien kumppaniksi valittu taisi olla kyllä ihan perusfiksu ja mukavan oloinen mutta ei heistä muistini mukaan paria tullut).  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkeviä miehiähän on suomessa pilvin pimein, mutta ne ovat sulle ilmaa kun sen ulkonäönkin pitää olla top 10% luokkaa.

Ulkonäkö on minulle oikeastaan ihan sama. Ehkä nyt ainoastaan jos olisi minua 25 senttiä lyhyempi tai 300-kiloinen, voisin miettiä kahdesti, mutta oikeasti jos arvot ja sisin on kohdallaan, se tekee hänestä puoleensavetävän.

Ja ex-mieheni on klassisen ns. hyvännäköinen, pitkä, raamikas, huolehtii ulkonäöstään. Olisipa vaan samalla efortilla huolehtinut perheestäänkin, niin puoleensavetävyys olisi varmasti säilynyt.

ap

Jaha, eli kiltti mies saisi sloppy sekondsit kun ne skidit on ensin hankittu jännä miehen kanssa.

En yhtään kyllä ihmettele ettet löydä ketään siihen nöyryyttävään pellen osaan.

<

On myös ihan reilua että olet selvittänyt tämän asian niin hyvin itsellesi ettet kiusaa sillä naisia. Joku toinen mies ei ajattele asiaa ollenkaan nöyryyttävyyden kautta, mutta tätä sinun on luultavasti mahdoton ymmärtää.

64/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kristillinen deitti on mielestäni kaikista hulluin paikka"

Miksi noin sanot?

Jäi vaikutelma etten ole siellä kuin kala vedessä😄 Rekkautukaa sinne niin  tiedätte🙂

Joskus oli sellainenkin kuin goottideitti, siellä ihan mielenkiintoisia naisia ja viihdyttävää keskustelua🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
65/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillinen deitti on mielestäni kaikista hulluin paikka😄

Miksi?

En ole hän, jolta kysyt mutta itse maltillisena kristittynä, joskus harkitsin ehkä Suomen tunnetuinta kristillistä deitti -palvelinta Valoa. - En kuitenkaan ennättänyt kun vähän ennen kuin ennätin kirjautua ao palvelimelle Valolla oli jokin laajamittainen markkinointi kamppanija. - Tuli tunne, että no niin nyt sinne ryntää suuri joukko kumppaniahakevia jotka uskovat saavansa helposti hölmön ja naivin uskovaisen kumppanin, enkä minä halunnut olla tuo yksi "hölmö". - Toisaalta sekin on estänyt, että en oikein tiedä mitä tuo uskovaisuus pitäsi ottaa kun se on minusta varsin henkilökohtainen juttu. - Jos esim joku odottasi minun tuomitsevan esimerkiksi homot helvettiin siksi, että olen uskovainen, niin hän erehtyisi pahasti.

Vierailija
66/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa taitaa olla pikkupoikameininki vaikka kaikilla on osamaparta. Viina virtaa. Järkevää voi sitten muualta etsiä tai jostain. Samoja kiinnostuksia?

Olen oikeasti alkanut miettiä ulkomaista miestä vakavastiotettavana vaihtoehtona, tuntuu että nämä suomalaiset vaihtoehdot ovat jotain, jotka 35-45 -vuotiaina tykkäävät käydä keikoilla ja baarissa ja haluavat lapsia ehkä joskus. Sellaista haihattelua, jota voisi ajatella parikymppiseltä opiskelijalta, mutta ei mitä jaksaisi näin asiantuntijatyötä tekevänä keski-ikäisenä äitinä.

Ja en edes väitä olevani mikään catch, vastaavasti en edes halua mitään sliipattua kiiltokuvapoikaa.

ap

Mutta kuitenkin valitsit sellaisen lastesi isäksi?

Vierailija
67/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 chatista

Vierailija
68/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kokeiltu, Tinder oli huonoin kuten oletinkin. Elämänkumppania olin etsimässä, ja ikää oli 45+. Samankuuloinen tilanne kuin ap:llä.

Parhaiksi listaisin Eliittikumppani ja Match.com. Viimeisessä en ehtinyt kauaa olla kun natsasi täydellisesti.

Pitääkö miehen olla George Clooneyn näköinen astronauttikirurgi, että pääsee Eliittikumppaniksi?

Tarkennuksena, että George Clooney 25 vuotta sitten.

Näköjään tuota tasoa, joo. Mainoksessa on tumma ranskalaisen näköinen pukumies jolla taatusti löytyy rahaa. Ja sille kelpaa vähän vanhempi hieman keskitasoa paremman näköinen nainen. Keski ikäisille naisille suunnattu mainos siis.

Elättikumppaniksi 😂

Vierailija
69/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En ole hän, jolta kysyt mutta itse maltillisena kristittynä, joskus harkitsin ehkä Suomen tunnetuinta kristillistä deitti -palvelinta Valoa. - En kuitenkaan ennättänyt kun vähän ennen kuin ennätin kirjautua ao palvelimelle Valolla oli jokin laajamittainen markkinointi kamppanija. - Tuli tunne, että no niin nyt sinne ryntää suuri joukko kumppaniahakevia jotka uskovat saavansa helposti hölmön ja naivin uskovaisen kumppanin, enkä minä halunnut olla tuo yksi "hölmö". - Toisaalta sekin on estänyt, että en oikein tiedä mitä tuo uskovaisuus pitäsi ottaa kun se on minusta varsin henkilökohtainen juttu. - Jos esim joku odottasi minun tuomitsevan esimerkiksi homot helvettiin siksi, että olen uskovainen, niin hän erehtyisi pahasti.

Tuota juuri pelkään. Joko siellä törmää pelimiehiin saalistamassa sinisilmäisiä neitsyeitä tai hörhöihin sekopäihin joka uskovat maan olevan 6000v vanha ja pitävät tiedettä pirun keksintönä.

Vierailija
70/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi järkevää aikuista naista? Kotityöt jakautuisivat 50-50 kuin luonnostaan, ymmärtäisitte toisianne puolesta sanasta eikä sinun tarvitsisi antaa velvollisuusseksiä.

Vierailija
71/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sellaisen voi löytää mistä tahansa deittiapista. Mutta valitettavasti yhdessäkään ei taida olla mitään järkevyysvaatimuksia, joten joutuu kahlaamaan läpi vaikka minkälaisia tapauksia.

Olisko markkinoita deittiäpille, jossa joutuu tekemään ÄÖ-testin ja rajana olisi vaikka joku kohtuullinen 120-130?

Ihminen voi olla vaikka miten älykäs olematta järkevä tai fiksu. Useimmiten noissa huippuälykkäissä on paljon ihmisiä,joilta puuttuu tunneäly ja sosiaaliset taidot.

Esim autisteja.

Vierailija
72/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näet ketjusta,  deittiappien miehet on vihoviimeistä paskaa. Työttömiä, eläkkeellä olevia tai äitinsä elättämiä miesvauvoja.

Vierailija
73/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin hyvä, että olisi jonkinlainen älykkyystesti ja tulokset näkyisi kaikille. Voisi heti valita jonkun älykkään kuin itse on. Olisi paljon helpompaa!

Älykäs ei aina välttämättä ole viisas

Vierailija
74/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Valo, kallis ja pulloillaan varattuja seksin vonkaajia. En voi suositella.😅

Vierailija
75/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Totta, niitä siellä on  ja kallis sovellus

Vierailija
76/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa taitaa olla pikkupoikameininki vaikka kaikilla on osamaparta. Viina virtaa. Järkevää voi sitten muualta etsiä tai jostain. Samoja kiinnostuksia?

Olen oikeasti alkanut miettiä ulkomaista miestä vakavastiotettavana vaihtoehtona, tuntuu että nämä suomalaiset vaihtoehdot ovat jotain, jotka 35-45 -vuotiaina tykkäävät käydä keikoilla ja baarissa ja haluavat lapsia ehkä joskus. Sellaista haihattelua, jota voisi ajatella parikymppiseltä opiskelijalta, mutta ei mitä jaksaisi näin asiantuntijatyötä tekevänä keski-ikäisenä äitinä.

Ja en edes väitä olevani mikään catch, vastaavasti en edes halua mitään sliipattua kiiltokuvapoikaa.

ap

Mutta kuitenkin valitsit sellaisen lastesi isäksi?

Harmittaako palstaulia kun todennäköisesti ap ei sinua kelpuuttaisi edes toisella kierroksella?

Ilmainen vinkki: vauvapalstalla kitiseminen ei nosta osakkeitasi naisten keskuudessa.

Vierailija
77/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten näet ketjusta,  deittiappien miehet on vihoviimeistä paskaa. Työttömiä, eläkkeellä olevia tai äitinsä elättämiä miesvauvoja.

Vähän luulen, että taidan lähteä jonnekin ulkomaille deittailemaan, tai sitten vaan hankin useamman koiran ja olen loppuelämän tyytyväisenä eronneena.

ap

Vierailija
78/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grindr sieltä miesten mies!

Vierailija
79/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota juuri pelkään. Joko siellä törmää pelimiehiin saalistamassa sinisilmäisiä neitsyeitä tai hörhöihin sekopäihin joka uskovat maan olevan 6000v vanha ja pitävät tiedettä pirun keksintönä."

Niin. Toisaalta, jos alkaa pelkäämään tai vaikka aluksi vain ajattelemaan, niin luultavasti miltä tahansa netin treffipalvelimelta voit mahd. kohdata sen, joka haluaa enemmän ja vähemmän hyväksikäyttää sinua. Toisaalta eipä se sen turvallisempaa taida missään olla. -  Se mikä deittipalvelimissa on "se" juttu on, että siellä voi oikeasti imaista halunsa löytäää itselle kumppani. Kun taas monessa muussa paikassa se jotenkin vaikeampaa; ainakin itselleni kun en oikein viihdy baareissa tai yökerhoissa tms. En siksi, ettenkö niistä olsi seuraa löytänyt vaan, jotenkin muuten ne eivät ole minu paikkojani, kuin satunnaisesti. Ehkä ikäkin on tässä kohtaa on tehnyt tehtävänsä. noin 40 vuotiaana on eriasia mennä baariin kuin silloin vaikka vain 10-15 vuotta sitten, jolloin kai toivoi törmäävänsä siihen omaan ihastukseensa, jonka oli nähnyt luennolla tai jolloin monella muulla oli samantapainen elämänvaihe kuin itsellä.(...)

Vierailija
80/112 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä kaikissa deittiapeissa järkeviä miehiä, mutta mistä niille järkeville miehille löytyisi laadukkaita naisia, joilla ei ole toisen miehen lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi