Mistä deittiapista löytää järkevän, aikuisen miehen?
Olen eronnut reilu vuosi sitten ja viime deittailuajoista aikaa yli 10 vuotta, nykyään alle nelikymppinen, lapset tehtyinä. Uskoisin, että Tinder ei ole minulle sopiva, missään nimessä ei kiinnosta mikään yhden illan seura eikä epämääräinen säätö, jos jotain tässä vaiheessa haluan on tavoitteena vakaa, mieluusti loppuelämän suhde. Ei ole tarve kompromisseihin, paljon paremmin viihdyn yksin kuin jonkun kanssa joka ei tunnu täysin hyvältä. Mutta mistä tällaisia löytää, Suomesta tai vaikka ulkomailta? Arjessa tapaaminen olisi paras, mutta en tapaa kuin lasten opettajia, valmentajia ja kavereiden vanhempia, välillä työkavereita, ja näistä en näe vaihtoehdoiksi deittailuun.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia kokeiltu, Tinder oli huonoin kuten oletinkin. Elämänkumppania olin etsimässä, ja ikää oli 45+. Samankuuloinen tilanne kuin ap:llä.
Parhaiksi listaisin Eliittikumppani ja Match.com. Viimeisessä en ehtinyt kauaa olla kun natsasi täydellisesti.
Pitääkö miehen olla George Clooneyn näköinen astronauttikirurgi, että pääsee Eliittikumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia kokeiltu, Tinder oli huonoin kuten oletinkin. Elämänkumppania olin etsimässä, ja ikää oli 45+. Samankuuloinen tilanne kuin ap:llä.
Parhaiksi listaisin Eliittikumppani ja Match.com. Viimeisessä en ehtinyt kauaa olla kun natsasi täydellisesti.
Pitääkö miehen olla George Clooneyn näköinen astronauttikirurgi, että pääsee Eliittikumppaniksi?
Tarkennuksena, että George Clooney 25 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, ihana saada edes yksi varsinainen kokemus <3 Harkitsen tuon Matchin kokeilemista.
ap
Mun järkevä mieheni löytyi aikoinaan matchista. Tykkäsimme toisistamme ja siitä se alkoi. En ole katunut. Hyvä ruuanlaittaja ja puunkatkoja on.
antaa hellyyttä aina kun tarvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että vaikka naisena voisin mennä tuohon eliittikumppanin kategoriaan (no joo on täälläkin ne lapset, eli vauva(!!)palstan pahinta pohjasakkaa), mutta epäilen, että en kestäisi niitä itseään eliittikumppaneina pitäviä miehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että vaikka naisena voisin mennä tuohon eliittikumppanin kategoriaan (no joo on täälläkin ne lapset, eli vauva(!!)palstan pahinta pohjasakkaa), mutta epäilen, että en kestäisi niitä itseään eliittikumppaneina pitäviä miehiä :D
Kieltämättä miehenä olisi vähän kiusallista väsätä profiilia tuonne, varsinkin jos jäisi riman alle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tuota tasoa, joo. Mainoksessa on tumma ranskalaisen näköinen pukumies jolla taatusti löytyy rahaa. Ja sille kelpaa vähän vanhempi hieman keskitasoa paremman näköinen nainen. Keski ikäisille naisille suunnattu mainos siis.
Mä taisin just löytää Tinderistä. Tuun sit viiden vuoden päästä kertomaan oliko taas vaan narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tuota tasoa, joo. Mainoksessa on tumma ranskalaisen näköinen pukumies jolla taatusti löytyy rahaa. Ja sille kelpaa vähän vanhempi hieman keskitasoa paremman näköinen nainen. Keski ikäisille naisille suunnattu mainos siis.
Muistelen, että joku auervaara saalisti tuolla Eliittikumppaneissa joitain vuosia sitten. Saatan muistaa väärinkin. Vaikuttaa kuitenkin hedelmälliseltä maaperältä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämä
Samaa kuraa muiden deittisovellusten kanssa, kysymyksiä vaan enemmän.
Kristillinen deitti on mielestäni kaikista hulluin paikka😄
Tinder on ihan hyvä mutta pitää tosi monelle ihan suoraa ruksia laittaa. Hankaluus löytää massasta se oikea.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
"Kristillinen deitti on mielestäni kaikista hulluin paikka"
Miksi noin sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole deittipalstoilla.
Mikseivät olisi? Eihän suomessa juuri tapaa uusia ihmisiä muuten.
Varmasti moni mies onkin. - Itse en ole. - En koska olen varmaan liian laiska etsimään ja hakemaan itselleni kumppania. Viihdyn kai liian hyvin itsekseni. Tai sitten olen vain tottunut pelottavankin hyvin oman sinkkuelooni. Onhan tssä tietysti se vaara, että joudun tai saan elää loppuikänikin sinkkuna mutta kun niin on ollut jo vuosia huomaan tosiinaan kyseenalaistavani koko kysymyksen siitä, että mihin minä oikeastaan parisudekumppania tarvitsisin? - Tai hän minua? - No on monia asioita jotka olisin halunnut jakaa ja kokea yhdessä Sen Yhden ja Eritysien kanssa. Ehkä siis olen vain idiootti kun elän toiveissa että kohtaan ja löydän Hänet, jos niin on tarkoitettu; ellen niin sittem jatka sinkkuna, siitähän minulla on jo kokemusta.
Noita eliittikumppanit (elite singles) mainoksia on kiva katsoa. Tehdään kyllä harvinaisen selväksi ettei millään putkimies ranella ole mitään asiaa sinne.
Kristillinen deitti on mielestäni kaikista hulluin paikka😄
Miksi?
"Palstoja" tuskin kukaan alle 50v enää käyttää. Sovelluksia nykyään. FB Dating on mielestäni paljon asiallisempi kuin Tinder vaikka valikoima toki pienempi. Siellä muut näkee heti kun tykkäät heistä joten ehkä vähän harkitummin tykkäillään.
Vierailija kirjoitti:
Noita eliittikumppanit (elite singles) mainoksia on kiva katsoa. Tehdään kyllä harvinaisen selväksi ettei millään putkimies ranella ole mitään asiaa sinne.
Ihan ajatusleikkinä, millainen mies tai nainen on mielestänne eliittikumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sellaisen voi löytää mistä tahansa deittiapista. Mutta valitettavasti yhdessäkään ei taida olla mitään järkevyysvaatimuksia, joten joutuu kahlaamaan läpi vaikka minkälaisia tapauksia.
Olisko markkinoita deittiäpille, jossa joutuu tekemään ÄÖ-testin ja rajana olisi vaikka joku kohtuullinen 120-130?
Mieluummin sellainen, jossa olisi rekisteröidyttävä fyysisesti jossain toimistolla: pituus/paino, pidätyskuvat, rikosrekisteri (monet miehet ovat väkivaltaisia...), koulutodistukset, verotustodistukset, luottotiedot, elarit sun muut. Ja arvomaailma pakko kertoa!!! juuri oli uutisissakin että etenkin fiksuille arvomaailma on todella tärkeä asia!!!
Kaikki sovelluksethan on tehty tekemään rahaa ja koukuttamaan käyttäjät eikä suinkaan siihen, että he rakastuvat ja lopettavat! Ja kaikille satsaus profiiliin, kuviin ja tekstiin niin säästyy kaikkien aikaa ja murhetta eli selvät, ajanmukaiset kasvo/kokovartalokuvat, profiiliin tärkeät tiedot eli ARVOT, lapset (onko niitä, haluaalo niitä), koulutus/ura, pituus/paino jne. Siitä se kyllä sitten lähtee! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ajatusleikkinä, millainen mies tai nainen on mielestänne eliittikumppani?
Naiset ovat kaikki 185cm laatikkoleuka kalsarimallien perään. Mikään peter franzen (myyrä naama), george clooney, leonardo di caprio, tai brad pitt ei kelpaa. Sen pitää olla robin, jason monoan tai lauri tilkasen näköinen. Tosin robin on liian nuori, momoa on alkanut rupsahtamaan, ja lauri tilkkanen on liian lyhyt.
Tältä palstalta mammoilta opittua.
Missään nimessä ei mitään jännämiehiä.
ap