Pahantahtoisuus on järkyttävää
Pahantahtoisuus, jota palstallakin ilmenee, on järkyttävää.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi anonyymisti kirjoittaa mitä vaan, niin siinä on valitettavasti se kääntöpuoli, että tänne pesiytyy myös niitä pahan olonsa purkajia. Onneksi täällä on paljon myös fiksuja tyyppejä juttelemassa.
En ole nähnyt yhtäkään.
Moni yrittää tuputtaa omaa agendaansa. Onpa kyse uskonnosta, politiikasta, ruuasta tai ties mistä. Vaikeaa siihen on kovin hyväntahtoisesti vastata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi anonyymisti kirjoittaa mitä vaan, niin siinä on valitettavasti se kääntöpuoli, että tänne pesiytyy myös niitä pahan olonsa purkajia. Onneksi täällä on paljon myös fiksuja tyyppejä juttelemassa.
Pahat tyypit ovat automatisoineet pahuutensa skripteillä ja VPN-yhteyksillä. Yksikin turhautunut osaava sielu riittää esittämään armeijaa pahan mielen pihalle oksentajia. Nenän nyrpistäjät ovat vain heille/hänelle vain ruokaa. Harmillista ja kiusallista kaikille.
Erityisherkän päiväkirjamerkintä:
Tänään vauvapalstalla,
mulle tuli mielipaha.
Itkien suljin välilehden, tätä kelaan koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vauvapalstalla,
mulle tuli mielipaha.
Itkien suljin välilehden, tätä kelaan koko yön.
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Mitä saat ja kenelle sitä saavutat ja miksi?
Tänään joku mua ahdistavasti,
lähenteli,
vauvapalstalla.
En uskalla mennä ulos huomenna.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Ihmiset ovat valuvikaisia monella tavalla, kaameita universumin virhe-askelia.
Tänään kaupan kassalla,
kassajonossa,
mua etuiltiin.
Tuli mielipaha.
Suosituimmat osiossa on kolme lukittua keskustelua. Luulenpa siellä menevän identtiteetti tarkistuksia häiriköiden/sairaiden osalta.
Hyvä todiste on noi trollit moraalittomista ihmisistä.
Kirpputorilla tänään,
avausaikaan,
mä 10 euron maljakon tiputin,
mulle huudettiin.
Tätä kelaan koko yön.
Miksi ihmiset aina,
mulle aina,
mulle aina,
niin ilkeitä ovat?
Miksi mää,
mää,
mää,
miksi mää kuin lasia oon?
Ketjuun tuli oikein malliesimerkki pahuudesta. Kuolemisentoivotus. Ei tämä yllätä vaikka onkin hyvin ikävää, täällä on pahuutta ja itselleen tekevät, sitä mitä luulevat tekevänsä muille. Sanat eivät ole vain sanoja. Universumi tulee näyttämään, kaikella on vähän väliä.
Mitä odotat koulukiusaajakansalta?
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa sanoa mitä vaan miten vaan. Vihapuheet, kunnianloukkaukset ja kiihottamiset kansanryhmää vastaan ovat rangaistavia tekoja.
Tiedoksi tässäkin ketjussa olevalle trollille.
Sairastumisentoivotus Ap:lle tullut ketjuun. Sairasta on ja pahaa. Sairasta pahuutta.
Toivottajan sydän on tyhjä aukko, ei käy kateeksi.