Pahantahtoisuus on järkyttävää
Pahantahtoisuus, jota palstallakin ilmenee, on järkyttävää.
Kommentit (127)
Heräsikö tämän ketjun iäkkäämpi, voinnistaa hätäilevä yksinasuva Ap uuteen päivään eilisen jäljiltä.
Hänelle toivoteltiin kuolemat, saiarastuminen, seksuaalinen ahdistelu ja sitten siihen jäi, kun viranomaiset mainittiin.
Vaivaista ikäihmistä koetettiin satuttaa sen mitå netin välityksellä tuli mieleen. Kiva mieli tekijöille ja eikun nukkumaan tihutöiden päälle hymyillen.
Ketjussa tuli todistetuksi se mistä on puhe.
Mitä te rutisette? Täällä on: ilmoita asiaton viesti! Tätä olen käyttänyt ja on toiminut.
Kiitos ylläpito
Vierailija kirjoitti:
Mitä te rutisette? Täällä on: ilmoita asiaton viesti! Tätä olen käyttänyt ja on toiminut.
Kiitos ylläpito
Kyllä niitä asiattomia ja laittomia viestejä on ilmoitettu, mutta Ylläpito on usein todella myöhässä niiden kanssa. Häirintä tms saa jatkua tuntikausia tai vaikka koko päivän, tosin en ole itse ollut koko päivää täällä, mutta olen nähnyt tätä, ja eilenkin ihan loppuun asti sulkemiseen sai häröily jatkua. Riippuu ehkä päivistä, joskus kun oon ollut täällä, niin hyvin nopeastikin on poistettu asiattomat viestit niiden ilmoittamisesta.
Kiitos kuitenkin siitä, että on ylläpito. Hyvä että on olemassa, kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Moni yrittää tuputtaa omaa agendaansa. Onpa kyse uskonnosta, politiikasta, ruuasta tai ties mistä. Vaikeaa siihen on kovin hyväntahtoisesti vastata.
Sananvapaus takaa, että kaikilla on ihan oikeus tyrkyttää agendaansa. Miksi se sua haittaa? Mukavampi piilotella kuplassa ja kuvitella että kaikki on samaa mieltä?
Poistetaan Persut ja muut fasistit sekä psykopaatit.
Pahantahtoisuus näkyy x portaalin feikki tileillä jotka kiusaaja on linkittänyt uhriin peekyou portaalin avulla.
Ei ole kyse mielipiteiden erilaisuudesta vaan tahallisesta satuttamisesta, älä ymmärrä tahallaan väärin. Miksi ette itse pysy Y-laudalla jossa häiriköinti ja komppaus samanmielisten kanssa on sitä teidän kivaa. Siksikö että vauva.fi:ltä on nimenomaan kiva hakea tavallisia tai herkkiä tai iäkkäitä mummonne ikäisiä naisia uhreiksi niihin omiin kiksipotkimisiin.