Kasvatusalan valintakoe 2025
Kasvatusalan aiemmin VAKAVA-kokeena tunnettu nykyinen valintakoe E sisältää vuonna 2025 niin kasvatusalat kuin liikuntapedagogiikan. Se on yksi yhdeksästä erilaisesta digitaalisesta yliopistovalintakokeesta.
https://yliopistovalinnat.fi/valintakokeet/valintakoe-e
Aiempien valintakokeiden kysymykset - VAKAVA + soveltuvuuskoe
https://www.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverkosto/valintakoe
Kommentit (887)
Palkit oli ilmestynyt opintopolkuun! Rovaniemelle olen hakenut luokanopeks.
Mullakin on palkit Rovaniemen erkkapedassa. Muissa ei.
Palkit näkyy täälläkin! Helsinki
Tampereelle ei näy palkkeja, mulla ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle ei näy palkkeja, mulla ainakaan
Rovaniemi ja Helsinki vissiin ainoot.
Mulla näkyy palkit myös Helsingistä ja alemmista valintakohteista on hävinnyt valinta/varasijat. Eli jos tää teoria toimii niin pääsisin mun ykkösvaihtoehtoon.
Tuleekohan muidenkin kaupunkien palkit tänään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy palkit myös Helsingistä ja alemmista valintakohteista on hävinnyt valinta/varasijat. Eli jos tää teoria toimii niin pääsisin mun ykkösvaihtoehtoon.
Kyllä, onneksi olkoon!
Onko alemmat valintakohteet olleet myös opealoja vai ihan muuta? Ja kandi+maisteri vai pelkkä maisteri?
Täällä myös ilmaantunut palkit Helsingistä, joka itsellä 2. Kohteena. Turku ekana ja siinä ei vielä näy. Luokanopettajaksi olen hakenut siis.
Viimeisestä hakukohteesta hävinnyt varasija. Nyt jännittää...
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös ilmaantunut palkit Helsingistä, joka itsellä 2. Kohteena. Turku ekana ja siinä ei vielä näy. Luokanopettajaksi olen hakenut siis.
Viimeisestä hakukohteesta hävinnyt varasija. Nyt jännittää...
Palkkiteorian mukaan olet tullut valituksi Helsinkiin!
Tuleeko tulokset siis tänään kun palkit ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tulokset siis tänään kun palkit ilmestyi?
Ei välttämättä. Palkkien ilmestyminen tarkoittaa, että kyseisen koulun tulokset ovat järjestelmässä, mutta julkaisu tapahtuu ymmärtääkseni manuaalisesti. Eli tulokset tulevat sitten, kun joku ehtii/viitsii painaa "nappia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, onneksi olkoon!
Onko alemmat valintakohteet olleet myös opealoja vai ihan muuta? Ja kandi+maisteri vai pelkkä maisteri?
Kandi+maisteri. Alemmat valintakohteet AMK ja logopedia.
Näkyykö kellään Joensuun palkkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, onneksi olkoon!
Kandi+maisteri. Alemmat valintakohteet AMK ja logopedia.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö kellään Joensuun palkkeja?
Ei näy vielä
Tsekkasin vanhasta ketjusta viime vuodelta , et viime vuonna tälleen aamusta oli näkynyt noi palkit ja seuraavana päivänä iltapäivästä alko porukka laittaa näitä tuloksia tänne
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin vanhasta ketjusta viime vuodelta , et viime vuonna tälleen aamusta oli näkynyt noi palkit ja seuraavana päivänä iltapäivästä alko porukka laittaa näitä tuloksia tänne
Oliko siis kaikista kaupungeista palkit tulleet samana päivänä?
Tuleeko siis emailiin viestiä sit kun tulokset tulee opintopolkuun?Ja viesti on tullut aikanaan jollekin illalla?tulokset voi siis tulla illalla ?