Kasvatusalan valintakoe 2025
Kasvatusalan aiemmin VAKAVA-kokeena tunnettu nykyinen valintakoe E sisältää vuonna 2025 niin kasvatusalat kuin liikuntapedagogiikan. Se on yksi yhdeksästä erilaisesta digitaalisesta yliopistovalintakokeesta.
https://yliopistovalinnat.fi/valintakokeet/valintakoe-e
Aiempien valintakokeiden kysymykset - VAKAVA + soveltuvuuskoe
https://www.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverkosto/valintakoe
Kommentit (887)
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa Oulusta?
Mä olen hakenut Turkuun, Joensuuhun, Tampereelle, Ouluun ja Rovaniemelle, ja tällä hetkellä palkit on vaan Rovaniemelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa Oulusta?
Palkkeja ei ainakaan mulla vielä näy.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan palkkiteoriaa hyödyntää mitenkään, jos on hakenut vain yhteen kohteeseen? Esim. että jos lisätiedot ilmestyy niin merkki, että pisteet ei riittäneet tai jos ei näy mitään, niin että on päässyt, kässäkö kukaan? 😂
Ei voi. Vaatii vähintään kaksi kohdetta.
Onko mahdollista että palkit tulee myös keskellä päivää vai päivittyykö aina näin aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin vanhasta ketjusta viime vuodelta , et viime vuonna tälleen aamusta oli näkynyt noi palkit ja seuraavana päivänä iltapäivästä alko porukka laittaa näitä tuloksia tänne
Oliko siis kaikista kaupungeista palkit tulleet samana päivänä?
Tosta on vaikee sanoo, nopeella silmäyksellä näytti et ainakin Jyväskylä oli tullut hiukan aijemmin, mut oli monta yhtaikaa tulluttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan palkkiteoriaa hyödyntää mitenkään, jos on hakenut vain yhteen kohteeseen? Esim. että jos lisätiedot ilmestyy niin merkki, että pisteet ei riittäneet tai jos ei näy mitään, niin että on päässyt, kässäkö kukaan? 😂
Ei voi. Vaatii vähintään kaksi kohdetta.
Ok, kiitti 😃
Onpas jännää,pitää käydä katsomassa näkyykö itsellä palkkeja.:)
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin vanhasta ketjusta viime vuodelta , et viime vuonna tälleen aamusta oli näkynyt noi palkit ja seuraavana päivänä iltapäivästä alko porukka laittaa näitä tuloksia tänne
Nytkö sitten vipusesta vois tässä välissä jotaki päätellä vai mikä sen vipusen hyöty on?
Helsingin yliopiston sivuilla on vaan joka toinen päivä nyt julkaistu että näitä ja näitä tuloksia julkaistu, niin voisi kuvitella että vasta huomenna tulevat tulokset, kun eilen julkaistu maa- ja metsä ym.
En ole tarkistanut, mutta luulisi Helsinkiin olevan eniten hakijoita? Ja se laittoi jo palkit, mutta Tampere ei. Erikoista..
Eilen iltapäivästä tullut opettajakoulutusten siirtohakujen tuloksia!!
Mulle on ilmestynyt palkki hesan vakan monimuotohaun kohdalle mutta se vasta vikana mulla..Mutta pisteitä ei viälä näy..Mä luulin ettå ekana tulisi tieto sieltä missä on tehnht kokeen,mutta voihan nekin palkit kohta ilmestyä.. Tuliskohan tiedot tänään?.:)
Mulla ei näy palkkeja vielä missään. tampere ja jyväskylä vaka- ja luokanope molemmat ja jyväskylän monimuoto kokkola vaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sitten vipusesta vois tässä välissä jotaki päätellä vai mikä sen vipusen hyöty on?
Joo, mutta vipunen päivittyy tyyliin kerran päivässä johonkin ihan random aikaan (usein iltamyöhällä) niin tuskin siellä vielä mitään on
Kävin kattomassa Vipusen, ja ei ole tosiaan päivittynyt ainakaan HY:n ja LY:n osalta.
Vitsi kun jännittää.Kumpa tulokset tulisi tänään.
Vitsi kun olisi mahdollista saada joku ilmoitus kun tiedät tulee.. Mutta pitää vaan kuikuilla opin topolkua..Tuleekohan opintopolkuun sit myös ne osio kohtaiset pisteet ?:)
Tiedot eikä tiedät.Tässä jännityksessä menee sanat sekaisin.
Voiko palkit tulla näkyviin keskellä päivää vai tuleeko vaan aamulla?